smart Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Morgen allemaal!!Wat is de ochtend toch bijzonder zeg: een frisse en schone dag ligt er.Nu eerst zelf ook fris worden...doesjen en an die arbeid!!Latersssxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 goede morgen cathy en de rest die nog volgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Goede morgen,Nu dacht ik eindelijk na al die tijd es een dag draad te openen op een vroege zondagochtend!Was Cathy me voor!In de zomer vind ik het heerlijk om vroeg op te staan om de zon te zien oplomen boven de weilanden!De rest slaapt dan nog tot 9h. zo heb ik lekker tijd voor mezelf in alle stilte en rust (buiten de vogeltjes die al heel hard zingen).De rest van de dag ben ik meestal buiten, daarom zal ik bij goed weer veel minder op het forum te zien zijn.Ook vandaag drink ik. Ik hoop al diegenen die niet willen drinken ook niet en alle anderen dat ze niet teveel drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 jeetje wat heb ik beroerd geslapen. er is feest in het dorp. de hele avond/nacht gillende meiden. de muziek dufdufdufdufdufduf. en ik 'moet' vandaag vrijwilligerswerk doen en ben dan altijd bang dat ik me verslaap dus werd om de haverklap wakker. maar ben wel nuchter maar niet echt wakker de zon laat zich hier nog niet zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 goede morgen VM. je moet even de tekst aanpassen denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Hoi Igor!Normaal is er hier niemand op dit uur zondag ochtend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 VM in je laatste zin stond ook vandaag drink ik.hou je het droog of ga je je bezatten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ha Goeiemorgen.Hihi, Vlaamse, dat viel mij ook op. Ook vandaag drink ik. Nou, zullen we dan maar? Ja het is prachtig zo in de lente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 hahahaha!Moet niet bij natuurlijk!Zal ik het aanpassen of ze in de waan laten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 nou ze kunnen bij je aansluiten als ze willen. er staat niet bij wat je gaat drinken.ik heb de koffie en melk op. ik zie dat ik moet opschieten. douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Eerst maar eens een flinke bak koffie.Klop klop (melk opschuimen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Morning Vie,Zullen we dan maar voor jou ook eentje? Uit een pak of vers geperst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Wat heb jij versgeperst Vlaamse? Bij ons waren trouwens de witte druiven in de aanbieding, ik eet me het schompes.Igor wat ben je toch een bezig bijtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Je kan kiezen tss. Appelsien met citroen of worteltjesmet komkommersap Vie.Uit een pak heb ik pompelmoes.ps. Verder heb ik nog bloedzuiverende brandnetelsoep die ook koud als drankje lekker is. Maar dat is miss. meer iets voor 's middags. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 valt wel mee hoor Vie. maar stil zitten is moeilijk voor mij behalve in de zon dan, daar kan ik uren in zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 pompelmoes op de vroege ochtend? brrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Oh, Igor ik kan 's morgens zelfs een steak eten! Of zoals Tas zuurkool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 goede morgen tactive, zo vroeg al op een zondagmorgen?oh bah VM. ik probeer zo een boterham door m'n halsje te drukken, anders ga ik waarschijnlijk van m'n graatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 goedemorgen Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Oh lekker, pompelmoes, daar zat ik nou juist aan te denken.Jij hebt ook zo'n machine waar je van alles in kan gooien wat er dan als sap uitkomt Vlaamse?Die brandnetelsoep mag je van mij op de receptendraad zetten, of had je dat nou al eens gedaan? Ik herinner me een manier van jou om brandnetels te plukken zonder je te prikken.Even kijken.Igor, dan hoop ik dat je vandaag nog een paar uurtjes vrij hebt om van de zon te genieten. Prettige pinksterdag Tactive! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Goede morgen Isa. Ook al zo vroeg op deze stralende zondag ochtend!Igor wat zei je net dat je vandaag moet werken? Op zondag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Ja Vie. Handig he! Ik stond er het begin wel versteld van bij bv. worteltjes (of rode biet) hoeveel je er nodig hebt voor een beetje sap. Daarom doe ik er nu vaak komkommer ofzo bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 VM het is vrijwilligerswerk buiten in de zon hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Idd. heerlijk he Isa! Voor mij mag het het hele jaar lente en zomer zijn. Ik functioneer niet in de kou en zeker al niet met grijze wolken en regen.Wat doe je dan Igor? Of wil je dat liever niet vertellen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2010 Trouwens Vie, voor ik ging slapen las ik nog vluchtig de draad van gisteren en doorjou schuld heb ik de hele nacht met hoeba, hoeba, hoeba hop hop hop in m'n hoofd gezeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden