Spring naar bijdragen

Donderdag 20 mei 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Ik weet best wel wat ik waard ben hoor bolletje, maar als ik dan de mist in ga voel ik me anders, schuldig en zelfs beschaamd. Weer die belofte gebroken, weer een smoes er bij. Ik weet het van de antabus, ik neem hem mee en zie wel hoe het daar verloopt. Eerst eens kijken hoe de campral het doet. Ik wens het eigenlijk geleidelijk aan te doen (als dat kan?) vooraleer drastische maatreglen te nemen, maar als het moet, dan doe ik het hoor. Dat beloof ik jullie plechtig, zeker tegenover mijn vrouw. Zij zou zelf niets liever willen dat we samen een glaasje kunnen drinken bij het eten, zonder complicatie's. moeilijk gaat ook :huh: Zucht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 475
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemiddag people :)

Lekker zonnetje buiten...spijtig dat ik moet werken :(.

Heb een stukje terug gelezen en ik vind persoonlijk dat men hard neerkomt op Will.
Ik heb zondag, maandag en dinsdag ook gedronken. Zondag en maandag was het maar één pint, gisteren waren het er meer. Nog steeds niet leuter maar toch.
Moest ik het hier nu vertellen (wat ik net deed ;)) en iedereen zou op mijn nek springen...oh god..het kot zou hier te klein zijn ;).
Ik zeg niet dat men geen gelijk heeft maar pffff lijkt wel een klein kind dat we op het matje roepen nu.
wou ik ff kwijt..

Heb niet helemaal doorgelezen dus misschien sta ik wel achter en ben ik niet helemaal mee..

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil, ik heb in een heeeel ver verleden ( ongeveer de oertijd dus ;) ) een heerlijke ouderwetse huisarts gehad.
We woonden in een heel klein dorpje, hij kende iedereen dus eigenlijk wel van haver tot gort.

En ik zal nooit vergeten wat hij tegen mijn man zei toen hij het een poosje heel moeilijk had:

" belazer voor mijn part de hele wereld, alles en iedereen, maar belazer niet jezelf Kees " .

Misschien iets om eens over na te denken Wil?

En inderdaad, Bol heeft helemaal gelijk, stop met jezelf constant zo naar beneden te halen, dat dient nergens toe.

Zo, was ik weer even..... heerlijk gewandeld , mensen wat is het mooi buiten op het ogenblik.
Heel stuk door de weilanden en het bos hier.
We hebben genoten, this is life woooooooow. :D


Bolletje, geniet ervan dat er met zwaar geschut in je tuin wordt gewerkt hoor.
Laat het maar lekker over je heen komen.
Ik las net iets van je maar kan het niet meer vinden, hm, zal ook wel de ouderdom zijn, of je hebt het gewijzigd, kan ook .
Enfin, ik wilde daarop zeggen: Gewoon , omdat je nu lekker moet gaan genieten... maar weet dus niet meer exact wat je vraag was, hahahaha.
En nee, ik heb niets op wat jullie niet zouden mogen weten hoor. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kracht zit m denk ik ook in de herhaling: veel lezen hier Wil en eruit halen wat goed is voor jou. Of dingen voor jezelf noteren in een speciaal schriftje.
Alles heeft ook tijd nodig.
Ik ervaar jou soms als een super enthousiast iemand die helemaal euforisch kan zijn maar het lastig vindt zich aan de eigen beloftes te houden. Daar wordt het niet makkelijker van!

Ik heb zelf erg veel aan de herhaling hier, van wat mensen zeggen zo in de loop van de tijd wordt dat steeds meer eigen. Bepaalde teksten print ik uit en hangen hier op de wc deur!!!!

Ik zie ook dat je wel degelijk heel erg je best doet. Minder, veel minder drinken is ook al wat!
Praat je dáár dan wel over met je vrouw, over die kleine succesjes? Die tellen wat mij betreft in elk geval wel mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Fleurtje en Von, het is allemaal goed bedoeld hoor fleurtje, en het jaagt me niet in de gordijnen, eerder het tegenovergestelde. Weten dat iedereen gelijk heeft, maar toch dat ù^$µ³!ç觧 stemmetje niet kunnen negeren. Het zal wel komen, maar het heeft zijn tijd nodig. Dit is geen excuus, maar zo voelt het bij mij. Eerst lopen dan pas springen. Misschien ben ik zelfs nog maar aan het kruipen ;)
Anyway, ik voel me al een pak beter en ga er hard tegenaan :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Cath, en dan zie ik een kleine glinstering in haar oogjes. Het sprankeltje hoop, all is not lost (yet)
Enthousiast, euforisch, keigoed gezind en heb heel veel liefde in me om uit te delen. Je hebt me goed door ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hola voor jullie springen wel ff laten weten hoe zwaar jullie zijn hoor! :D

Alhoewel een week ziekteverlof met dit weer, niet slecht lijkt me ;).

Vonneke mijn bloemmeke :heart:

Vandaag drink ik niet ;). Of nee misschien toch ééntje..hups daar gaan we..
Wat wel vreemd is...mijn beslissing over hoeveel ik wil drinken valt enkel in de winkel. Daar bepaal ik wat ik juist wil of niet wil. Vroeger (al is het niet zo lang geleden) ging ik nog stiekem als mijn dochter in bed lag, naar de nachtwinkel. Weinig grenzen.

Even overlopen...
donderdag 6 mei gestopt. donderdag 13 mei één pint. zondag 16 mei, maandag 17 mei één pint. Gisteren niet te veel (in die zin dat ik stomdronken was) maar de roes was er dus toch ff over mijn eigen geschetste limiet. Maar schuldig voel ik me er niet om. Hey mezelf constant liggen de kop inslaan..euh nee...
Vandaag doen we het maar zonder ;). Regelmaat wel ff doorbreken hé.
En met dat ik dit neerschrijf voel ik weer die druk. Of misschien moet ik het zo niet noemen. Maar dat ontzeggen van een stukje vrijheid. Ook dat is niet het juiste woord maar hope you know what I mean :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje,

Fleur, moeten we pamperen en doodknuffelen? Nee toch hoop ik.
Wat aan Wilrijk is gericht, is niet tégen Wilrijk.

We kunnen hopen dat hij wat inzicht krijgt.
Zou voor jou ook niet slecht zijn om wat handvaten beet te pakken.

Daarom zijn we hier.

@ Emma, rustig aan. De trek gaat voorbij.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe en niwi, ja hoor, de boodschap komt over en ik weet dat het niet tégen mij is, maar tegen mijn slechte gewoonte en het verdoezelen daarvan.
Dat achterdeurtje, tja, heb er al eens over gepraat hé. Het zal misschien wel MOETEN, maar ik moet voor mezelf eerst de moeilijke manier proberen. En als het dan echt zover komt, dan sla ik ze keihard achter me dicht, slot erop, las de naden dicht en begin aan een ander leven. Straffe uitspraak hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ut Fleur.
Snap ut helemaal.
Tis ook maar net wat jij met jezelf hebt afgesproken of wilt afspreken.

Mijn beslissingen vielen ook altijd in de winkel.
Of vlak voor de winkel...
ook wel als ik nog op mijn werk zat.
affijn, het kwam er telkens op neer dat ik in de winkel toch een zwaarwegende reden vond om toch maar wat in huis te halen.....

Als ik nu met mezelf afspreek dat ik vandaag niet drink, dan lukt het me ( tot nu toe dan enover het algemeen) .
Maar het komt best wel voor dat ik in de winkel alsnog in heftige discussie moet met mezelf.
Mezelf weeeeeer moet vertellen dat de reden om wel wat mee te nemen niet belangrijker is dan het feit dat ik mezelf had beloofd om niets mee te nemen.....

blijft knokken hoor Fleur, maar inderdaad: kijk naar waar je al bent gekomen, en ga bedenken waar je naar toe wilt.
:)

Halleluja, je kunt wel merken dat mijn papa een dominee was geloof ik, hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja jong, wilrijk... waarom zou je het ook makkelijk doen als het moeilijk kan....
En als het dan echt zover komt....misschien is er dan geen terugweg meer mogelijk.... uitstellen ja...!!!!
Voor je uitschuiven, heb ik het idee....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...