Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Beste Dar, tasseke, smid, fotograaf, witte, Alf Nighty night. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 FoIk druk mn middelste muisknop in, autoscrol en lees snel mee of er nog iets belangrijks bijzitJe kunt niet alles meer lezen Of jij wel missc, nog hele nacht voor je...Hor is klaar las ik in de gauwigheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Plak ik alles, ja dan sta ik er ook bij, wat een..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 He burgermans, welterustenBen nog wel bezig geweest met de pc tips.Ja Wit, zeer pijnlijke schouder momenteelpara's liggen klaar anders kan ik niet liggenNieuewe kap zit beduidend beter, meer lucht dat andere ding was meer voor kinderen denk ik#$%of nuffige damesneusjes, niet voor zo'n gok als de mijnemaar blijft wennen hoor en het effect is nog niet merkbaarnog steeds, nee, erger moe..Even doorzettenAnders kap ik ermee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Hihi Witte, ik zag het al. Denk effe snel, hoppa.Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 slaap lekker soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Truste Soothe Alf, hor is klaar, hangt mooi. Vandaag kon ik de bestelde badkraan ophalen, kom ik thuis, bleek hij niet compleet. Weer terug, kreeg meteen een nieuwe mee. Ik ga hem niet vannacht plaatsen, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Over kraan gesproken FotohandelMoet een fonteinkraan in de wc vervangengeen idee hoe dat moet, heb al eens op IN gekeken, voorbeeld info, niksschijnt niet moeilijk te zijn, maar durfniet, straks heb ik dagen geen water.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 In ieder geval eerst de hoofdkraan sluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Zo lieve frummersIk duik mn bed inBen lekker moe nu.(niet van jullie hoor)Alf beterschap (sorry geen kwaliteit vanavond)Foto, morgenochtend weer lekker genieten met open deur zonder muggenTas morgen vrij?? zo niet kijk uit voor gele kaart he, morgenochtendWeltrusten allemaalLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Slaap lekker Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 droom zacht en slaap rustig Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Dag Witte, slaap zachtVeel te laat dit bericht, maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ik ben bezig wat achterstallige pb's te beantwoordendus praat rustig verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ik ga zo ook stoppen op het forum. Morgen ga ik voor 2 dagen naar mijn dochter voor een toneelvoorstelling, ik moet nog wat dvd's voor haar branden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Die woont dan zeker ver weg FototoestelEn duurt die voorstelling 2 dagen of ga je 2 dagen logeren zogezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ze woont ruim een uur rijden bij me vandaan (zonder files). Niet zo heel erg ver, maar te ver om zomaar even langs te gaan. Bovendien heeft ze een erg druk leven, dus ons contact is vooral telefonisch. Morgen is de eerste voorstelling, dan ga ik kijken. Overmorgen gaat mijn schoonzoon kijken en pas ik op de kleinzoons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Zo, ik ga nokkie nokkieWelterusten voor wie er nog is..En veel plezier Fotoboek bij die voorstellingOk, las het nog net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Heeee wel even op het antwoord wachten als je een vraag hebt gesteld, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Maar je hebt toch al antwoord gegeven min of meer Donkere Kamer?Of heb je nog meer bv wat is het voor voorstelling, hoe oud is je dochter..Kan nog, wacht nog even op m verse brood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Haha, ik heb geen idee, ik weet alleen dat het een toneelvoorstelling is.Mijn dochter is 32 en van beroep dramadocent, coach, actrice en regisseur. Het toneelstuk wat ik morgen ga zien heeft zij geregisseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 He wat leuk, ik heb een vriend die is dramadocent.Zo zelf geregisseerd, wat goed, 32, dochter op leeftijd almijn oudste dochter is 20..Goed, ik ga er nu mee stoppen de 2 paraceta's gaan een beetje werken....Toedeledodki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden