bes Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hallo aan allen die me nog herinneren...Om jullie gerust te stellen: nog steeds droog; 6 weken ondertussen... Schrijf hier haast nooit, maar lees wel af en toe eens mee (offline)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Haaaa die Will, fijn dat je goed aangekomen bent en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Klinkt goed WIL.Houtje, wat een goede oplossing; lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Bes,Harstikke top van je.6 weken, is een hele prestatie.Lukt het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Fijn om te horen Bes!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nou mooi Wilrijk, leuk dat je je even meldt. Je hebt in ieder geval de weg naar Venice gevonden.Het klinkt niet depri, Fleur, slechts duidelijk.Maar ik denk eigenlijk dat je wel beter weet voor dat je breekt, want je hebt een dochter voor wie je te zorgen hebt. Zo is het toch? Je kan maar niet zomaar breken, want er zijn mensen die je nodig hebben.Ondertussen zit ik even een restaurant op te zoeken, dat is me verzocht door mijn zwager vanwege een feestje dat er aan zit te komen. Vis aan de haven in Scheveningen leek me wel wat. Kijk ik op die site, staat er: "Naast het eten, nemen wij het drinken uiterst serieus". Met een uitgebreide beschrijving van hoe ze hun wijnen serveren. Hun wijnkaart is langer dan de menukaart!Nou, ik neem drinken ook uiterst serieus, en dat betekent dat ik graag een waterkaart zou zien.Nee isa, ik weet niet waar je heengaat. Vertel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Goed van je Bes:present:Nou Isa, ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Spannend Isa,Waar ga je heen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bes Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Thanks voor de pluimpjes...En Rapilos... heb het niet altijd even makkelijk, maar dat is het voor niemand, hé.. In gezelschap vind ik het moeilijk als de witte wijn rijkelijk op tafel voorkomt; thuis ben ik nogal 'somber' door het alleen zijn en komen de muren nogal snel op me af. Maar dag per dag hou ik vol.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ben ook benieuwd hoor Isa dus waar heen ?gr Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Heej Wilrijk nu genieten hoor en niet chaotisch doen. Gewoon leker ff bijkomen en rusten.Doggy is weer Hava aan het dansen op haar achterpootjes. Verhipte hond, op die bruiloft deed ze het niet en nu hoeft ze het maar te horen en danst op haar achterpootjes. Kan met dat beest maar 2 keer ergens komen de 1e keer om voor schut te staan en de 2e keer is om mijn excuus aan te bieden hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Wow Isa,wat geweldig, kom je ook op TV dan?Wat zal Cathy sjaloers zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Heeeeeeeeeeeeel jaloers!!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ja, ik zou dat graag eens aan den lijve ondervinden!!Contact met een overledene, een dierbare. Wie zou er verschijnen?Ik denk mijn vader.Maar er is ook nog een ex die zijn excuses wel eens aan mag bieden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nou Bes,Des te groter is je compliment waard,In het begin is het vaak erg moeilijk, als het gezelschap om je heen wel drinkt, en jij niet.Zelfs nu, heb ik het daar nog wel eens moeilijk meeMaar alles went, en als je goed in je vel zit, wordt het ook een stuk gemakkelijker.Ik kom straks ook alleen te wonen, maar denk niet dat de muren op me af zullen komen.Vervelend als je dat af en toe zo ervaart.Zoek afleiding, hobbies,werk, enz.Zorg goed voor jezelf.SterkteEn nogmaals mijn komplimenten.Isa;Derek wie??.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik hoef niet op teevee hoor, Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ooohh, die Derek,Lijkt me eng, contact met een overledene.Laat ze maar lekker zitten waar ze zitten (voor mij dan he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nee dat dacht ik ook niet cathy,ik bedoelde meer, dan ga ik kijken of ik Isa zie!Maar ik ben ook sjaloers hoor, vind m heel bijzonderen lijkt me erg integer ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ja, gesnapt Isa,Denk je dat jij daar ook iets kan zeggen?Of pikt hij gewoon mensen uit het publiek?Ga je er naar toe met een bepaalde reden?Phoe, wat een vragen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ik ga de bol uitzetten en naar bedVoel me gebrokenHelemaal stukSnap er niets van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Isa wat leuk.ik ga naar bed, kan m'n ogen niet open laten.weltrusten allemaal en morgen weer vrolijk op met veel zon hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Toch wel spannend dan he Isa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Toen ik vele mensen verloor aan de dood vroeg ik om een teken uit een andere demensie. Mama heb ik 3 weken begeleid naar haaar dood en vroeg om een teken dat ze goed was aangekomen. Met man altijd besproken dat als er wat zou gebeuren dat ik een teken zou krijgen. Nooit wat gehoord of gemerkt en toen ging ik geloven dat er na de dood niets meer is. Je gaat slapen en wordt niet meer wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Woman,Misschien heb je wat teveel gedaan de laatste tijd, en moet je wat extra rust nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Wel heftig Wing en ook mooi.Over woorden kun je het natuurlijk uitgebreid hebben.Komt toelaten niet voor loslaten aan? Toelaten: er naar kijken, durven ervaren en alle kanten zien,maar daarna laten gaan..... zodat het verder kan 'oplossen'? en geen dagelijkse rol meer speelt in de zin van gepieker etc. of je keuzes verder ernstig bepaald in neg. zin.Wat laat je toe?Wat laat je los? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden