smid Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 fotograaf,Dat is onbegonnen werk. Zoveel te lezen dat doe ik ook per 5-woorden ineens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Hoi Fotoik ben gekomen tot pag 12...toen viel ik om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Kan momenteel helemaal niks spelen dat is jammer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 ach, anders had ik het opgezopen, toch? De kunst van het relativeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 soothe,Als jij zo dingen kan spelen...Dan durf ik al niet meer zeggen dat hier een piano staat.Ik ben een amateur 3é-klas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Door de blessure Alf. Bedoel je dat?Of een dip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Of bij gebrek aan een piano Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Alf,okinderdaad tijdje niet gezien, de laatste keer was jij erg downben je eigenlijk aan de medicijnen begonnen? of nog niet?maar blij om te lezen dat het wat beter gaat, dat het minder hevig ishet gaat langzaam, soms een stap terug maar meestal een paar hupjes vooruitmaar uiteindelijk gaat ook de zon weer voor jou helder en warm schijneninderdaad, ik ben ook nog druk bezig met therapiemaar ook ik ga langzaam vooruitik begin nu met een nieuwe fasebeetje vrijwilligerswerk, weer bedenken wat ik straks ga en wil doeneindelijk weer eens met de toekomst bezigBalen,dat gedoe allemaaltis al erg genoeg dat je geblesseerd bent, stijf, stram en blauwgeschrokken bovendien.nou hopenlijk gaat het allemaal snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ik ben benieuwd of ER er nog ff zou zijn,not dus.Misschien heeft ze toch een forumvakantie geboekt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 heeee witte,heb ik iets gemist?Wilde Emmaroos even rust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Het stelt echt weinig voor Smid.Het houdt m'n geest lenig.Het geeft weinig tijd aan jezelf te denken.Ik werk niet meer en een beetje afleiden is belangrijk.Anders ga ik somberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Nu laat ik de lady's een beetje babbelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Heeft ze het wel even over gehad,maar ging ook niet zo lekker vandaagDus weet niet welke vd twee nu speelt.Ik hoop maar dat t een beetje beter met dr gaat nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Blijf stanby hoor soothetis niet de bedoeling dat ik lang blijf nl:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 babbel gerust meeof zijn wij vrouwen weer een makkelijke smoeseen smoes om, zonder te zeggen dat je gaat slapen, weggaat?denk dat er weinig gekletst gaat wordeniedereen zit vast in het draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 oh vandaartja, dan maak je je even zorgenmaar ik weet zeker dat ze zich gewoon weer meldt als ze er klaar voor ismet goed nieuws of slecht nieuws, vrolijk of in zak en asmmmm, even beter opletten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ik ga afsluiten en dodo gaan doen.Toch alweer een alcoholvrije dag voorbij.Volgende week zaterdag moeten we naar een feestje. De vrienden zullen denkendat ik ziek ben als ze mij fruitsapjes zien drinken.De ongemakken van het drinken zullen dan wat lager zitten dan de maag denk ik naeen bak fruitsap Zouden ze dat ook een "kater" noemen?slaapwel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 je kan t bijna niet bijhouden hier hoormaak je niet te druk Tastenminste als je dat bedoelde met beter opletten.Misschien stoorde we de heren wel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ben moe en moet zo slapen.En ik zeg straks welterusten.Nu aan een nootje en een frisje.Wel erg gewoon allemaal.Beetje burgelijk type geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Ja door de blessureNee, heb wel een piano, digitaal ookmaar ook een viool, gitaar etc.Nee geen dipis minder gewordenhoop dat het zo blijft was nog nooit zo slecht de laatste keerNee, geen medica, gelukkig nietMoet je ook weer afbouwenVind het al vervelend om een para te nemen buWil geen gif meer, 35 jaar lang gehadFijn dat baat hebt bij de th. Tas en dat je weer aan de toekomst kunt gaan denkenheel goed, hoop dat je wat leuks te binnen schiet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Slaap lekker Smid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Pffffffffffff dit gaat wel erg snel, heb alleen de laatste 3 pag. gelezen en meteen een pagina erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Hoi WitteLeuk dat je er nog even bentHoe lang het ook duurtKwaliteit daar gaat het om geen kwanti. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Alf hoe heb je geslapen met de nieuwe kap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Klap toch harder aangekomen,dan je gister dacht Alf?Die spierpijnen van zo een val zijn ook altijd zo irritant he.Ik hoop op een snelle gezing voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden