tapas Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik zit nu ook op 450 mg en dat blijkt niet raar te zijn bij ADHD, vaak werkt die hogere dosis beter.Vie dat is wel waar denk ik, mijn therapie is ook alweer 10 jaar geleden en elke dag komt er meer acceptatieen soms even niet en dan ga ik weer 5 stappen terug. Die acceptatie is groter geworden sinds ik niet meer drink.Tas, wat je schrijft over je therapie is super herkenbaar, aan de ene kant de structuur en de 'veiligheid' en aan de andere kant het totaal in de war gebracht wordenHet heeft echt tijd nodig voor dingen om te beklijven en dan nog is het zoeken wat bij jou past en wat niet.en nee ik moet juist ontbijten want ik geef bloed, of erger nog, ik geef plasma, dus mijn bloed krijg ik weer terug zonder plasma Ik moet nu weg, wie weet kom ik later nog langsvond het fijn weer even mee gebabbeld te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik zit hier enorm te gapen.....Goedemorgen bolletje, jacc, SammyTanghe, Emmaroos, borretje, tapas, Vie, niwi, Desi, tasseke, YvonneEens kijken of ik wakker wil worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Goeie morgen Woman... lekker geslapen. Zie borretje ook overigens. Hoe was het weekend met je zoontje bor? genoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Taps,succes met het plasma geven!!ik ga ondertussen een heel vervelend telefoontje plegentot zo allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 morge woman!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Sterkte Tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 HmmmmTweede keerHij heeft weer het zwemmen afgezegdVorige week ook al, maar omdat ik begon te mopperen is dat toch doorgegaanMisschien moet hij maar eens nadenken of hij wel tijd heeft voor een liefje. En eerst even zn agenda checken voordat hij afspraken maakt. Ik ben nu boos, dus laat het even voor wat het is. Vandaag een leuke dag te gaan, en daar wil ik van genieten. pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Goedemorgen allemaal,Net even teruggelezen. Het is hier een stuk gezelliger dan gisteren. "savonds dan he, zat zelfs om 12 uur echt helemaal alleen, hahaha, nog nooit voorgekomen.Woman, ik zou met Mr Loveman gaan praten als ik jou was. Het is nu zo onduidelijk allemaal en het doet je geen goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Goeie morgen Emma, Bij jullie ook zo bewolkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Mogge Vonnie, nou het is een mager zonnetje hier hoor.Wel weer jammer van gisteren he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Of misschien houdt hij niet zo van zwemmen Woman en durreft 'ie het niet tegen je te zeggen.Het is toch niet leuk dat hij geen rekening houdt met jouw gevoelens van teleurstelling.Weet jij eigenlijk wat hij leuk vindt om te doen?Ha Emmaroos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Nou, best wel. Hadden eergisteren gebbqd, dus dat was goed gegokt. Gisteren eigenlijk de hele dag alles dicht. Smiddags nog een lange wandeling gemaakt. Zijn we nog geen vijf minuten thuis daarna; straaaaaaaaaaaaaaaalende zon opeen, hiihihi. Maar het bleef tocht te koud om weer buiten te gaan zitten. Eigenlijk niet eens zo erg, want ik was aardig verbrand 1e pinksterdag ondanks het smeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Nou ja het lijkt me duidelijk toch, als hij een drumstel die gebracht wordt belangrijker vindt dan een afspraak met mij weet ik waar mn plek is in zn leven. Hij gaat proberen do vrij te nemen zodat we alsnog dan wo avond (laat denk ik) kunnen afspreken, maar dat hoor ik dan nog. Tsja. Ik kom graag op de eerste plaats.Dus de conclusie is snel getrokken. Moet nu opschieten, vandaag doedelzakkendag haha. Echt pret wordt dat. Jihoe !Ik zal nog even de buikrol opzoeken voor Dar en Mr. Smid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Tringggggggg Waker worden Woman:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Tsja Woman. maar tis denk ik voor hem ook wel een beetje wennen om een relatie te hebben. Jij hebt jouw dingen en hij de zijne. Stel je voor dat hij constant op je lip zou zitten..... dan wordt het ook weer zo beklemmend. Misschien kwam dit er onverwacht tussendoor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ha die Vie, lekker weer bij het mannetje?Ik vind het zo jammer zoals jullie over feestjes en reunies praten.die onzekerheid over alles, uiterlijk, wat er van je geworden is, zijn jullie dan niet trots op jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Jullie moeten allebei wennen aan verplichtingen zoals afspraken in een relatie.Zal wel loslopen Woman. ff wennen zeg maar. Niet te gauw opgeven als hij is wat je wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Het was zijn idee om te gaan zwemmen......Maar ja een drumstel is dus belangrijker.Whatever. Voor Dar en Mr. Smid Zal later een beter oefenfilmpje opzoeken van de buikrol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ben bang dat je het toch net ff te zwart wit ziet woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Woman mijn muzikant gaat ook als eerste naar een muziekzaak als we ergens gaan winkelen. Toch heb ik daar geen moeite mee want de rest komt later toch wel. Ik weet wat muziek in zijn leven betekend al 30 jaar. Zonder muziek geen Muzikant. Heeft niks te maken met zijn gevoelens tov jou. Echt niet. Moet je echt scheiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ja hoor Emmaroos, best gezellig weer thuis met mannetje, ook al heeft die ook een heleboel dingen van zichzelf te doen.Maar wel gisteren samen de tuin opgeknapt, ik de kruidentuin en hij de wat zwaardere dingen zoals struiken snoeien. Trots? Dat vind ik heel moeilijk. Als ik zo de mensen om me heen zie. Het lijkt of ze amper geraakt zijn door het leven, of erboven staan. Nog net zo spontaan, zo zelfverzekerd... nu weet je nooit wat er zich echt bij iemand van binnen afspreelt, wie weet spelen ze ook maar een rol.Maar ik ben er niet trots op, al de drankjaren, de kansen die ik voorbij heb laten gaan, de mensen die ik gekwetst heb.De goeie dingen die ik heb zie ik meer als "nou dan kan je dat tenminste nog laten zien". Een soort verplichting om tenminste nog iéts goed te doen.Maar dit is ook maar een momentopname hoor Emmaroos, door de confrontaties van de laatste tijd. En ik ben vast van plan om er niet in te blijven steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Vie, ik denk dat je je zou verbazen als je binnenin die mensen zou kunnen kijken, dat je je echt heel erg zou verbazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ja maar Vie, je hebt, en ik ook, dingen verknoeit met die drankjaren.Maar daar tegenover staat toch een heleboel andere dingen?Je ziet er prachtig uit (dat weet ik) en je hebt een mooi huis, lieve man, freelancewerk, toch een leuk leven?Ik heb nooit reunies, dochter van een militair dus overal en nergens geweest maar áls ik een reunie zou hebben zou ik vertellen over mijn gezin, mijn werk, mijn leven gewoon.Ook al zijn die ballen erook met hun succesvolle levens, zou mij niks kunnen bommen. Die tijd heb ik gehad.Juist door die drankjaren weet ik waar het leven echt om draait. Vriendschappen, liefde, gewoon een fijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Oh Borretje wat fijn dat je het leuk hebt gehad.Heb nog aan je gedacht hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Nee hoor Bor, geen rampen geloof ik , maar heb ook niet alles kunnen lezen. Nou heerlijk dat je een fijn weekend hebt gehad, kun je weer even op teren dan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden