Spring naar bijdragen

1e Pinksterdag 23-5-10

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar hee, Lianne, ik dacht eigenlijk dat jij een aardig evenwicht had gevonden met af en toe maar meestal niet.
Kijk ik weet van mezelf dat ik er gewoon niet aan moet beginnen, dan is het einde zoek. Maar wat is er voor jouw gevoel mis mee, omdat je toch al meestal niet drinkt, om op een avondje eens wel wat te nemen? Ik wil het ook niet promoten hoor, ben gewoon nieuwsgierig.

Heb je niks leuks te doen met stofjes en kraaltjes Woman :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of een lekker boek Woman?
Of anders staat er bij Vie nog een afwasje van een dag of wat.... hu hu huh

ER, heb je een laptopje voor in de zon? (niet te verwarren met een ander topje...):D

Oeps, volgens mij slaat de zon nu al naar binnen bij mij....tsss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha Vietje!

hmm ja klopt, maar ik drink bijv wel met uit eten of af en toe thuis een glas en dat gaat goed.
maar op zo'n feestje kan behoorlijk de rem eraf gaan bij mij
en been there done that, got the tshirt!

plus.. ik merk gewoon dat ik drank steeds minder leuk vind.. ik word er naar van, ik word een beetje loom.
maar het blijkt dus dat heel veel gelegenheden niet leuk zijn zonder
althans dat vind ik.

is een proces hoor, ik probeer ervan te leren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik snap wat je bedoelt Lianne. Als je nog een tiener of een twen bent kan je er vaak nog wel om lachen, wat je allemaal onder invloed uitgevreten hebt, maar op zeker moment, na je dertigste ofzo, wordt dat toch wat minder elegant. Dan ga je toch je grenzen op een andere manier verleggen. (Hoewel ik er pas zo'n beetje op mijn 45ste achter kwam, hihi.)
Ik ga trouwens wel volgende week die stoom-yoga proberen waar jij het laatst over had. Kan even niet op de naam komen.

Emmaroos smeer je je wel voldoende in? Het is echt geen geintje hoor, de zon schijnt verraderlijk fel.
Zelfde voor Cathy. Toch wel vet met factor duizend hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bikram!
de eigenaresse heet lydia, zeg haar dat je via mij komt, of doe iig de groeten.
het is heel zwaar hoor.. 90 min in die hete ruimte
en o ja, het is niet de bedoeling dat je tijdens de les drinkt, waarom leggen ze wel uit
x
water dan he?
haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensenkinderen wat is het hier wamme zeg. Denk dat ik dadelijk de ventilator maar eens laat waaien. ppfffttt.
Verder komt vanmiddag Letty weer. Die ziet het ook ff niet zitten met Jos. Ze heeft wat woorden gehad met hem en geeft nu niet toe maar blijft bij haar standpunt.
Ik hoop dat ze ons niet in de steek laat (zal ze ook niet doen hoor) maar dat is toch vervelend.
Misschien kunnen we vanmiddag samen wat babbelen, en kan ik mijn sombere gevoelens ook kwijt aan haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haaaa, ja ik zie me al Lianne, zwetend en puffend met af en toe een fikse slok wijn. Burp!
Verbaast me trouwens wel dat je er geen water bij mag drinken. Ik bedoel, bij vrijwel elke sportieve activiteit raden ze water, water en nog eens water aan. Maar okee, ik zal het me laten uitleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaat om de rust en concentratie
in het begin is het moeilijk hoor
je mag trouwens wel drinken, maar dan benje wchijnlijk de enige
als je dorst hebt en je ademt goed krijg je ook je vocht binnen
je moet er gewoon openminded heen gaan.
en je scrub mee voor daarna, want 90 min in die warmte maakt je huid glad en als je gelijk scrubt onder de douche heb je echt een hamam effect!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje Bolletje toch, het is me wat met die Jos van jullie.

Ik heb trouwens iets raars. Een week of vijf terug had ik een oneffenheidje op mijn arm, en dat kan ik dan niet uitstaan, dat moet er af. Nu is dat een heel lelijke plek geworden die maar niet over wil gaan. Sterker nog, het wordt groter. Misschien toch maar eens mee naar de dokter van de week. Met al dat gepraat over huidkanker komt de hypochonder in me naar boven. :wacko:

Oh Lianne, goeie tip, ik heb nog heerlijke bodyscrub liggen op basis van zeezout. En daarna lekker insmeren.... hmmm, zie het al helemaal zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je zal het leuk vinden vie
en de 1e keer is gratis geloof ik, kijk even op de site
have fun!
en daarna koffie bij loos!
o nee kruidenthee dan haha!
je moetdaar bij de innercrowd niet zeggen dat je koffie drinkt dan wordt je echt meewarig aangekeken hahaha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke balkon is niet te doen. Alleen maar schuurmachines. En ik heb geen zin om een mp3 speler op te doen.
Dus nu zit ik mn serrewoonkeuken. maar weer wat borduren.
Gewoon omdat het weer saai Pinksteren is hoor.
Ik ga maar eens douchen bij de buren x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmie. Letty is eigenlijk een vroegere patient van hem geweest, en heeft hem eigenlijk nooit laten vallen. Sinds Jos nu vlak bij mijn woont, 10 jaar nu, is het ook mijn vriendin geworden. Het is echt zo'n kanjer, zo'n geweldig fijne en wijze vrouw.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

woman, probeer het te accepteren..
en je weet dat het ook weer goed komt
en dan waardeer je iers basaals als een douche weer des te meer..

ja ik zou ook balen hoor, maar ik probeer er een positieve draai aan te geven.
wij vinden een douche niet eens meer een luxe..
voor heel veel mensen is douchen iets dat ze nooit zullen meemaken..

succes meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne dag Lianne, en leuk dat je er was :heart:
Oeps je bent er nog, hihi. Ja daar zeg je wat, eens stilstaan bij de luxe die we zo vanzelfsprekend vinden.

Emmaroos heb jij wel eens yoga gedaan? Het kan best zijn dat je het al eens verteld had maar dan ben ik het even kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan hoop ik dat je fijn met haar kunt praten Bol.
Ook je somberheid met haar kunt bespreken, vind het echt heel sneu voor je dat je je zo voelt.:heart:

Vie, ik heb wel eens aan yoga gedaan maar ik heb er moeite mee om me te ontspannen.
Ontspanningsoefeningen werken niet bij mij, mijn hoofd is vaak te vol.
Zwangerschapsgym was ook al geen succes.
het is erg vervelend dat je je niet ontspannen kunt. Vandaar ook dat ik ben gaan drinken, kwam mijn hoofd even leeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...