fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hoe jong is jong isa? Ik ben ook jong..alleen niet in jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hela Vlaams meisje Alles bonne . Hoe is ie daar? Geen A'tje jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Isa, klinkt als.....ik heb het even helemaal gehad?Dat is denk ik ook normaal. je hebt ook een heel ander leven gekregen, drukke baan en je mist dan ook een hoop van het forum.30 blz teruglezen doe je 'savonds ook niet.Ik denk, als ik ooit weer werken ga, dat het dan precies zo gaat. Op den duur houdt het op. Alleen moet er nu nog niet aan denken maar komt misschien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 hela Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Niwi een belg? Neeeeeeeeeeeee! datte ni kunne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Vlak in de buurt fleur, en niwi das nen halve! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Heb zelf ook van die periodes isaNiets abnormaals aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 nee hoor...fleur...maar ik roep tegen iedereen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Nen halve? welke helft dan juist? De onderkant of de bovennkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 hey vlaams meisje...hij beweert van niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Was wel een melig filmpje Dar, maar op dat moment zo enorm treffend. En weet je wat? Het water loopt alweer niet door. Het wordt echt hilarisch.Nee hoor Emmaroos, morgen ga ik toch echt naar VP, zolang kan ik niet zonder mijn lieffie en hij niet zonder mij. Hij heeft al aangeboden om hierheen te komen, maar ik zei, ga jij nou maar lekker naar die verjaardag.Goh ik heb geen idee Isa, wat zou jij dan bereikt willen hebben?Dag Vlaamse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 meer de binnenkant, denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Zal den bovenkant dan wel niet zijn zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Belg aan de binnenkant?Dus jij hebt een baksteen in je maag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Amai ik ben echt weer de leutigste vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Emma ik lijk wel een salamander hahaha.Kat en hondje zijn hebben hun druppeltjes in hun nek weer gehad. Ik weet dat reclame hier niet mag maar hoop dt de moderator het ziet als een tip. Sinds vorig jaar gebruik ik Stronghold en moet om de zes weken in de nek gedruppeld. Is wel wat duurder als een gewoon antivlooienmiddel maar werkt tevens tegen teken en wormen. Wanneer je dit allemaal apart moet kopen ben je duurder uit en het werkt dus makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 I need to get myself a life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Maar Isje, ik sta nog steeds bij je op msn hoor, als je wilt praten.......welkom, denk aan je:Ja haha Vie, dan maar snel naar hem toe morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 een halve baksteen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Are you ready for a new sensation? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Allez Niwi in de verdediging!! He ma Fleur die van 't Kiel kennen der wa van eh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Een kiezeltje dus...Das gierig hé..zal dat Hollands kantje zijn I am on a roll..sorry te veel zon gezien vandaag. Dadelijk is dat weer over zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Niwi was me voor me zennen halve baksteen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ach isa ik ben 37 en ik heb daar zelfs de helft nog niet van..No worries..vergelijk je niet teveel met anderen want er is nooit één iemand die echt alles heeft. Het mag zo lijken maar daarom is het niet zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 dat kwam door die andere helft, Nien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden