Rudy Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Wing het grootste voordeel is dat ik niet drink.Dat ik het hele herstelproces nuchter mag mee maken.dat ik niet meer alleen ben met mijn problemen.Maar er mensen bereidt zijn om mij te helpen.Vermits ik er om vraag.Ik laat deze mensen toe in mijn leven en dat Wing heeftgrote gevolgen gehad voor mijn geestelijk groei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Dank,Trusten Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Begrijp me goed lieve M., ik geloof subiet dat jouw verhaal de kern raakt voor velen, maar ik wil het telkens nuanceren. Er is helemaal geen sprake van goed of niet goed.Iemand leest het en is getroffen: je bent duidelijk genoeg en dat is okee. Maar zoals ik kijk is het net een tikje anders.Niks mis mee, ik nuanceer mijn eigen woorden ook.Kan ook vreemd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ik ben weer weg, in beweging , mijn ischias speelt op, te lang op dezelfde plek gezeten en dan door naar bed.Goede nacht allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Cathy het zal wel meevallen met die hypochondrische korsakov (of wat je ook bedenkt bij vergeetachtigheid, ik vul maar een woord in). Iedereen is wel eens zo met andere dingen bezig, dat je even gewoon de concentratie niet op kan brengen om het allemaal bij te houden.Witte zomaar een voor jou.En Soothe, wat een gedoe zeg! En toch hoop ik je nog steeds een keer die rozen uit Rotterdam te kunnen sturen. Sterkte, heerschap-lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ik twijfel of ik nog deel wil nemen aan de discussie.Maar ik ben moe van de hele middag en avond aan m'n opdrachten werken.Ik zoek nog even mijn favoriete zender op.Soothe, was het echt een doktertje (dus van maximaal 1.50m)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 wat een pammeTJE al niet voor woorden kan veroorzaken:wiezitdaarnouweerachterdekassalief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hannah1Je ziet ik ben er weer.Dank voor het medeleven.Onkruid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Ja geweldig he Witte! Ik zit al een half uur te glimlachen achter de peecee, tijdens het bijlezen komt het telkens weer terug. Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Trusten Flip, en wie ging er nog meer al naar bed?Zie... ik kan het niet bijhouden hoor!Gelukkig heb ik me vandaag in aardbeien verdiept en veel bijgeleerd!Ben ik daar zo moe van...Rudy, ik heb van die nare dingen niet meegemaakt.Ik zou ook als een gek knokken om daar weer uit komen, zeker weten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Nou Vie.....Wat lief, ben er helemaal van onder de indruk zakmaarzegge....Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Jaja idd ik heb hetzelfde en de laatste: wiezitdaarnouweerachterdekassaliefstaat met stip op 1 bij mij tot nu toe...Als dit nou maar uit mn hoofd is, als ik morgen in de rij vd supermarkt sta.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Nee Alaine het was een dokter en zeer zelfverzekerd.Maar wel een kleintje.Beetje chineesachtig, dus niet groot.Toch een doktertje.Ze kon tegen een grapje en had veel humor.De manier om een zenuwpees gerust te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Rudy weltrustenen voor de anderen ook allemaal weltrusten en morgen weer vrolijk op.hopen dat het weer weer beter is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Wing, wat is jouw onrust dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hoe is de stand van zaken vh gebit Soothe??Ik bedoel, heb je pijn?(graag een ietwat plastisch antwoord graag:) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Truste Igor, kalm aan hè!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 truste voor zij die slapen gaanIgor kijk je uit.........Die dozen niet vergeten vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Vie, ik hoop het.Je ziet ik ben ook een verslaafde.Dat roken ook. Nu even niet. Het komt.Dag vrouwschap lief.Ben wel in een goed humeur nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Yep Hannah, zo ken ik je weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 wie is vrouwschaplief Soothe???T wemelt hier vd vrouwen op dit forum.....Hoe is het met jou Hannah??Je hebt dan wel geen lichamelijke klachten,maar zo een geestelijke tik van gister kan ook als een nekslag aankomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Een plastisch antwoord.Ja ik heb veel pijn.Maar niet de vinnige, scheurende, schreeuwende, laaiende om het uit te gillen pijn.Een beschaaft soort pijn.Het voelt bijna prettig.Straks een zware codeïne erin en lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hoi Cathy, ik voor mezelf heb duidelijk genoeg dat ik nu niet zou zijn waar ik nu ben als ik niet gestopt was met de drank. En ja radicaal, stop-nul-etc. Ik zie drank niet als de veroorzaker van mijn problemen maar ik gebruikte m wel als in-stand-houder.Er is niets wat ik nu niet kan wat ik met drank wel kon en ik kan meer zonder drank dan met drank omdat ik m'n negatieve gedachten langzaam verdwijnen. Stuk voor stuk. Ik vind het echt wonderlijk hoe blijkbaar een enorm stuk zelfhelend vermogen werkt bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Hoi Soothe, ik ben toch wel blij met je tandartsverhaal, al had het wat minder gedetailleerd gemogen . Maar het confronteert me met mijn tandartsgedrag en dat is wel nuttig.Sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2010 Soothe, dat stadium van pijn snap ik.Je komt er doorheen, zegt dat... je bent dan allang blij dat dat eerdere geweest is.....Ha!Winglief, waarom antwoordt gij niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden