haddock Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Lekker slapen, Soothe en andere bedgangers.De net thuize Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Alles went, behalve een vent. Y.K Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Jaja YvonneHangt van hetoogpunt af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hallo Haddock, ik snap wel niet wat je zegt, maar toch goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 De invalshoek. Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Het zal ook eens niet zo zijn Foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 You too,En nu houd ik mijn muil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Het zit op de bank en zapt. Y.K.Marjo: Yvonne ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Zit geen woord frans bij, Fotograaf.Ook goedenavond, trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 jij kan je muilhelemaal niet open krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Een junk, foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 quote: Originally posted by: marjojij kan je muil helemaal niet open krijgen! Hahaha!De schoonzoon van de tandarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Dat is een goeie van jullie ER en fotograaf.Zou graag willen geloven dat het zo goed is, maar volgens mij is t toch niet echt goed... helaassorry hoor dacht dat jullie twee nog de enige waren, maar was ff vergeten dat er veel Heintjes op dit frum zijn.(sjips ben ik nu ook:D)Dus voor alle ingelogde een goeie nacht gewenst, bij dezeLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 quote: Originally posted by: haddockStephen Fry on Wagner op de Beeb, genieten hier. Kun je me dit dan uitleggen?Ik ken Stephen Fry en ik ken Wagner, maar verder...........? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 quote: Originally posted by: SootheAhhh, Soothie zielig.....Alles gaat weer over, ouwe coal shoveller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ja hoor SootheTút op é sere wangSlapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Trouwens dan wil iker één op mijn hoofdDoe'k selluf wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Marjo ben je zo lenig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ja hoorKom een heel eindAdem in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Uitademen gaat ook steeds beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Oh! Bestaan ze nog?!Grappig..MensenJoe know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 quote: Originally posted by: fotograafKun je me dit dan uitleggen? Ik ken Stephen Fry en ik ken Wagner, maar verder...........? Maar natuurlijk, met alle plezier zelfs.Bij thuiskomst bleek er op de BBC nog 'n programma te zijn waarin Stephen Fry, naast acteur ook bekend Wagner-adept, kond doet van zijn fascinatie voor deze grandioze componist. En daar geniet ik dan weer van.De genieter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 quote: Originally posted by: wingchunZou iemand me er van tijd tot tijd aan willen herinneren dat de BBC bestaat? Thank you! Will do, my friend, will do. Would throw the telly out the door if it wasn't for the Beeb.The Beeb I,II,III and IV receiver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden