Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Overigens zag ik in dat eetprogrammawederom aangetoonddat rode wijn goed is voor hart en bloedvaten1 of 2 glazen danen geen flessenhad ik altijd begrepen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Natuurlijk is hetallemaal onzinlaat de natuur gewoonz'n gang gaan..Maar dat wisten we allangSlechts een beetje vergetenSjit heppens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nah ja, de neiginghet sjit te noemenUt gaat gewoonEn dan komt ut weerWellicht enhoogstwaarschijnlijkin een andere vormThat's all.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ja die arme dames met die ontgiftingskuurterwijl de controlegroep chocola en pizza's atIk meende gehoord te hebbendat de alcohol idd goed is voor de aderwand, maar dat de stoffen in de rode wijn er nog iets aan toevoegdenmaakt niet uitik drink het toch nietmaar leuk voor de minderaars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik hoor jullie over dat eetprogramma.Is dat zo, dat veel water drinken niet goed is?Waarom niet dan? En dat ontgiften, bedoelen jullie daar die sapkuurtjes mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Water is goedAls je dorst hebtAny kind of foodAls je honger hebtAl is het een pitEn verder is het gewoon goedhet klopt altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Net een artikel gelezendat suikerwater pijnstillend werkt.Is getest bij zuigelingendie het kregen vlak voor ze een prik kregen.De behandelgroep huilde minder lang en minder harddan de placebogroep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nix mis met eenoliespoeling of suikerwaterMaar niet na de koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Vond die tomatentestwel grappigTomaten eten is overigens ook goed voor ons mannennee, niet voor jedattum maar voorde prostaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Oliespoeling..moet je dan ook een antislipcursus volgenals je wilt zoenen daarna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 naast je hurken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Als je zin hebtin tomaatEet je tomaatAls moe bentGa je slapenAls je emoties ervaartDan maak je die wegWaar gaat het mis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Dat is ook zo hoor Hannah.Ik doe ook nooit aan die kuurtjes maar probeer wel extra water te drinken.Het is goed voor de huid en koffie en cola onttrekt water aan je lichaam dus drink ik na elk bakje koffie een glas water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik krijg net een sms van een van mijn medewerkers:Shalanie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Eigenlijk ben ik hierte groot voor..Maar misschien ga ik maar even een uitje snijden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Tomaat zit kalium in, banaan ook trouwens en koffie. Dat laatste is niet zo goed trouwens.Waar gaat het mis Marjo? Bij die emoties die we steeds willen wegmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Han, dan wordt het een soort oil wrestling..ERDat werd dus juist aangetoonddat xtra water drinken geen invloed heeft op de huid En volgens mij heb ik laatst gelezen dat koffie weer niet vochtafdrijvend is .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Maar eerst doen we nog iets andersEtiketterenDan ook nog oordelenJouw wil ik houdenJij moet wegMaar zo gaat het nietDus zetten we hulpmiddelen inLogischVanuit datMaar nietvanuitDitTsja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Het juiste antwoord was trouwensAls je moe bent, ga je slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Is koffie niet goed?Daar heb ik andere verhalen van gelezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ik weet er verderook niets van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Nou Alf, dan heb ik wel wat gemist vanavond want dat zijn nieuwe dingen voor mij.Ach ja, wat maakt het ook uit.Gewoon zo gezond mogelijk eten elke dag en verder niet teveel druk maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Geen drukte!Emma in de roos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Zo is het ER! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Van koffie werd gedacht dat het niet goed was (zou o.a. je bloeddruk verhogen).Blijkt bij recente studie weer niet zo te zijn; is zelfs gunstig voor hart en bloedvaten (maar dan moet je er wel veel van nuttigen - 7 mokken per dag of meer).Van koffie wordt je niet nuchter. Hooguit pept het je iets op. Maar je promillage verandert er niets door (dus oom agent trapt er niet in). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden