druppeltje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Sjips Spud gemist, errug jammer want mag en lees haar graag. Niets gelezen over de katten waar ze altijd zo mooi over kan vertellen. Naja komt wel weer.Ja ben trots met mijn mooie bloemen want het zegt ook iets over mij. Telkens die prachtige bloemen moet echt beteken dat ik niet de verkeedste ben en dat geeft weer moed.Jacc laat gauw wat horen want konk niet best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Succes vanavond Woman.Morgen ook geen zon in Groningen hoorde ik net. Weer dik bewolkt.Nou dan gaan we zelf maar naar de zon.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Euh waarom laat de makelaar nu eens niet iets weten?Zou ie mijn bod zo belachelijk laag hebben gevonden en daarom niet antwoord..Pfff..Hoe lang wacht ik voor ik hem weer contacteer want het loopt nu mijn spuitgaten al uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 hee fibo das tijd geleden.Leuk dat je weer ff langskomten lekker voor je dat je t nog droog hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 ben er van tussenLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 DRUP hoe kun jij nu denken dat je maar een ietsepietsje verkeerd bent. je bent zeker op je hoofd gevallen ik heb je gemist de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ja klopt hoor fibo, maar ik heb het wel droog gehouden die dag en was heel vroeg thuis. En trots dat ze was !!!Dus ik heb eigenlijk niets te verbergen. Trouwens ik geloof nooit dat ze ligt te grasduinen in de ellenlange ditjes en datjes dagdraad. Daar heeft ze de tijd niet voor hoor. Toch bedankt voor de waarschuwende vinger.I will woman, i will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hey Fleur wat ben je ongeduldig. het is sowieso weekend en een huis kopen gaat niet in 2 dagen.heb je het wel droog gehouden vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik weet wel, Wilrijk, dat er bij Al-Anon aangeraden wordt om de drinker, degene dus die er niet voor je is, niet te vertellen over wat er daar besproken wordt.Wel zou ik zeggen, als jouw vrouw het nodig vindt om naar Al-Anon te gaan, om eens te bezien wat u aan het doen bent.Je zegt zelf dat je graag een vrouw wil verwennen en het gevoel geven dat ze een vrouw is. Maar kijk nou toch, jouw vrouw moet naar Al-Anon! Zit er ergens niet wat los, ofzo?Zelf ben ik wel in mijn knolletjes want ik mag een solo zingen in het koor volgende week woensdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 LA-DIE-DA-DIE-DAAAAAAA Hé ik hoor de hollandse nachtegaal Vie. Wow :moon::moon:v:moon: In de Knollentjestuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Oh maar dat is leuk Vie. Wat ga je zingen?Ik heb drie keer een solo gedaan, Thank you for the music van Abba en één van Vera Lynn.Later nog iets uit de musical Chess.Wel was ik doodzenuwachtig maar vind het zo leuk....ben jij ook nerveus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hay allen,Ik ben er ook weer even. M'n zoon zit (ligt eigenlijk) voetbal te kijken dus neem ik even pc-tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 En nu is iedereen weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 ongeduldig igor? That's an understatement! Een makelaar moet in mijn ogen 24 op 24 werken. Ik plaatste het bod vrijdagochtend. Das toch al effe . En een huis koop je gemakkelijk op twee dagen hoor..Ok wachten tot dinsdag dus? Droog gehouden? Nee niet echt maar had dat ook niet beloofd. Niet dat dat hoeft maar, en is niet grof bedoelt, heb ook geen zin in vingertjes of goede raad op het moment. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel en het niet verkeerd opneemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nee hoor Mupke, we zijn er nog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Igor Dank voor je lieve woorden.Heerlijk mandarijnen geperst en nu Poseidon kijken met de diertjes tegen me aan.Met de mooie bloemen er bij ben ik best rijk ondanks mijn handicap en indianenkop. Het is maar hoe je dingen ziet he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nog niet nerveus, nou ja een beetje op een leuke manier.Ik ga zingen Am I too late to show myself.En vooral die hoge tonen van "scares me if you would say no", dat weet ik nog niet. Het is een echte soulsong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nou leuk hoor, ik wou wel even om het hoekje kijken, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Een solo Vie? Wow moet je vast goed zingen! Een klein nachtegaaltje in ons midden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Maar Vie toch, ze moet niets hé, ze gaat daar volledig uit vrije wil naartoe hoor. Omdat ze wil begrijpen, te leren omgaan met een alcoholist, om te leren loslaten of om te leren handelen naargelang de situatie. Veel verteld ze er niet van, maar toch af en toe een beetje. Ik doe meer mijn best voor haar dan ooit, en ze ziet dat. Ze heeft goede hoop dat het alsnog de goede weg uitgaat met of zonder drank. Fibo, als ze dat pérsé wil doen, dan zal ze dat doen, maar het forummen zit zo niet in haar bloed. Laatstaan iets opzoeken zoals jij beschrijft. Ze is ook van het principe van ik Al-Anon en jij je forum. Het blijft gescheiden. Hoi Mupke, leuk dat je er weer bent en fleurtje, dat je van mij alle begrip krijgt, dat weet je wel zekers hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hoi Mupke, hoe is het vandaag met jou gegaan? Heb je een beetje kunnen genieten van het weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Wouwwww, erg veel volk in de huiskamer. Ik trek me even terug op het zeteltje. Ga al een beetje rusten voor de "things to come". Tot strakjes iedereen, maak er een prachtige zaterdagavond van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Doeg doeg Wil:)Mupke, is dit nu je 6e dag dat je droog staat? Heb ik dat goed geteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Goodevening......ben er een beetje flauw van zoals iedereen onophoudelijk zich met Wil bezighoudt.Sjonge zeg... en Wil, je reageert ook steeds....Lekker op vakantie, en gewoon kalm aan! All the best!!Nou, ik ben dus een beetje sjaggie.Het weer valt tegen. Ik heb wel veel in de tuin kunnen doen en nu reeds spierpijn.Na, gewoon maar es vroeg naar bed strakkies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hoi Wilrijk; goede vakantie en siga siga (kalm aan) met alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden