will Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Hoi iedereen, ben ik effe weer Em, waar ga je juist naartoe in Griekenland ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 En als je het over de duvel hebt, ik zie Vie!!!Meid waar was je nou? Heb je een ander forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Heey Will, ik zei al, had je dat gelezen? wat een mooie foto's.Wij gaan naar Lefkas. Zijn we nog nooit geweest dus spannend weer.We hebben al heel wat eilanden gezien, dit is weer wat nieuws. Moi man dat het zo goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 goedemorgen maar weerik ben helemaal van de rel en zit te shakeneen medecursist kwam vanochtend helemaal lam en flink doorgesnoven aandat was dus een rode kaarthelaas besloot ze direct om van het balkon af te stappengelukkig maar één hoog dus alleen wat botjes gebrokenmaar dat doet een mens niet echt goed Vie en Dar een ander forum?pfff, ze houden mij ook altijd erbuiten zeg, mag nooit meedoen kennen jullie het spelletje?een verhaal doorvertellen?als ik daar aan ga beginnen......................lig ik vanavond in puin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Nee hoor Emmaroos, ik schrijf alleen maar op dit forum. Gisteren gewoon erg druk, en nu eigenlijk ook, dus ben er weer vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Nou wat een raar veraal dan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Pfffff Tas, soms is het of jij regelrecht uit een boek stapt. Jammer dat je het niet zelf hebt geschreven:P. Maar je moet je echt rot zijn geschrokken dus. Wil best een spelletje doen nu, maar MOET aan de slag, aan mij heb je dus geen jeweetwel op dit moment. Neem nou eerst een bak koffie...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 sh**, helemaal verkeerd gelezen, ohhhhh von ga toch weer eens naar de opticien...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 ik weet eigenlijk niet of ik alleen geschrokken ben of dat ik laaiend woest benik heb in mijn leventje al heel wat gekke dingen meegemaakt.heb vier jaar op een asielzoekerscentrum gewerkt dus een ts-je meer of minderdaar draai ik niet echt mijn hand voor ommaar ik schrok me te pletter, ze was boos en foetsiedan sta je stom te kijken....................zo staat ze te schreeuwen en zo is ze wegen aan die kant was echt geen lift of trapaan de andere kantzij wil toch zuipen en snuivenmoet je daar mij mee lastigvallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Goh Tasseke, wat zul je geschrokken zijn. zo zie je wat drugs/drank met iemand kan doen.Ik heb ook al de nodige ongelukjes gehad. Mag nooit meer gebeuren.Em ik hoop dat je in het begin van de seremonie kan zingen dan is de spanning het eerste eraf. Hebben ze bij de uitvaart van mijn zus met mij ook gedaan en toen had ik geen tijd voor zenuwen gehad en het ging heel makkelijk met mijn gedicht dan. De Kaplan deed dat altijd met familie zei hij. Gelijk had hij.Wil konden we maar ruilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 nee hoor hannah,ik ben zelf weg gegaanik ben iets harder en ik heb helemaal geen zin in al die jankende mensenen dan nog om een actie waar ik niets aan kan doenborderliner..............aandacht vragenik vindt het toch iets anders als iemand echt heel slecht is en geen uitweg meer ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Ja inderdaad Hannah, Tas, kun je het een beetje dealen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Owkay, Lefkos dus, zal ook wel mooi zijn, zonder twijfel Zo, ik moet er weer vandoor, hou het fijn, hou het droog en ik ben er strakjes weer !PS bewolking hier nu Och, ik laat het niet aan mijn hart komen, we trekken subiet naar de hoofdstad Kerkyra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Emma,eigenlijk..............ik weet het niet ik heb eigenlijk alleen maar zin om te slopen, iets kapot te makenvoel me eigenlijk alleen even agressief en verder weet ik het niet.de tijd zal het leren, denk ik maarVolgens mij kan ik beter gaan werkenkom ik al die malloten ook niet tegengoh, wat zal het dan rustig en makkelijk worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Nou indedaad borderliner......Voordat ik iemand op zijn zere tenen stap, is er hier een Borderliner in de zaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 ja, ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Tas, neem een soort bal en smijt er eens keihard mee tegen een muur of zo, dat helpt al eens. Kop op girl, laat dit je dag niet kapotmaken, zet je er boven Desi, ruilen niet, maar je mag altijd tot hier komen hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)Nu ben ik weeeeeeeeeeeeeeeeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Zal ik je niet aandoen Wil:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 dat zie je goed, die rode kaart en dat dat als een rode lap op een stier werkte.ik ga wat tegels smijtenen de laatste boom eruit spittenmaak er een mooie dag van hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Tas, ik begrijp dat, die agressie in je.Je hebt immers niet om die ongein gevraagd?Je wordt er even lekker mee geconfronteerd.Sorry Borderliners onder ons maar ik heb echt een broertje dood aan zoiets, nogmaals sorry, heb een dochter met borderline.Zelf vecht je je dood en zij maar zaniken.Zielige pietjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Weet je,het is nu makkelijk praten, ik weet dat ze alleen iets gebroken heeft en verder niets heeftmaar ik realiseer mijzelf dat ik ook zo was 2 jaar geledenik vindt het dus confronterendhet feit dat ik niet meer drink, is mijn reddingiedereen moest eens weten wat voor zielige acties ik heb uitgehaaldaandacht willen hebben, niet kunnen praten en dan drank en drugsmaakt alles nog erger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 ik ga nu echt even met tegels gooienzelf inzicht is mooi maar niet altijd gewenstmeldt me straks weer even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Tas, in feite ben je een stukje van jezelf van vroeger tegengekomen. Je kunt nu hopeloos boos/ van je stuk/ verdrietig /spijtig en noem maar op zijn. Help je jezelf niet mee denk ik . Kijk naar jezelf NU, en wees blij met wie je NU bent. Wees trots op jezelf dat je zover bent gekomen. En draai die negatieve energie positief: ram die boom eruit (als je hem tenminste echt kwijt wilt;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Mag ook hoor, tegels gooien, als je ze maar niet kapot gooit, kan paps nog niet aan de slag bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Zo is het maar net Tas.Ik bedoel het ook niet verkeerd hor Tas.Ik heb alleen een hekel aan Borderliners en mss ben ik er zelf ook wel één.Ik heb alleen mijn dochter voor ogen en dan wordt ik kwaad, zooooo kwaad. En BTW ik heb ook twee keer een tentamen suicide gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden