fleurtje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hallo? Weet iemand misschien waar Bekkie naartoe is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ik heb het onderschatSentimentele nostalgieStraks komtdeT ed kaarBNog langsfietsenOf willen jullie fierljeppen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 WinchunLopen kan ik niet meer (knieen)Ik ben een loper geweest (marathon en halve marathons)Toen was het geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Sporten! Ik moet morgen ook maar weer eens gaan....Ik kom alleen even dag en hallo en welterusten zeggen.Vroeg erin met een boekje...doeidoeixxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hee Alaine,:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: gefeliciteerd met 5 maanden in de arreslee op welke ijzers of banden ook, we rijden vrolijk door!Geen regelingen, t lag stil, morgen hoor ik hopelijk dag en adres en dan begint het voorwerk pas. Hij kan over in elk geval en spullen volgen de 31e waarschijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hoi Cathy!SportenNiet om het sportenIk zag vandaag weerde prestatie gerichtenZelf wetenSommigen hadden lolToen geen buikjeNu wel buikjekoester buikjeOf ban het buikjeU wilt te snelIk volg het te weinig Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Jajajaja Wingeping!Nu is goedheus wel!Kan nooit beter dan dit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Op zijn minst iemand die de vraag heeft gelezen Marjo Gek hoe vlug iemand uit je gedachten kan geraken tot je dat madeleintje weer ruikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Wingchun,Tja, weer een taalkwestie.Lopen, dat is snelheid maken met de voetjes. Op mijn werk doe ik gewoon verder en stap van oven naar oven.Ik kan dus lopen, maar niet hardlopen.Wandelen zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Madeleintje..dat klinkt leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Dank Jane, voor de slinger en je antwoord! Woman, morgen niet zappen, maar...stemmen op Polen? Belgie? Portugal? Rest is prut.Meer volgt dan 27 en 29 mei. Joepieieieie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ach, het stemmenNog niet in verdiept...Er is haast bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Sorry Fleur, maar ik weet het niet.Suus was toch opgenomen? En had tijdelijk even daardoor geen contact?Bekkie...? Al even niets meer van gehoord, hopelijk geen slecht teken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Hoi, Ben der ook weer.Fleur, een paar weken geleden kreeg ik van Bekkie een pb.Ik weet niet of ze inmiddels een terugval of zoiets heeft gehad maar er was iets anders aan de hand.Toen ze me schreef ging ze qua drank goed. Weet niet hoe het nu is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Not my cup off cake marjo Kruip bed maar in..beter dat dan..er niet in kruipen zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Slaap wel aan alle nachtbrakersHoop dat ik Bekkie vlug terug lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 nu ben ik echt wel naar dromenland.Afsluiten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Weet ik niet Fleurhangt er vanaf wat je wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Voor wie wachtKomt alles steeds te laatNee, verkort lukte zeker nietZelfs Word liep vast in het verledenSlaap zacht HannahHet doet er niet toe.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 als je niet in verhouding met anderen kijktWing, dan klopt alles aan jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Dan maar stemmen op Armenie; da's tenminste wat anders.Even één roken buiten; wel eerst even deet opsmeren (ze lusten me rauw, en die rook helpt ook al niet).Zometeen lekker slapen morgen weer een lange werkdag (en dan...!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 In verhoudingThat's th e bottleneckDeet werkt!Oei.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Niet doen joh!Ben er ook serieusmeer dan een uurmee bezig geweestook lulligHet is niet andersThat's meVind het ook hard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 kun jij dat dan Wingscrabblen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2010 Ja...Maar dat had je verwachtEn dat durfde ik niet omdatik dat hoegenaamd altijd doeWat ik doeDoe ikEr is geen redenEr is geen redenDingen gebeurenWendung bitte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden