rapilos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Drup,Ik hoop niet dat het zo gaat;doodgaan, en niets meer daarna.Maar kan me wel voorstellen, dat je vertrouwen een soort beschaamd is in het hiernamaals.Ach, geen mens weet echt wat er is na de dood, maar ben er toch wel van overtuigd, dat je op de een of andere manier verder leeft, en dat het leven een soort examen is dat je goed moet doen om later goed terecht te komen.Of wil ik mezelf dat alleen maar wijsmaken?Ach, nobody nows he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Knuff WomanGa ook ff met doggy weg en kruip onder dekbed. Lekker safe, warm met blafje en gekke kat komt we.l Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 O wacht, je bedoelt ook dat loslaten gaat om iets wat toch altijd bij je blijft?Huh?Ik vind het lastig hoor, om dit soort dingen goed onder woorden te brengen.Pas als je het zelf heel goed kent en navoelt.....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Drup, zeker weten doen we niks, maar ik kreeg geregeld tekens van mijn vader,ook mijn oudste zus die er absoluut niet aan wilde , dat dat uberhaupt kon.Maar van mensen van wie ik het hoopte/verwachtte kwam niets.Of ik herken die tekens niet, dat kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Haha Wing, ik ben het met je eens dat rollen verdwijnen, oplossen. Mmm toelaten of loslaten, goede opmerking; dat weet ik nog niet.Het stoort me niet, deze fase, ik vind het wel amusant.Het heeft wel iets vredigs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Weet het niet Rapilos want daar kom ik pas achter als ik zelf ga. Mijn ervaring is dat er niets meer is na de dood. Hoopte het en zeker als gelovige maar vond ik het een teleurstelling. Ik wil mezelf niets wijs maken maar dat is mijn mening.Nu trutje uit !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Lieve mensen.Ik ga weer slapen.Leuk even met jullie gekletst te hebben.Isa,Ben benieuwd!Leuk, dat je ons op de hoogte houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Heeft iemand hier dat boek van Pim van Lommel gelezen? Eindeloos bewustzijn.Ik denk dat de energie van diverse zielen rondom ons is, maar dat niet iedere ziel zich kan kenbaar maken. Heb je het nodig in je leven, dan komen de tekens.... veronderstel ik.Mijn moeder zag op haar sterfbed Maria verschijnen. Ik vond dat erg indrukwekkend. Maria vroeg haar haar hand te pakken. Zo kon ze rustig weggaan.Tegelijk: welke processen voltrekken zich in de hersenen op een ziekbed in de laatste uren?Mijn moeder had zo wie zo wel iets op met Maria (rk). Als de Paus was verschenen had ze hem weggehoond, ben ik bang.... sorry, grapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 TRusten Rapilos....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 hier spreekt de geest van (((((((WITTE))))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik VOELDE je al aankomen Witje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Het is hier een stuk rustiger geworden.Heb net een hele tijd met een vriendin op MSN gezeten, best leuk, was lang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Mijn vader zag zijn moeder Cathyzijn blinde oog ging stralenen zijn verlamde armen stak hij omhoogen zijn mond die stom was na zijn hersenbloedingfluisterde mamaHeeft een onuitwisbare indruk gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Gezellig Em, heerlijk toch!Ik ga nog even naar het napraten op teevee kijken.Ben toch wel een beetje geschrokken van de Geest van Witje.......Beter even naar Wilders kijken.....pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 geef mij een teken Wittedan kan ik me te ruste leggenwant best moe inmiddels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Mooi Jane. Fijne herinnering ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Wat indrukwekkend Jane.Nou Cathy ik kijk dan toch liever naar Witte in plaats van Wilders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hoi Hannah, fijn dat je kinderen het naar hun zin hadden.Ik neem aan dat het een wisselwerking is; jij beter in je vel zij meer op hun gemak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 ((((( Jane jij bent hard toe aan een dik boek met een beker warme melk met anijs))))En Cathy, jou opmerking negeer ik maar liever die kan ik niet lezen als geest..Omdat me dat bij levende lijve niet zo goed af gaat die vergelijking met mij en die "meneer"Zit ik hier vanmorgen te vertellen dat ik altijd in de zon ga onder een parasoldacht ik vandaag dat, dat niet nodig was ivm een matig windjenouuuu ik gloei aan alle kanten nu.....Fout, foutwordt morgen dus gewoon weer parasol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Maar ik zie Witje niet Em! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Neehee maar ik wel, ik ben de geestfluisteraar.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 zie je Em wel dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 dank U geest, bibber bibberU kent mij door en door, datmerk ik wel.Your wish is my commanddus ga gauw de melk warm makenwelterusten geest:o:lips:en allen bij leven en welzijn ook natuurlijk(als ik maar niet eng ga dromen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Jaaa ER ik wist dat jij me zagIk voelde het...Nee ik zal stoppen en het niet in het belachelijke trekken hoor.Ik vind het spannend voor Isa.En dat is dus het tegenstrijdigeIk geloof er niet in, maar wil wel heeeeel graaghoren hoe Isa de bijeenkomst ervaren heeft, als ze heen geweest is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Was geen vergelijking hoor, Witte, stel je voor.Echter... ik ben bang dat deze meneer het best goed heeft gedaan in dit debat.....tja...Nee Em, zie ik ook al niet..... hoewel.... heb er wel een gezicht bij ja. Toch wel ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden