Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Vergeven... niet zo'n gemakkelijk onderwerpIk heb het hier op een draad al verteld, ik kan mezelf niet vergeven tov van mijn kids. Ik heb hen veel pijn en verdriet aangedaan en het vertrouwen is daardoor geschonden. Voorgoed? Kan ik nu niet op antwoorden. Zal veel tijd vragen, geduld en ruimte geven zoals met mijn dochter...Ik heb het veel minder moeilijk met mijn vriend, hoewel ik ook zijn vertrouwen meermaals heb geschonden, hem heb pijn gedaan. Ligt toch anders...Ik probeer mild te zijn tov van mezelf maar heb nog een lange weg tegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 hey Wilblij je nog te "zien", en alles ingepakt? zijn we der klaar voor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Nee hoor, ik ben er ook weer. Een beetje doorgestoofd. Vlees valt bijna van de botjes.En een beetje raar humeur vandaag. Niet echt wiebelig, maar beschouwend, ofzoiets.Ben vandaag erg bezig met "hoe zie je jezelf en hoe denk je dat je overkomt".Afgelopen keer naar therapie zag ik mezelf in de lift in een spiegel en ik schrok. Zo mager als een lijk en dan die enorme boezem. Jemig, dacht ik, ben ik dat? Nee, dat vond ik niet leuk. Het is heel gek dat je een bepaald beeld van jezelf kan hebben en dat het dan heel anders is.Enfin, ik overdenk nog al eens wat.Het is gewoon zo dat het leven na drank niet over rozen gaat. Je kan dan juist dingen tegenkomen waar je eerder voor wegliep, maar die er nu keihard zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 zaaalig Spud, voor mij mag het heel de zomer zo zijn, daar teken ik voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Wil geweldig hé met een nuchter hoofd echt genieten?Zonnetje ook weer precent?Spud meisie das lang geleden dat ik naar jou een berichtje geschreven heb. Zag dat je van de week ook was geweest maar toen was het te laat.Hoe is het met je? Hoe is het met het dierenasiel? Werk je daar nog steeds of heb ik iets niet gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 yep Bol, bloemetjes gaan kopen voor de tuin, en met laptop zalig op terras:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ja zonnetje, alles staat al (bijna) klaar. Nog enkele kleinigheidjes, maar we hebben de avond nog.Spud, is dat al om in de stemming te komen, mijn dank alleszins Ja bolletje, sterk punt heb je daar, moet ik onthouden voor ginder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 leuk nummer trouwens Spud;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Spud, dat goed gevoel gepaard met muziek is prachtig. Ik kan dat ook zeer hard hebben. Muziek doet geweldig veel met mij. Ik vetrek vannacht met de auto naar Venetië, blijf daar 4 dagen en dan met de ferry door naar Corfu (waar ik al zeer veel ben geweest). Laat de zon maar komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Jacc, nu pas een antwoord, ja het is koud hier en zwaar bewolkt maar morgen komt de zon weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Sjonge alweer een prachtige bos bloemen gekregen. Deze keer eindelijk een kaartje erbij: deze keer zijn ze van mij. Ja hoor zo blijf ik telkens de verkeerde bedanken. Vind het heel lief en grappig maar naar dat ik niet weet wie ik telkens bedanken moet. Wat zeker is dat ik elke keer de verkeerde voor me heb. Vorige week bedankte ik vriend en bleek het van de makelaar te zijn ppppffffff. Net makelaar bedankt en vriend maar bleken van een kennis te zijn voor Pinksterkoppie au. Huh? Hahaha snap het soms niet maar wel heel lief altijd weer. Het betekend voor mij dat mensen aan me denken, al weet ik soms niet wie maar er wordt aan me gedacht. Ben dus niet zo alleen als ik dacht. Vind dat een mooie gedachte voor Pinksteren want we zijn dus niet zo alleen als we denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik ben terug laat op de avond op 9/6 en om 06.00 10/6 er uit om te gaan werken. Bwah, daar zal ik heel hard tegenop zien vrees ik Hajje Em, alles goed bij jou. Donker, koud ? Wat een verschil met hier zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Spud das goed te horen zeg. Fijn hé als je alles weer kunt herplaatsen? Zat net te denken is het niet mogelijk om eens te kijken hoe ze ergens anders een beleid voeren? Misschien helpt je dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Drup. Mensen houden nu eenmaal van je. En dat mag wel eens benadrukt worden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Zo, de boilerbuurman is geweestWoensdag gaan we een nieuwe boiler kopenNu heb ik wel water, alleen geen warm waterZojuist bij de buren gedouchedHet moet maar even zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Wat heeeeeeerlijk, dank je wel Spud voor die zon.Ja hoor Will, prima hier. Jij straks weg zeg, wat een heerlijk vooruitzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hé bah Woman, koud water. Nou maar hopen dat je slaagt met je boiler. Ik geloof dat je een gedeelte terug krijgt van de belasting, tenminste dat was ooit, maar dat weet ik niet zeker of dat nog zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Spud, betekend dat dat je voor jezelf wilt beginnen dan? Zou helemaal geweldig zijn zeg, als dat zou gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Ik log weer even uit, heb net slecht nieuws gekregen... alles even laten bezinken met een koude douche, tot laterVie: mail.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Oesje, jacc, hoop dat het een beetje meevalt ?Dit wil ik jullie niet onthouden. Voor diegenen die er nog nooit zijn geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Wilrijk, ik ben weleens op Corfu geweest, erg mooi, maar vond dat zeker geen reden om er te gaan drinken. Eerlijk gezegd juist niet, want hoe wil jij dan niet genieten van al dat moois?Dat gaat toch bijna niet als je de hele tijd maar naar terrasjes zit te verlangen en wanneer je nou eindelijk weer eens aan de zuip kan gaan? Kan je net zo goed thuisblijven.Eigenlijk hou ik gewoon meer van mensen die nuchter zijn. Maar dat is iets persoonlijks van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosJa hoor Will, prima hier. Jij straks weg zeg, wat een heerlijk vooruitzicht. Dit ga ik op de juiste manier interpreteren hé Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Hoi Vie, moest ik er nu alleen zitten met T, dan zou ik er bijlange zoveel problemen niet hebben hoor. Maar overal waar we komen, echt overal stroomt de wijn rijkelijk. We kennen er zoveel mensen !! Aan mij om te weigeren, of op zijn minst er een flinke rem op te zetten. Voorlopig ga ik voor het tweede, al de andere jaren is me dat erg goed gelukt. En heb de meds bij, moest het me niet meer lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2010 Damn, heb heel straffe goesting nu om een frisse pint er bij te nemen. Dat zou het slechtste gedacht kunnen zijn van mijn leven. Ik ga gauw een koffietje maken. Waar staat hier ergens iets geschreven over die gremlins ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden