Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Witte, het was aan Vie, dus Vie is het vrouwschap lief.Weet je wat. Jullie zijn allemaal lief.Een bron van liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ik kan me voorstellen dat na de pijn die je gehad hebtdit een stuk beter aanvoeltOhh trouwens prettig om te lezen dat je het beestje bij de naam noemtzware codeïne Ik hoop dat je er ook een beetje lekker van slaaptvan die zware codeïne bedoel ik dan natuurlijk he...niet te verwarren met die bijna prettige pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Sweet dreams, beste mensen.Nu ben ik echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Slaap lekker Alaine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Dat is een handycap van me Dhendro.Ik wil niets over het hoofd zien.Misschien wil ik het voor mezelf een plaats geven.Volgende keer in a nut shell.Groet Dhendro.De breedsprakige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hee jij doet er ook toe he hannahTuurlijk zijn we ook benieuwd naar jou verhaaltssssss dat wist je toch wel???In het verlengde van Rudy zou ik bijna tegen je zeggenstoppen met andere helpenEerst zelf hulp leren vragen.maar wil je niet de les lezen op dat gebied hoor.Ik bedoel het meer zo van, des te meer je voor een ander moet doen van jezelfdes te meer vergeet je jezelf.Blijf maar een beetje bij ons in de buurt Han;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Nee, nee Soothe, blijf het brengen zoals je wilt, schrijf het lekker van je af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 yw Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Dendhro, ik ben iedere keer weer verbaasd hoe nauwkeurig je het weet te zeggen.Ik twijfel. Ik weet niet of ik ontken.Misschien vinden sommigen dat. Toch blijft het mijn proces. Mijn ding.En wellicht heb ik allerlei bijgedachten, zoals vroeger....... dat elk jaar is meegenomen. Ja, een raar soort van fatalisme.Ik weet domweg dat ik méér zou kunnen zonder te drinken en nu laat ik het een beetje hangen op het toeval....... omdat mijn lieffie nog rookt en drinkt of omdat... brrr etc. .. want tja dat is wel lastig toch? Dat zegt iedereen immers?Ooooooooo brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Zeg je dit soort dingen ook tegen je ADB begeleider/ster Cathy??Wat ik nog weet van mn behandeling daar is dat ze juist met dit soort gedachtes wel raad wisten.Misschien helpt t jou ook om ze daar te delen??Hier ook natuurlijk daar niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 SootheIk begrijp dat je iets hebt doorstaan vandaagdat je het flink voor je kiezen hebt gehad zeg maarSterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ook goeienavond meneer AlfOf is het inmiddels goeiemorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Mijn adb behandeling is ten einde Witte.Ik zou m eigenlijk nog es moeten doen.Ik voel me heel vaak op zo'n randje zitten van: is het een probleem of niet?Heelvreemd.Alsof het meer een dwangstoornis is? Minder een allergie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hallo allemaal, tv gekeken, dus nog niets gelezen.Hoe is het met Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ha de nachtploeg is arriveeOhh neeEmmaroos doet nog niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Het was een heldere dag vandaagIk kon alles omarmenIn liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hee Witte, ook een dichteres ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Goedemorgen Witte of is het goedenacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Cathy, Ja het is je eigen proces dat ben ik met je eens, ook na het stoppen trouwens. Het stoppen brengt niet automatisch een beter leven, was het maar zo simpel. Het fatalisme wat jij noemt zit/zat in mij, niet in de drank. Het is de laatste tijd pijlsnel aan het afnemen Ik kan ook niet zeggen: doe dit, doe dat; niet op het gebied van drank, niet op het gebied van leven daarna, ik wel zeggen dat ik veel blijer met leven ben geworden, met mijn mogelijkheden.We delen hier veel en dat is mooi, kan je wat vergelijken, wat lijkt goed aan te voelen om te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ha fotooooo, ja problemen hier met de aardbeien en ik hoorde dat jij daar kijk op hebt?(sorry, kan altijd laters.........) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 MarjoHet was een bewolkte dagOok in het hoofdAanstormend lage drukgebiedmet veel neerslag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 (((((( marjo)))))Zit er nog een verschil in Cathy in dat denken over:dat je op het randje zit, wel of niet een probleem.Als je gedronken hebt of als je niet gedronken hebt?Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen hoorBen ik gewoon benieuwd naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Cathy als ik naar je onderschrift kijk, weet je eigenlijk al heel goed waar je staat.Mensen het was me een genoegen, morgen weer fris op, ben al veel te laat voor mijn doen.Truste, en fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Truste VieDroom van je mooie solo....Nee kwam spontaan in me op toen ik met het woord arrivee begon hahaIk denk dat het alweer goeiemorgen is Alf.... helaas:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Wolken drjiven AlfDat is hun kunstJij kunt dat zienWees blauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden