Otje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 HmmmmHoofdkraan uit, en de boiler stopt DIRECT met druppelenTerwijl er nog best wat water in de boiler zit. Handig om te weten....maar zoals gezegd, morgen verder, nu een lekker toetje en dan eens aan slapen denken. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 tja, er wordt hier nogal wat afgeschreven op een dag.Normaal dat ze dan allemaal pompaf zijn om middernacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 ik kom nog even welterusten zeggenen slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 nee hoor Smid, ben nog vlijtig aan't werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Trusten Woman:lips:Het is hier inderdaad heel erg rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 En jij ook welterusten Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Woman,natuurlijk zit er nog water in die boiler, maar doordat je de kraan hebt afgesloten komt dezeniet meer onder druk te staan. De boiler blijft vol water en moet leeggemaakt worden door er lucht in te laten. Maar laat dat maar aan een stielman over.Bijzonderste heb je gedaan, stroom uit en kraan dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 wingchum,Nenee, overdruk kan niet, daarvoor is er een veiligheidsventiel aan de boiler om overdruk eventueel tegen te houden. Een boiler ontluchten kan ook niet, is geen gesloten circuit zoals van een centrale verwarming hé.Van hieruit kunnen we natuurlijk niet de juiste oorzaak vaststellen, maar zal waarschijnlijk wel zijn zoals ik eerder al verteld heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Het is niet mijn grote specialiteit als beroep, maar zo dingen installeer ik hier allemaal zelf.Als ik ergens niet zeker van ben, dan blijf ik er wijselijk af en schakel de geschikte persoon in.Zoals elektriciteit en gas moet er nooit aan beginnen. Metselen kan ik ook niet.De rest lukt allemaal wel, maar doe het daarom dan ook niet altijd graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Een heel goeie nacht Marieke en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Waarom staat therion in het blauw op de homepagina van het forum? Heb ik niet eerder gezien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Fleur, dat komt omdat het profiel van dat persoon open staat.Hij/zij moet dan even een mail naar de moderator sturen en het profiel wordt dan gesloten.Komt best vaak voor hoor.Heb je je dochter weer binnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Lijkt mij een nieuwkomer die de weg aan het zoeken is?Ja, dat vind ik niet zo leuk als een buitenstaander je persoonlijke gegevens kan nalezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Ah zoooHeb ik eigenlijk een profiel? Hmm weet dat zelfs niet meer.Ja zenne dochter in haar bed. Volgens mij moet ze doodop zijn. Met school hebben ze vandaag een fietstocht gedaan van 60km en dan nog eens dit feestje.Zal ze morgenvroeg wakker moeten schudden vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Fleurtje,Natuurlijk heb je profiel, je kunt het ieder moment aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Toch mooi Fleur, dat ze het leuk heeft gehad.En nu weer veilig in haar bedje tot de middag aan toe hahaha.Smid, is ook niet leuk, ik weet niet eens hoe dat kan maar het komt best vaak voor dat het profiel open staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 En toen werd het stil Ga zo dadelijk ook slapen. Krijg ik die vervelende gedachten rond mijn ex misschien uit mijn hoofd.Ben het zo beu hem nog te missen. Bah hoelang kan liefdesverdriet duren zeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 En nu ben ik ook de pist uit.Slaapwel aan allen die nog wakker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Dat is gek..net stond er niets en nu ineens een boel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 hoelang zijn jullie al uit elkaar Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Emmaroos,Ook van mensen die hier al langer aanwezig zijn? of alleen van pas aangemelden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Smid, welterusten:lips:Fleur, ik heb het waarschijnlijk gemist, sorry, maar ben je pas gescheiden?neem me niet kwalijk als je het al verteld hebt hoor. Ben er soms niet helemaal bij.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Lang genoeg om er over te zijn ff tellen..iets meer dan acht maanden. Meneer ruilde me na een week al in voor iemand waar het ooooo zoooooo mee klikte. Napsjaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Nee, alleen van pas aangemelden Smid.Op de een of andere manier gaat er dan iets fout.Maar geen idee wat eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 :Dja Fleur hoe kan ik nu antwoorden op dat laatste.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden