rapilos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Vie,Heel,heel spannend.Wil er niet teveel aan denken, want anders duurt het wachten helemaal lang.Vervelend, dat je niet kan slapen.Nou, ik ga het wel proberen hoor.Tandenpoetsen, en ik duik erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Weet er iemand over welke schouder je zout moet om geluk te wensen?Zo ja. Hoeveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hannah (I) De maan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 OKeej was dus niet aan mij gericht blijkbaar, gr Filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Wing,Misschien hoef je niet te zakken in prijs.Hamer inderdaad op betrouwbaarheid en vooral kwaliteit.Mensen zijn bereid om je daarvoor te betalen.Jij bent gewoon harstikke goed, dus ben je het waard.Als je dat op mensen over kunt brengen, kom je al een heel eind denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik maak me niet zo druk om dat niet slapen hoor Rapi, dat komt waarschijnlijk vanwege die solo die ik morgenavond ga zingen.Ik snap wat je bedoelt, nog maar niet teveel opgewonden raken want twee weken is nog wel lang. Tenminste als je er nu tegenaan kijkt. Meestal als je terugkijkt snap je niet waar de tijd is gebleven P.S. maakt niet uit over welke schouder, Smid, als je er maar meteen een spiegel bij kapot smijt, want dat is meteen zeven jaar geluk.Waar wil je geluk voor hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hond!B.w.v.s. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Zo is dat Vie,En nu ga ik echt afsluiten.Sterkte voor diegene die het nodig hebben vandaag.En de rest, een goede nacht allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Nou welterustuh allemaal, ga mijn mandje in, morgenweer vroeg dag.Sterkte aan iedereen die het nodig heeft.Groetjes Filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Welterusten Rapike en Flipske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Nog heel even voor Wing,In het algemeen zakken met de prijs, hoeft zeker niet altijd een goede optie te zijn.We kennen allemaal wel zaken, die harstikke duur zijn, en het toch harstikke druk hebben.Vaak een kwestie van goede marktstrategie.Nou, in elk geval succes met uitpuzzelen, wat voor jou de beste optie is.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Zo, Belgie is door naar de finale, hoera voor Tom Dice! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 zo weer een droge dag achter de rug,we komen er wel weer!kwam oa ook door geklooi met medicatie waardoor ik heel depressief raakte en dan interesseert het je allemaal niet meer zo,maar nu zit ik gelukkig weer op de rit.wat heeft een mens een belachelijke hoeveelheid op te laden spullen in huis eigenlijk,er is geen stopcontact meer vrij hier,zelfs uit de pc bungelen allemaal draadjes!morgen een gesprek met hoofd afdeling en huisarts ivm mijn terugval zie er tegen op als een berg,als ik niet uitkijk gooien ze mij eruit!!las dat ik niet de enige ben met drankdromen,zal wel bij de ontwenning horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 En m'n nieuwe mobiel doet het eindelijk ook (ik kan mezelf bellen, al weet ik nog niet waar al die honderden functies nou voor zijn - wel erg sublieme gebruiksaanwijzing). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hoe lang is het geleden dat ik een songfestival nuchter ben doorgekomen?Misschien toen ik zwanger was, maar dan uit principe...Soms zelfs de puntentelling doorgeslapen in een roes, uitslag gemist...Dan is dit met de kids erbij toch veel leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Marjo, soms snap ik geen klap van je of kan je niet volgen maar wat ik er uit begrijp is dat je het moeilijk hebt maar een heel lieve vrouw bent. Toch vind ik het altijd heel leuk om je te lezen en ben dol op cyptogrammen want dat lijk het soms. Maja ik pieper ook al een tijdje mee dus veel geleerd. Blijf jezelf en dat doe je. Kan dit erg waarderen deze volharding om je eigen ik te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Sweet dreams Hannah1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Zoon durfde eindelijkin mijn bijzijn te vertellendat de moeder van zijn beste vriendjevreemd ging met een andere vrouw..Want gevreesd de reactie vabn zus en paToen ik vreemd ginghad dat gevolgenWaaronder een aids-testDie ik heb geweigerdHet was niet persoonlijkMaar wel een signaal eneen schreeuw om aandachtIk omarm mijHet gaat niet om jou Han!Maar dat wwet je allang!Gekke Drup!Rustig an hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Niet om het een of ander, maar in hemelsnaam waarom weiger je een aidstest als je met een nieuw iemand bent?Ik zou dat meteen doen. Je wil toch weten of je besmet bent, of iemand kan besmetten?Dat heeft niets met romantiek te maken maar met zorg voor elkaar.Maar goed, misschien snap ik het niet helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Doe ik Marjo en heb net dat verhipte verband van mijn kop geknipt want gek worden kan ik zelf ook wel. De wond heb ik zo gelaten met de gazen erom in de hoop dat het niet gaat bloeden. Werd ff dol van die strakke banden om mijn hoofd. Dat kun je lezen zoals je wil/ziet maar jij kan dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Het ging om vertrouwenDat er nooit wasDe ander deed het welForget itEen stukje uitmijn verhaaltjeHij is nu gestopt met rokenDrinkt niet meerSport, baan gaat goeden relatie gaat goedSupermanAfstand..Nu is het anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Even iedereen voor straks welterusten zeggen.Slaap lekker en sterkte voor wie dat nodig heeft.Denk aan Dees, Hannah1, Hannah, Drup, Tas, Yajala, VM,...er zijn er vast nog meer....... voor wie dit leest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Ik snap dat hannahHet is wrang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Mooier dan nuzal het nooit gaanWe learn.. (((( ))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Hallo nachtwachten,Ik ben er ook nog even, even teruglezen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden