igor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 ik ben weer helder Zon. ik heb vannacht de binnenkant van m'n maag even bekeken eigen schuld dikke bult. scheelt wel heb geen kater, maar voel me wel ***.ik ga er weer voor, (ik zal maar niet meer zo hard schreeuwen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 knap van je Igor dat je terug de kracht hebt om ertegen aan te gaan!af en toe kan het eens teveel worden, en dan ja liggen oude patronen op de loer...maar we vallen, staan op, hoofd omhoog en gaan verder hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 ik wil, ik zal en ik moet het winnen van die rommel. ik schaam me rot dat ik geschreven heb hier met een zatte kop. normaal sluit ik me totaal af voor alles en iedereen.het heeft ook een plus punt, ik voel me 'thuis' bij jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 fijn Desi dat je er weer voor gaat. voel je je verder oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Pssssst Igor,let even op!voordat ik ga schoppen wil ik wel even waarschuwenanders schrik je zo erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Shaamte heeft ook iets positiefs, al voelt het op de moment mss niet zohet helpt je in je overtuiging en wilskracht om te zeggen NO MORE:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 SCHOPPERDESCHOPRAARMENSSCHOPPERDESCHOPSCHOPPERDESCHOPRAARMENSSCHOP!!!!!auw genoeg?hoe is het nu met je? behalve dat je hebt overgegeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 AUW thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Zo, Igor dear... zie dat je er weer bent....En lees dat je lekker hebt zitten stuffen.En niet lekker bent geweest. En een trap onder jeweetwel van onze Tas hebt gekregen (en volgens mij heeft ze meestal puntschoenen met hoge hakken aan:$).Mooi, je bent dus weer gewoon thuis, fijn:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 En aan alle anderen uiteraard ook een heeeeeeeeele goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 morgend Yvonne:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 ik heb nog een beetje een dipje. maar ik ga er weer voor vandaag. ik moet straks werken, heb ik hoop ik wat afleiding en anders ben ik zo weer thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Trouwens niets meer van Fleur gezien. Had haar pb en mailtje gestuurd. Meer dan dat kan dus niet, gewoon maar afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 morge helderziende yvonne igor,je hebt nu dit meegemaakt, ik zou zeggen leer ervanschrijf eens op wat je trigger washoe je je voelde voordat je ging drinkenwat het met je deed op het moment dat je ging drinkenen wat het nu met je doet.het stoppen met drinken gaat echt niet vanzelf, dat is hard werkenen gaat altijd gepaard met vallen en opstaanen dat vallen is heus niet erg, als je maar weet waarom je gevallen bent en hoe je het verder kan voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Tas wil je je schoen nog terug? ik dacht al wat zit ik toch raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Kijk, Tas maakt het altijd weer goed he, zo'n rottrap...... mooi stukkie er achteraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Ook goedemorgen Carolien en Tasseke, Het is nog even een beetje wennen voor mij.Ik weet b.v. niet wat ik moet doen als ik een berichtje heb geschreven.Dacht dat 't mijne nog steeds het laatste was .Ik ging terug naar home om iets anders te lezen en zag toendat er al veel meer waren.Kan iemand mij dat even uitleggen?Overigens, al heb ik niets geschreven nog bijna,ik heb wel veel gelezen, bijna alles.En jullie voelen dus niet meer zo onbekend voor mij.Maar ik heb nog een beetje schroom, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 HIhi. Trouwens wel hartstikke fijn dat pa nou eindelijk gaat tegelen Tas. Kan je je tuin helemaal mooi en gezellig gaan maken. En dat is zooooo leuk. Heb je overigens al iets van de reclassering gehoord? Krijg je de gelegenheid een en ander toe te lichten, met als gevolg (als ze eerlijk zijn) dat je geen negatieve aantekening er bij krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 ik ga weer afsluitenlaatste peutdag vandaag!ondertussen helemaal tuuterdetuut,ik wil eigenlijk nog op zoveel dingen reagerenCarolien met haar oor, Wil over de schaamte mbt de campralDesi is er weer en ik heb zonnetje nog niets hoideboi gezegdkore heb ik weggejaagd, denk ik en dan vergeet ik natuurlijk nog 3 kwart Volgende keer maar weer!!maak er een mooie dag van en jaaaaaa zelfs de mislukkingen mogen overdacht worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Ze zal mss bezig zijn om alle administratieve rompslomp (bank, notaris, etc..) in orde te maken voor de aankoop van haar huisje Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Fijn dat je je toch al thuis voelt Kore. Rechts onderin heb je de knop 'vernieuwen' , daar klik je regelmatig op. Ennu, houd dan ook even in de gaten of er links ondering bij de paginanummers al niet een 'volgende' knop is verschenen..... anders blijf je de hele tijd op de huidige terwijl we al aan een volgende pagina zijn begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 cava tasseke om een ander moment:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Ik hoop het zon, maar heb er een naar gevoel over. Helemaal niet even binnen komen piepen.... niks voor haar. Maar ik blijf hopen. Tas voel je niet schuldig. Leven hier gaat soms sneller dan het echte leven en dat gaat al zo razend snel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Hahaha kore,ik dacht al, ik heb je weggejaagd!!regelmatig op F5 drukken, dan vernieuwd het scherm weer en zie je de reacties.Igor,mijn schoen mag je houden als aandenken yvonne,ik heb gisteren een gesprek gehad met de reclassering en alles valt meemaar daar vertel ik later wel over.moet nu echt rennentoedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 hihihiDoei zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden