Spring naar bijdragen

zaterdag 22 mei

Houtje

Aanbevolen berichten

Nee Wilrijk, natuurlijk moet ze niets, maar het feit alleen al dat ze het doet, moet jou toch wel aan het denken zetten. Ze doet dat voor jou, voor jullie, en jij gaat maar van tralala, ik ga drinken. Ik volg het niet helemaal meer.
Als mijn echtgenoot naar Al-Anon zou gaan, zou ik al drie keer gestopt zijn met drinken! Het is toch van de gekke, hoe gemakkelijk jij er mee omgaat.

Nou ik vind niet dat ik zo goed kan zingen, en het is des te gekker omdat er twintig black mamma's in het koor zitten die dat veel beter zouden kunnen dan ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 440
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, dat is te horen dat je chaggie bent Cathy, hahaha.
Nee maar zonder gekheid, vervelend voor je.Jammer he, van het weer, morgen ook weer zo'n dag heb ik gehoord. Ik denk dat wij maar de zon gaan opzoeken.
Spierpijn, ja, dat zal ook wel, tuinieren is zwaar he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn hand ruikt naar hond...en sorry voor de hondenliefhebbers of eigenaars maar hond ruikt niet zo lekker.
Bij ons in de winkel achter de hoek hebben ze zo een grote rottweiler. Een reus van een beest is dat, echt waar! Vandaag voor de eerste keer eens durven aaien..Best lief beest (denk ik) maar zoooooo immens groot hoofd :). En kijkt zo met geniepige kleine oogjes. Zo van jij lijkt me best een lekker hapje..kan ik later na ik je heb opgepeuzeld de tafelpoot als tandenstoker gebruiken.
Reus van een ding dus..
Als hij van de grond likt moet je niet meer dweilen denk ik ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat honden toch angst aan kunnen jagen. Ik heb er maling aan, laatst, zo'n herdershond, die mij wilde beletten om een straat in te lopen. Zijn haren helemaal opgezet en grommen! Ik dacht, zal ik bang worden?
Maar ik heb hem streng toegesproken. Foei! Af! Zit!
En hij zat, dat kreng!

Ik denk dat het feit dat ik die solo mag zingen, meer gaat om het stukje theater. Het is een song die ik zelf heb voorgesteld en die mij ook erg in de ingewanden zit. Het is dus niet zozeer het zingen, maar hoe ik het vertolk. Wel erg leuk om te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scares me if you would say no
Cause it's too late
For me to let you go."

Ik wrong er mijn hele binnenste mee naar buiten, Emmaroos. Het is dus theater, maar ook inderdaad, wat ik voel. Ik heb tranen met tuiten gejankt toen ik het zong. En dat vonden ze mooi, voor het wijktheater. Ik huil trouwens de laatste tijd veel meer dan vroeger.
Ben jij een alt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

Doeg doeg Wil:)

Mupke, is dit nu je 6e dag dat je droog staat? Heb ik dat goed geteld?
:present:

(ik was alweer uitgelogd maar lees even bij)
Ja, klopt. Ik ga goed!!! Howel ik vandaag bij het boodschappen doen bedacht dat ik wel een paar (#) flesjes bier mocht meenemen en ik stond al bij de kratten. Niet gedaan en toch maar doorgelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan de tekst niet goed verstaan Wing, da's jammer. Maar Sinnead aan de reggea? Dat is nieuw voor me.

Em, ik had dat al gelezen van de plakfolie. Ik stel me daar wel iets moois bij voor, ja.
Best een heel geinig idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat wilde ik ook al zeggen: alleen zingen!! Poeh, petje af Vie.

Ik ga nog even de krant doorbladeren en me opslomen voor de nacht. (was dat niet een uitdrukking van Witte?)
Morgen mag ik om 6h weer opstaan........ tsss. En da's heel knap voor een avondmens...

Nog een fijne avond allemaal. Jammer... ik ga jullie missen.........
(hut is toch wat!!)

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt wel gelijk bolletje. Teveel gewoontegedrag. Maar ik voel me zoveel beter nu. Dus ik hoop alleen maar dat ik dit kan doorzetten.

Ik ga nog even het laatste stukje voetbal meekijken met mn zoon. daarna stuur ik hem richting bed en kom ik misschien nog even meekletsen.
Tot later (of andere dag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...