alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik dacht boven Groningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Jazeker Alaine, daar heb ik ook geld voor over. Maar die onzinonderzoeken bedoel ik dan.Haha er gaat niets boven Groningen bedoel je.Nee maar als wij ergens zijn krijgen we steevast te horen: en moet je nu nog helemaal naar Groningen?En familie komt gelijk een hele dag want het is op een avond niet te doen en wij mogen daar wel een avond komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ja MarjoDat ga ik helaas niet zeggen..Hoe spijtig ik dat ook vindIk denk er nog overBen niet tevreden over de kwaliteitvan het ten gehore gebrachte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Dat kon ik tenminste in mijn studietijd nog net vinden.En daarna viel je in de waddenzee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Zwolle?Nou, ik kap ermeeAlaine heeft een puntDe maakbare wereldWaar begint hetWaar houdt het op?Right. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik haal ook altijd Twente en de Achterhoek door elkaar.Vroeger ook Eindhoven en NijmegenEn ook Apeldoorn en AmersfoortMaar ja, anderen weerAlmere en LelystadIk niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Maarja EmmaRoos, dat bedoel ik met kleine beetjes: vaak kun je door de kleine (onzin-) onderzoekjes aan elkaar te koppelen uitpuzzelen hoe een groter vraagstuk in elkaar zit.Zo zijn er inmiddels 2 Alzheimer-genen bekend; wat je ermee moet is nog niet duidelijk maar op termijn komt er meer. Hopelijk wordt dan duidelijk hoe je het precies kunt voorspellen bij iemand en hoe je het dan kunt voorkomen of behandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Dat lijken mij mooie mannen danBewustzijn van het einde vandeze physieke toestand..Ik kan ze helaas niet zienAlf, misschien was ik niet gekojmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Even je links geopend Wing.Maar vanavond ben ik alleen in de stemming van Oslo. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 hallo allemaalen truste Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 MarjoHet is deep down south in FrieslandIk weet niet waar jij bivakkeert..Kan wel eens een eind weg zijn...Paar jaar geleden ook geweestleuk stadjeen leuke mensendie heel veel dronkendat wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik dacht dat de witte wieven in Drente waren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Truste HannahNiet dromen van de Twentse Wieven(link gaat hier wel open..) of ga jezelf nog een ommetje maken?Hoi Witte (Wief) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Trusten voor hen die gaan slapen.Alaine, jij bent vast een kei in je vak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 FotosyntheseDe Witte wieven zitten overalook op AdB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Trusten Hannah!Da's een end weg Alf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Truste Hannah, hoi Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik doe m'n best ER. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 En ook goedenavond Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Je best doenDaar sluit ik mee af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Was ik al bang voor MarjoTruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik ga ook eens afsluitenWel te rusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Truste Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Trusten Alf.Hoi Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Alf sweet dreamsFotoshop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden