Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ja dat klopt Hannah dat deden ze in Groningen en Friesland ook jaren.Ik had vroeger een nichtje en als daar iemand jarig was dan begonnen ze om 8 uur met de borrel en later de koffie en de taart.Heel vreemd en ook heel vies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Vreemde gebruiken..Nah toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Koffie is ook goed ter voorkoming van diabetes2Overigens is het opwekkende effectzo 's morgens vroeg ook weer in twijfel getrokken onlangsAch, het verandert steeds weer Veel eieren eten was vroeger ook niet goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Heb jij ietstegen boeren ofzo?Verder kan ik geen filmpjes zienDus ga ik maar eens dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 In Twente geloven ze ook in Huttenkloasen Old Minneke .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nou, ik herinner me dat we vroeger met Pasen zoveel mogelijk eieren moesten eten.Op tweede Paasdag ook en de zondag daar weer op heette piemeltjespasen en dan mocht je maar twee eieren.Als ik er nog aan denk, gatjakkes wat goor zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Wat ik nu lees.Minder snel dement door drankDrinkende, niet-rokende Friezinnen hebben een voordeel: ze worden minder snel dement. Eerdere studies hadden al aangetoond dat tweetaligheid een goede bescherming biedt tegen dementie. Nu hebben Spaanse onderzoekers uitgevonden dat het drinken van alcohol beschermt tegen de ziekte van Alzheimer. Onderzoeksleidster Ana M. Garcia zegt dat de positieve invloed van alcohol het sterkst is bij vrouwen en dat hij deels weer ongedaan wordt gemaakt door het roken van tabak.Marjo, laat ze maar kletsen hoor.Ze zijn gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ach ja die ook natuurlijkZwiep. Lochem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ze weten van gekkigheid niet meer wat nog te onderzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Je moet gewoonniet zoveel lezenMen zou van mindergek worden..Ssshht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nee, en daar betalen we dan met z'n allen 4 miljard per jaar aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 laat ik het zo zeggenIk doe het niet meerAleen iets interessantsWellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 GoedemorgenFototoestel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goedenacht:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ha foto, ik dacht al, zou ze nog komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 De nachtshift is er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 OepsFoutje Hannieje hebt gelijkIk was aangedaan door de Witte Wieven van alhierwitte wieven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 oh krijgen we datTwente en Achterhoek gedoe weerEn Friesland ligt heel ver wegAan het eind van de wereldBest plak!Wat zou Wing noude hele tijd willen zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Friesland waar ligt dat?Moet daar binnenkort naar toevoor een optreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 En toch blijven ze het serveren op elke Twentse bruiloft(ik heb er een aantal meegemaakt).Zojuist alvast een finalelijst gemaakt voor zaterdag; kunnen we mooi de punten op bijhouden (die we er zelf voor geven natuurlijk). Verheug me er al flink op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Is dit Twents of Achterhoeks?witte wiev'n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 ER, als er dan een vaccin tegen kanker ontwikkeld wordt, en een kuur tegen de Alzheimer, is dat het geld wel waard.Alle beetjes helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Waar?Dan kom ik effe kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Dat is altijd zo hoor Marjo, boven Zwolle houdt Nederland op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden