Spring naar bijdragen

1e Pinksterdag 23-5-10

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou mooi Wilrijk, leuk dat je je even meldt. Je hebt in ieder geval de weg naar Venice gevonden.

Het klinkt niet depri, Fleur, slechts duidelijk.
Maar ik denk eigenlijk dat je wel beter weet voor dat je breekt, want je hebt een dochter voor wie je te zorgen hebt. Zo is het toch? Je kan maar niet zomaar breken, want er zijn mensen die je nodig hebben.

Ondertussen zit ik even een restaurant op te zoeken, dat is me verzocht door mijn zwager vanwege een feestje dat er aan zit te komen. Vis aan de haven in Scheveningen leek me wel wat. Kijk ik op die site, staat er: "Naast het eten, nemen wij het drinken uiterst serieus". Met een uitgebreide beschrijving van hoe ze hun wijnen serveren. Hun wijnkaart is langer dan de menukaart!
Nou, ik neem drinken ook uiterst serieus, en dat betekent dat ik graag een waterkaart zou zien.

Nee isa, ik weet niet waar je heengaat. Vertel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks voor de pluimpjes...

En Rapilos... heb het niet altijd even makkelijk, maar dat is het voor niemand, hé.. In gezelschap vind ik het moeilijk als de witte wijn rijkelijk op tafel voorkomt; thuis ben ik nogal 'somber' door het alleen zijn en komen de muren nogal snel op me af. Maar dag per dag hou ik vol..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Wilrijk nu genieten hoor en niet chaotisch doen. Gewoon leker ff bijkomen en rusten.

Doggy is weer Hava aan het dansen op haar achterpootjes. Verhipte hond, op die bruiloft deed ze het niet en nu hoeft ze het maar te horen en danst op haar achterpootjes. Kan met dat beest maar 2 keer ergens komen de 1e keer om voor schut te staan en de 2e keer is om mijn excuus aan te bieden hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bes,
Des te groter is je compliment waard,
In het begin is het vaak erg moeilijk, als het gezelschap om je heen wel drinkt, en jij niet.
Zelfs nu, heb ik het daar nog wel eens moeilijk mee
Maar alles went, en als je goed in je vel zit, wordt het ook een stuk gemakkelijker.
Ik kom straks ook alleen te wonen, maar denk niet dat de muren op me af zullen komen.
Vervelend als je dat af en toe zo ervaart.
Zoek afleiding, hobbies,werk, enz.
Zorg goed voor jezelf.
Sterkte
En nogmaals mijn komplimenten.

Isa;

Derek wie??..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik vele mensen verloor aan de dood vroeg ik om een teken uit een andere demensie. Mama heb ik 3 weken begeleid naar haaar dood en vroeg om een teken dat ze goed was aangekomen. Met man altijd besproken dat als er wat zou gebeuren dat ik een teken zou krijgen. Nooit wat gehoord of gemerkt en toen ging ik geloven dat er na de dood niets meer is. Je gaat slapen en wordt niet meer wakker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel heftig Wing en ook mooi.

Over woorden kun je het natuurlijk uitgebreid hebben.
Komt toelaten niet voor loslaten aan? Toelaten: er naar kijken, durven ervaren en alle kanten zien,
maar daarna laten gaan..... zodat het verder kan 'oplossen'? en geen dagelijkse rol meer speelt in de zin van gepieker etc. of je keuzes verder ernstig bepaald in neg. zin.

Wat laat je toe?
Wat laat je los?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...