Otje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Boilerbuurman komt eind van de middag even kijken. Dat is fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Houtje ff een vraagje nog:Vraag je dan vergeving aan die mensen die je iets aangedaan zijn of aan jezelf??Of aan beide? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Heee die ER,jaja lastig he balans zoekenalles of niks....Geniet nou maar ff lekker van je bakkie...das misschien nog is een ideeeen pension beginnen voor vrouwen die hun man bij tijd en wijle zat zijn.beetje kleien, beetje verven, beetje wandelen, beetje fietsen en intussen ff afstand nemen vd de thuissit.Ha wie weet als ik nog is voor me zelf ga beginnen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Wat ik nog even wil zeggen, en het zit me dwars, Hannah, die opmerking van jou van: vind je het dan niet zonde om de hele dag op het forum te zitten.Nou, ten eerste doe ik ook nog allerlei andere dingen en ten tweede, waarom zou ik het zonde vinden om te praten met mensen die ik min of meer als mijn vriendinnen ben gaan beschouwen?Dat vind ik juist waardevol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Het was ook maar een grapje hoor jongens, ik ga nu echt ontspannen want daar ben ik aan toe.Mijn lijf zegt het ook, ik kan niet meer, hahaha, nee echt hoor, ben doodop.Vie, wat een knalgoed idee is dat zeg, zou ik ook wel willen soms, alleen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Pfftt. Hier is het ook al erug wamme hoor. Voor mij in ieder geval wel. Ben helemaal geen zonnenaanbidder. Zit nu een beetje in huis. Voel me matig, en heb het gevoel dat ik maar eens lekker uit moet huilen over de afgelopen tijd, en wat er allemaal is gebeurd. Ik voel wel dat het goed is dat ik nu weer een tijdje niet meer naar Jos ga. Ja en verder denk ik, waarom belt hij nu nooit eens naar mij, maar als hij het wel zou doen zou ik het ook niet prettig vinden omdat het dan toch weer over hem gaat. Pft wat zit ikke toch een beetje moeilijk in elkaar zeg. Goed ik ga maar weer verder met bankhangen.Em. ben je nu wat opgeknapt na die hele ruk slapen die je van de week gedaan hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 En ik zit ook hele dagen achter het forum maar ondertussen doe ik zoals jullie weten ook een heleboel.Dat gevoel heb ik ook, dat jullie mijn vriendinnen zijn.Dat heb ik al eens eerder gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 vriendinnen, vriendinnen, vriendinnendat vind ik zo wat hoor.Ik noem t liever chatvriendinnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Haha over een ander leven: Ken je die film; "een maand later" . Een getrouwde vrouw met 3 kids moet van haar man, psycholoog, de grenzen van haar identiteit ontdekken. Ze zet een advertentie in de krant om een maand van leven te ruilen. Ze ruilt met een vrijgezelle, avontuurlijk type, vrouw die op een zolderkamer in A'dam woont.Leuke film, vond ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 MMMMmmm Misschien eens iets waar ik over na kan denken. Dhendro;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Bollie, huil maar eens lekker hoor. dat mag ook wel eens een keer.Ik wou dat ik mijn armen om je heen kon slaan lieverd.Witte, bij de AA willen ze dat je de mensen belt of schrijft die je dus wat aangedaan hebt. Nou ik doe dat echt niet. Ik heb twee nichtjes wel eens dronken gebeld en het contact is definitief stuk. Omdat ik vertelde wat mijn pleegmoeder, hun tante mij allemaal aangedaan had.Ik ga ze dus nu ook niet bellen van sorry dat ik dronken belde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Vriendinnen of chatvriendinnen, maakt toch niet uit hoe je het noemt? Gevoel blijft hetzelfde.En soms ontmoet je je chatvriendinnen, heel leuk hoor.Dhendro, een prachtige film vond ik dat. toen had ik ook zoiets van, goh, best leuk om eens te ruilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Lijkt mij ook niet dat, dat dan nog iets aan de situatie verandert dan.Ja jij bent t kwijt, maar wat win je ermee, alleen dat je t nog een keer hardop gezegd hebt voor jezelfOf is dat ook juist de bedoeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Tja wat is de bedoeling die erachter steekt.Dat je vergeving vraagt?geen idee of dat je het weer goed maakt? Hoeft voor mij niet. Ze geloven niet dat hun tante zo slecht was, nou dan niet, hoef ik hun ook niet.ben net even bij Formido geweest, plakplasic gehaald in glas in lood motief.Zit nu op mijn zijraam boven en als morgen de zon gaat schijnen kleurt dat mijn hele pasgeverfde overloop. Moooooiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Em. Je blijft een scheetje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Zie nu pas je vraag Bol, nee ben alwéér moe, hahahaha.Maar nu is alles klaar en heb ik rust.Dank je Bol, je bent een schat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik voel me niet schuldig over m'n alcogebruik. M'n omgeving heb ik ook niet veel bijzonders aan gedaan, ik was een stille thuisdrinker. Ik vind het wel jammer van al die jaren. Maar ik neem aan dat ik het nodig had om weg te vluchten en waarom ik dat op een dag niet meer nodig vond; eigenlijk geen idee. Men zegt dat je er dan aan toe bent om alles onder ogen te komen, dat zal wel of ingrijpen voor het te laat is ofzo ?Maar pff ik zou willen dat ik wat eerder op de rem had getrapt in dat wegvluchten, het wegvluchten komt nu nogal op me over als verspild leven, ook al zal het best een functie hebben gehad. Maar ja over dat stukje spijt van de jaren zet ik me maar heen, kan het toch niet veranderen.Maar schuldig, in de zin van dat ik mezelf iets moet vergeven, nee. Ik heb mezelf een leven lang schuldig gevonden; sorry dat ik besta enzo. Daar sta ik nu gelukkig niet meer; ik besta en ik vind dat leuk, basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nou Witte, het maakt niet uit hoe je het noemt eigenlijk. Ik voel me hier wel thuis en krijg veel warme reacties. En ook veel dingen om van te leren.Dus dan zeg ik: vriendinnen.Djzjeezzzz, mijn moedertje zou zeggen op zijn Zeeuws: "kind je bin zo bruun as 'n baaier."Wat een baaier is weet ik niet, maar bruin ben ik wel.Nu eerst een fris drankje, ik denk iets met limoen en groentesap, tralala, en een beetje yoghurt en ijsblokjes... En dan een rietje er in. En een parapluutje er op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Oh, ik wou je net al roepen Vie, haha.Heerlijk hoor dat jullie zon hebben maar hij komt hier morgen ook denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hee Witte, toch heb je best een behoorlijke ontwikkeling hier meegemaakt, denk ik. In het begin durfde je niet zoveel te zeggen en moeilijk voor jezelf op te komen. Nu wel; je zegt gewoon duidelijk wat je vindt, zonder (en dat vind ik goed van je) in de aanval te gaan. Je praat, je luistert en vormt je eigen mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Is een baaier geen visser? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Kom ook zomaar even weer binnenvallen, man o man, het is warm hier, lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nou Em, alleen jij en ik nog over... Is het echt zo but weer bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 héhé even uit de hitte en verkoeling zoekenwat een lekker weertje vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hey Emmaroos, bolletje, jacc, Zonnetje, Dar, heb eventjes op mijn terras gezeten met sigaartje en frisdrank. Het leven kan toch mooi zijn, niet ? Het zit 'em soms zo in die kleine dingetjes hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden