Mupke Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hallo allen. ik kom ook nog even weer meegluren hier.Las ik net iemand die Plien en Bianca wilde kijken? Dat was ook mijn plan maar ik vond er niks aan.Nog even hier kijken en dan maar niet te laat naar bed. Even wat schade van afgelopen nacht inhalen en morgen begint de werkweek alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ik geloof dat ze allemaal zwaar werk hebben gedaan vandaag? Heel stil hier deze avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ja Flip leek me erg leuk en hoop dat dit ook zo was.Was ff afwezig want kop ging weer bloeden en de makelaars vliegen me nu om mijn oren hahaha. Thanks en sta al ingeschreven bij diversen. Huis in verre staat van verkoop dus maar houd nog ff pootje stijf. Lukt het me niet dan pech voor mij maar maak (voor de Ollanders onder ons) dit jaar de A2 nog onveilig met een heel grote verhuiswagen en mijne auto er achter aan want op naar het zuiden. Verdorie ze zeuren over 10.000 euro en ik ook dus want was er alweer 10 gezakt maar kan me niks meer schelen of ik straks een ton of of er nog 10.000 bij heb staan. Eens moet het over zijn en dat mag nu wel na 2 1/5 jaar met toenemende gezondheidsklachten.Na 17 jaar Amsterdam schrok ik van de prijzen daar wat goeiekoop (ga ik weer mijn eigen taal spreken hahaha). Sjonge heb je hier net een peeskamer voor. Als ik dat zo lees kan ik er zelfs nog een super keuken en badkamer voor laten bouwen voor de prijs die ik in mijn hoofd had (bedoel dus kan betalen). Tja is wel weer een koopwoning terwijl ik liever wil huren maar heb steeds minder te willen dus zie over een paar jaar wel weer toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Jeetje Drup dat dat steeds blijft bloeden is ook niet goed hoor,je moet morgen weer naar de HA toch?Hoop dat het goed gaat komen, sterkte Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 He druppeltje, wat is er toch met jouw hoofd.Klinkt allemaal niet zo tof, ik heb niet alles gelezen, maar je kunt vast wel wat aandacht en sterkt gebruiken.Ik ga ook maar niet al te laat naar bed, morgen weer hard aan de slag na 4 vrije dagen, weer zo,n afschuwelijke wekker die veel te vroeg afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ja Flip morgen HA en idd het is vandaag al 6 weken dat die wond open is. Hij is erg groot en rond dus trekken ze dat niet ff bij elkaar om te hechten. Komt heus wel goed maar zal erg lang gaan duren. Zoals ik al vertelde zou een plastiek beter zijn (is vel uit je been halen en op de wond vast gaan maken als een soort lapje) maar dat doen ze niet snel omdat het juist op behaarde hoofdhuid zit. Morgen gaat hij het nog 1 keer open maken en als het dan niet beter gaat dan belt hij de traumatoloog om advies. Had hij al gedaan maar traumatoloog adviseerde van liever niet omdat dit me ook maanden gaat duren en mijn haren er nog erger af moeten. Mijn haren hangen op mijn rug wat lengte betreft maar nu zit er een gote kale plek in. Kan het er nog net overheen kammen maar als het moet laat ik mijn kop kaal scheren om weer te genenzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Pink Floydben ik door naar de volgende ronde??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Pink Floyd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Kruimel ik ben geen aandachttrekker maar flik het wel vaak. Ben 6 weken geleden heel erg gevallen met mijn scootmobiel en een enorm gat in mijn hoofd wat maar niet goed geneest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 dju, ik was te traag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hannah, de beloofde sites zijn er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ik kom even binnen vallen, zo even bijlezen.Ekstertje, alvast gefeliciteerd met je drie maanden! :musicnote:Fantastisch gedaan!Ik meld even tussendoor dat ik vandaag 5 maanden droogsta! Sinds de slee is gaan rijden (inmiddels op zomerbanden volgens iemand op de woorddominodraad, maar dat doet er niet toe!).Ook een internettelefoon gekocht om het forum niet zo lang te hoeven missen (onder andere natuurlijk, hoewel...?).Jane, hoe is het met alle regelingen rond je binnenkort verhuizende puber? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Alaine,Dikke proficiat, 5-maanden is al heel wat. Ik ben amper 5-dagen ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hannah nu Anoek op tv....ned 1Gefeliciteerd Alaine, knap hoor ook in deze tijd van stressLukt t een beetje met de studie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 goed van je Alaine lange tijd al, ga zo door !!Drup ik vind het toch wel erg lang duren hoor zeker omdathet steeds open gaat de wond, heel vervelend.Sterkte morgen in ieder geval, hoop dat de HA er wataan gaat doen, want dit schiet niet op.Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 sorry op ned 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Jeetje drup dat is niet zo mooi. Ik heb de indruk dat je bovenkamer nog heel goed functioneerd. Gelukkig maar.Hee alle lange en korte drogen, proficiat en nu volhouden. Heb ik ook tijden gedaan en toen ging het weer een paar keer mis.DUS NOOIT DIE EERSTE SLOK!!!!!!!!!Gaan we liedjes raden? Ik spin elke week 2 x op liedjes die ik niet ken en niet onthou. Maar op de Bolero fietsen is een feest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Evening all Proberen bij te lezen maar pff niet aan mij besteed.Zag wel twee nieuwelingen passeren en moet plots denken aan Bekkie en Suusje. Ze zijn ongeveer met mij gestart en nu kan ik ze zelf niet volgen..Toch beetje spijtig..Waar zit Bekkie btw? Heb een deel gemist denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Dank Smid, Hannah1, Witte en Filippa!Nog 8 dagen Witte, dan komt de knal!Oftewel dan moet de grote opdracht voltooid worden voor de opleiding.Daarna nog 4 weken de laatste loodjes, maar dat stelt niet veel meer voor dan.Dus nog even in drukte. Lief dat je het vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Jeetje goeienavondWaar kom ik nu weer in terechtThe Floyd staat in de kastVer van hierIk maak me geen zorgenNothing bothers meWaar is Water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Zeg t nog even tegen die tijd Alaine, kan de hele arreslee, die nog tjokvol zit, voor je duimen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Vriendin is geweest, was leuk. Kan me al niet meer voorstellen dat ik vroegah altijd wijntjes moest bij dit soort gezelligheden. Zo'n visite is nu een heel andere beleving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Nog even zappen. tot straksjes x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Woman,Kunnen ze iets aanvangen met een bierbuik in de dansschool?Nu zit ik hier met een zichtbaar bewijs van mijn verleden Hoopte dat het wat zou minderen, maar na een week nog geen mm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Slaapwel iedereen, de smid gaan slapen.Moe van het zware werk de laaste drie dagen, en morgen weer tussen mijn twee ovens staanbakken.dada Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden