Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 mei 2010

Aanbevolen berichten

Ik zit nu ook op 450 mg en dat blijkt niet raar te zijn bij ADHD, vaak werkt die hogere dosis beter.
Vie dat is wel waar denk ik, mijn therapie is ook alweer 10 jaar geleden en elke dag komt er meer acceptatie
en soms even niet en dan ga ik weer 5 stappen terug. Die acceptatie is groter geworden sinds ik niet meer drink.

Tas, wat je schrijft over je therapie is super herkenbaar, aan de ene kant de structuur en de 'veiligheid' en aan de andere kant het totaal in de war gebracht worden
Het heeft echt tijd nodig voor dingen om te beklijven en dan nog is het zoeken wat bij jou past en wat niet.

en nee ik moet juist ontbijten want ik geef bloed, of erger nog, ik geef plasma, dus mijn bloed krijg ik weer terug zonder plasma ;)
Ik moet nu weg, wie weet kom ik later nog langs
vond het fijn weer even mee gebabbeld te hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 349
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmmmm
Tweede keer
Hij heeft weer het zwemmen afgezegd
Vorige week ook al, maar omdat ik begon te mopperen is dat toch doorgegaan
Misschien moet hij maar eens nadenken of hij wel tijd heeft voor een liefje.
En eerst even zn agenda checken voordat hij afspraken maakt.
Ik ben nu boos, dus laat het even voor wat het is. Vandaag een leuke dag te gaan, en daar wil ik van genieten.
pffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Net even teruggelezen. Het is hier een stuk gezelliger dan gisteren. "savonds dan he, zat zelfs om 12 uur echt helemaal alleen, hahaha, nog nooit voorgekomen.
Woman, ik zou met Mr Loveman gaan praten als ik jou was. Het is nu zo onduidelijk allemaal en het doet je geen goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of misschien houdt hij niet zo van zwemmen Woman en durreft 'ie het niet tegen je te zeggen.
Het is toch niet leuk dat hij geen rekening houdt met jouw gevoelens van teleurstelling.
Weet jij eigenlijk wat hij leuk vindt om te doen?

Ha Emmaroos!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, best wel.
Hadden eergisteren gebbqd, dus dat was goed gegokt.
Gisteren eigenlijk de hele dag alles dicht.
Smiddags nog een lange wandeling gemaakt.
Zijn we nog geen vijf minuten thuis daarna; straaaaaaaaaaaaaaaalende zon opeen, hiihihi.
Maar het bleef tocht te koud om weer buiten te gaan zitten.
Eigenlijk niet eens zo erg, want ik was aardig verbrand 1e pinksterdag ondanks het smeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja het lijkt me duidelijk toch, als hij een drumstel die gebracht wordt belangrijker vindt dan een afspraak met mij weet ik waar mn plek is in zn leven.
Hij gaat proberen do vrij te nemen zodat we alsnog dan wo avond (laat denk ik) kunnen afspreken, maar dat hoor ik dan nog.
Tsja.
Ik kom graag op de eerste plaats.
Dus de conclusie is snel getrokken.
Moet nu opschieten, vandaag doedelzakkendag haha. Echt pret wordt dat.
Jihoe !
Ik zal nog even de buikrol opzoeken voor Dar en Mr. Smid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja Woman.
maar tis denk ik voor hem ook wel een beetje wennen om een relatie te hebben.
Jij hebt jouw dingen en hij de zijne.
Stel je voor dat hij constant op je lip zou zitten..... dan wordt het ook weer zo beklemmend.
Misschien kwam dit er onverwacht tussendoor??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman mijn muzikant gaat ook als eerste naar een muziekzaak als we ergens gaan winkelen. Toch heb ik daar geen moeite mee want de rest komt later toch wel. Ik weet wat muziek in zijn leven betekend al 30 jaar. Zonder muziek geen Muzikant. Heeft niks te maken met zijn gevoelens tov jou. Echt niet. Moet je echt scheiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Emmaroos, best gezellig weer thuis met mannetje, ook al heeft die ook een heleboel dingen van zichzelf te doen.
Maar wel gisteren samen de tuin opgeknapt, ik de kruidentuin en hij de wat zwaardere dingen zoals struiken snoeien.

Trots? Dat vind ik heel moeilijk. Als ik zo de mensen om me heen zie. Het lijkt of ze amper geraakt zijn door het leven, of erboven staan. Nog net zo spontaan, zo zelfverzekerd... nu weet je nooit wat er zich echt bij iemand van binnen afspreelt, wie weet spelen ze ook maar een rol.
Maar ik ben er niet trots op, al de drankjaren, de kansen die ik voorbij heb laten gaan, de mensen die ik gekwetst heb.
De goeie dingen die ik heb zie ik meer als "nou dan kan je dat tenminste nog laten zien". Een soort verplichting om tenminste nog iéts goed te doen.

Maar dit is ook maar een momentopname hoor Emmaroos, door de confrontaties van de laatste tijd. En ik ben vast van plan om er niet in te blijven steken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar Vie, je hebt, en ik ook, dingen verknoeit met die drankjaren.
Maar daar tegenover staat toch een heleboel andere dingen?
Je ziet er prachtig uit (dat weet ik) en je hebt een mooi huis, lieve man, freelancewerk, toch een leuk leven?
Ik heb nooit reunies, dochter van een militair dus overal en nergens geweest maar áls ik een reunie zou hebben zou ik vertellen over mijn gezin, mijn werk, mijn leven gewoon.
Ook al zijn die ballen erook met hun succesvolle levens, zou mij niks kunnen bommen. Die tijd heb ik gehad.
Juist door die drankjaren weet ik waar het leven echt om draait. Vriendschappen, liefde, gewoon een fijn leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...