Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goeiemorgen, heb even de 'boventitel' met datum gemaakt en de ondertitel die van Choice meegegeven....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Let Op: Onderstaande is niet mijn tekst (gelukkig voor mij) maar die van Choice van vanmorgen vroeg. Ikzelf heb heerlijk geslapen vannacht en heb zin in de dagQuote Choice: "vooral de slapeloze nachten zijn erg. dan heb je ook zoveel tijd om te piekeren. overdag heb ik gelukkig mijn werk. maar tijdens de pinksterdagen heb ik het heel zwaar gehad. en ben terug gevallen. en dan begint de ellende weer opnieuw. slecht slapen, ontwenningsverschijnselen. ik vind alcohol niet eens echt lekker, ben nooit een gezelligheids drinker geweest. het is echt alleen voor het fijne, verdoofde gevoel, dat ik drink. maar wat ik net las is waar. vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven. en ik wil heel graag dat het vandaag een definitief keerpunt zal zijn. "Nou Choice, dan ga ik heel erg voor je hopen dat vandaag, 27 mei, de eerste dag van een hele hoop veel mooiere dagen voor jou gaat worden. Aanpassing betreft de eerste drie regels, medefrommurs dachten dat ik het over mijzelf had, maar ik haalde Choice aan die helaas heel slecht heeft geslapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ook goeiemorgen Isa. Tis nog heeeeeel stilletjes hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Ook goeiemorgen Caro en Choice... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goedemorgen Choice, Yvonne en Carolien,En alle latere inloggers...Wist niet Yvonne dat je een terugval had gehad, maar ik krijg dan ook niet alles bijgelezen:$ Goed dat je het er niet bij hebt laten zitten. Ben ook stiekem altijd bang voor een terugval. Weet dat er altijd moeilijke momenten zullen blijven komen en dat dat niet mee zal vallen.!Sorry Yvonne, begrijp nu dat het een stukje van Choice was en dat het dus niet over jou ging! Dus Choice: lees de naam Choice ipv Yvonne;)Had zelf ook de eerste 3 weken ongeveer slaapproblemen, niet fijn...Maar gelukkig van voorbijgaande aard. Het is fijn om te weten dat wanneer ik nu slecht slaap het niet aan de alcohol ligt;)Fijne donderdag nog iedereen!Hier trouwens alles ok. Gisterenavond de laatste cursusavond voor de zomervakantie gehad. Vanavond mijn eerste les Zumba samen met een vriendin, ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Uhhhhm Ekster.Dit is niet mijn tekst hoor. maar de openingstekst van Choice die ik had gekopieerd.Ik heb juist heeeerlijk geslapen vannacht.Mijn slaapmutsje bestaat uit niet-drinken. Maar evenzogoed bedankt voor je bemoedigende woorden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goedemorgend iedereenhier schijnt de zon weer lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 goeiemorgen Zon, Hier ook, wel nog behoorlijk koud volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Even een lekker bakkie koffie misschien Bor, dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hier inmiddels al weer bijna helemaal opgeslokt door het wolkendek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 vandaag met dochterlief naar het Boekenfestijnkijk er al naar uit maar ik zal vooraf een budget opstellen want anders koop ik me blauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Is dat een soort boekenbeurs zon? Klinkt leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 GoeiemorgenOp de helft van mijnochtendlijke koffiegebeurenVandaag staat er een afspraakmet mijn rebalancing-therapeut Dus ga op reis..Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hele goeie reis Marjo. Knap dat je zo vroeg op bent..... zag dat je het vannacht heeeeeel laat had gemaakt. En toch nu er op uit. Maak er wat moois van meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 ja is een beurs maar vooral interessant omdat boeken daar serieus zijn afgeprijsd wegens hier en daar een "ongelukje" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Marjo, zat nog even te denken over 'rebalancing-therapeut ' ...term die ik nog niet kende. Doet me terugdenken aan heel lang geleden: jongste hummel op turnen. mooi pakje. twee vlechtjes. telkens opnieuw op de balk.......zo lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 goedemorgen allemaal.hier probeert de zon erdoor te komen.zometeen verder met schilderen, even wat corrigeren, het staat me niet helemaal aan. heb de hele dag de tijd maar zal wel blij zijn als het klaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hihi zon, en dan wordt de verleiding wel heel groot he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Goeiemorgen Igor, Snel beginnen dan maar, des te eerder ben je er van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 idd Yvonne, ikke en boeken dat is een slecht huwelijk:Dgebeurt vaak dat ik naar winkelen voor nieuwe kleding en dan met een boek naar huis kom ipv het kleed of het paar schoenen dat ik wou gaan kopen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 haha trok net een engelenkaartje : verg niet teveel van jezelf en let op je gezondheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 en dochterlief heeft die microbe van mama overgeerfd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Hihi, leuk. ik heb het niet met gewone boeken, maar wel met kookboeken..... gewone boeken haal ik uit de bibliotheek....... en breng ze ook weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Dan zit er maar één ding op Igor: je laat iemand anders het schilderwerk afmaken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2010 Niet leuk voor haar Bor,Geen rustig dagje voor jou dan ook:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden