Spring naar bijdragen

Donderdag 27 mei 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 488
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Let Op:
Onderstaande is niet mijn tekst (gelukkig voor mij) maar die van Choice van vanmorgen vroeg.
Ikzelf heb heerlijk geslapen vannacht en heb zin in de dag

Quote Choice:
"vooral de slapeloze nachten zijn erg. dan heb je ook zoveel tijd om te piekeren. overdag heb ik gelukkig mijn werk. maar tijdens de pinksterdagen heb ik het heel zwaar gehad. en ben terug gevallen. en dan begint de ellende weer opnieuw. slecht slapen, ontwenningsverschijnselen. ik vind alcohol niet eens echt lekker, ben nooit een gezelligheids drinker geweest. het is echt alleen voor het fijne, verdoofde gevoel, dat ik drink.
maar wat ik net las is waar. vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven. en ik wil heel graag dat het vandaag een definitief keerpunt zal zijn. "

Nou Choice, dan ga ik heel erg voor je hopen dat vandaag, 27 mei, de eerste dag van een hele hoop veel mooiere dagen voor jou gaat worden. :present:

Aanpassing betreft de eerste drie regels, medefrommurs dachten dat ik het over mijzelf had, maar ik haalde Choice aan die helaas heel slecht heeft geslapen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Choice, Yvonne en Carolien,
En alle latere inloggers...

Wist niet Yvonne dat je een terugval had gehad, maar ik krijg dan ook niet alles bijgelezen:$ Goed dat je het er niet bij hebt laten zitten. Ben ook stiekem altijd bang voor een terugval. Weet dat er altijd moeilijke momenten zullen blijven komen en dat dat niet mee zal vallen.!Sorry Yvonne, begrijp nu dat het een stukje van Choice was en dat het dus niet over jou ging! Dus Choice: lees de naam Choice ipv Yvonne;)


Had zelf ook de eerste 3 weken ongeveer slaapproblemen, niet fijn...Maar gelukkig van voorbijgaande aard. Het is fijn om te weten dat wanneer ik nu slecht slaap het niet aan de alcohol ligt;)

Fijne donderdag nog iedereen!

Hier trouwens alles ok. Gisterenavond de laatste cursusavond voor de zomervakantie gehad. Vanavond mijn eerste les Zumba samen met een vriendin, ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhhhhm Ekster.
Dit is niet mijn tekst hoor.
maar de openingstekst van Choice die ik had gekopieerd.
Ik heb juist heeeerlijk geslapen vannacht.
Mijn slaapmutsje bestaat uit niet-drinken.
Maar evenzogoed bedankt voor je bemoedigende woorden:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, zat nog even te denken over 'rebalancing-therapeut ' ...
term die ik nog niet kende.
Doet me terugdenken aan heel lang geleden:

jongste hummel op turnen.
mooi pakje.
twee vlechtjes.
telkens opnieuw op de balk.......
zo lief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...