Spring naar bijdragen

1e Pinksterdag 23-5-10

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Isa, klinkt als.....ik heb het even helemaal gehad?
Dat is denk ik ook normaal. je hebt ook een heel ander leven gekregen, drukke baan en je mist dan ook een hoop van het forum.
30 blz teruglezen doe je 'savonds ook niet.
Ik denk, als ik ooit weer werken ga, dat het dan precies zo gaat. Op den duur houdt het op. Alleen moet er nu nog niet aan denken maar komt misschien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was wel een melig filmpje Dar, maar op dat moment zo enorm treffend. En weet je wat? Het water loopt alweer niet door. Het wordt echt hilarisch.

Nee hoor Emmaroos, morgen ga ik toch echt naar VP, zolang kan ik niet zonder mijn lieffie en hij niet zonder mij. Hij heeft al aangeboden om hierheen te komen, maar ik zei, ga jij nou maar lekker naar die verjaardag.

Goh ik heb geen idee Isa, wat zou jij dan bereikt willen hebben?

Dag Vlaamse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma ik lijk wel een salamander hahaha.

Kat en hondje zijn hebben hun druppeltjes in hun nek weer gehad. Ik weet dat reclame hier niet mag maar hoop dt de moderator het ziet als een tip. Sinds vorig jaar gebruik ik Stronghold en moet om de zes weken in de nek gedruppeld. Is wel wat duurder als een gewoon antivlooienmiddel maar werkt tevens tegen teken en wormen. Wanneer je dit allemaal apart moet kopen ben je duurder uit en het werkt dus makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...