filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 de positieve energie straalt van het beeld meid, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ja, dat dacht ik ook dat jij dat was woman. Omdat je eerst al zei dat je vet in beeld was.Ik ben wel jaloers hoor. Kan het maar beter toegeven he? Wat een mooi mens ben jij. Prachtige uitstraling ook. En dan dat dansen .... zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik vraag me opeens af; hoelang doe je daar nou over om dat te leren Woman? En ... kan iedereen het leren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Bedankt, ben hard aan het werk tijdens mn privélessen met mn expressie. Niet laten zien dat het dansen eigenlijk heel zwaar is en dat je een droge mond hebt van de spanning.....En een nepglimlach is ook weer zo nep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik ben nu 2 jaar bezig Mupke. Maar wel echt fanatiek. Elke dag oefenen en naast de les ook privéles en workshops volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik wil ook wel ff kijken Womaneven de avond afsluiten zo.en voor allen alvast welterusten straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Dan denk ik er nog even over na Woman. twee jaar ... pffff, ik word al moe bij het idee.Maar ehhh, je doet het goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ja, gezien Woman, prachtige vrouw die je bent!!Echt heel mooi dat filmpje.Ja mazzel he, Mupke, zo dichtbij, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosJa mazzel he, Mupke, zo dichtbij, haha. Zal ik je stiefmoeder es een bezoekje brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Welterusten Jane:lips:Goed gezegd Nik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Die is al 20 jaar dood Mupke, mijn biologische moeder bedoel je.Ja doe maar:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Even hondje uitlaten, kom nog terug xWat ik maar wil zeggen is dat ik dit niet bereikt had als ik was blijven drinken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Vandaag maar even niet meer Em.Ik wil wel naar bed maar die rotkat is nog niet thuis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Woon jij in een dorp Mupke?Ben je er nog Zon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ja, ik woon in een dorp. Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik ook, 15 km ten noorden van de stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosIk ook, 15 km ten noorden van de stad. O jee. Zijn we bijna buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Mei is kattentijd Mupke. Of heb ik het verkeerd voor?Dus uw lief poesje kan wat later zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hahaha, ja wie weet zÃjn we wel buren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Mijn lief poesje doet niet aan verkering Smid. De dame is gesterliseerd.Nog gefelicteerd met de twee weken Smid.Em, mijn buurman heet Frits. Da's niet de jouwe he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Wat ik in ieder geval nog wil zeggen is dat deze avond mij heel goed gedaan heeft.Ik ben blij dat ik een deel van mijn verhaal hier neer kon zetten en dat er zoveel steun kwam.Nee Mupke, niet de mijne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Jamaar Mupke, jij weet dat van je kat...Maar die kat weet dat niet hé Dus ze kan toch nog van het leven genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Da's mooi Emma. Even een klein stukje van je zwaarte nu weg?Morgen wel de HA bellen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Dank Mupke.Ik vind het van mezelf echt wel een hele prestatie die veertien dagen. En dat na >30 jaar geleefd te hebben als een accordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Smid, je hebt zomaar gelijk jongen. Poes was onder narcose toen dus het beestje weet helemaal niks meer natuurlijk. Ze heeft natuurlijk wel een goede opvoeding genioten. dat snap je wel toch? Hoop dat het nu zn vruchten afwerpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden