rapilos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Goedeavond allemaal,Wat is er al weer veel geschreven vandaag.Vast een regenachtige dag geweest:)Laatste 2 bladzijden gelezen.Best wel "zware "dingen aan bod.Het leven loopt bij de meeste van ons niet over rozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Beste mensen ik ga ook afsluiten.Welterusten voor straks hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Em meid weet je niets is moeilijker dan je eigen weg inhet leven zoeken, en daar dan ook nog tevreden mee zijn enblijven. Iedereen heeft een rugzak en niemand is perfekt maar weetje dat hoeft ook niet.Het leven is vallen en dan vooral weer op staan, zonderdrank komt dat goed, wel met pieken en vaak hele diepe dalenmaar laat je vooral niet ondersneeuwen omdat je denktminder te zijn dan een ander, kom op zeg je hebt genoegte verstouwen gehad denk ik zo !!Vertrouw op jezelf dat is het belangrijkste, het gaat omjouw welzijn, ik denk dat jij de hele wereld op je schouderswilt dragen maar dat kan niet dat kan geen mens.Probeer bij jezelf te blijven, wat wil jij ? wat vind jij belangrijk,wat wil jij in het leven? dan weer verder kijken.... hoe daarte komen, is een lange weg maar jij bent het waard.Sterkte meid Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Voel je daar nou toch is niet zo schuldig over zeg.Toen jij binnen kwam ging het over besnijdenissen duhhhhh(niet dat dat erg is overigens, maar daarom zeg ik,voel je niet teveel, want het frum is er juist voor dit soort moeilijke momenten)Ik vind het zo knap van je dat je je verhaal zo doet.Ik zelf kan dat niet goed zo.Ik ben meer vd 1 op 1 contacten.Maar als ik zie hoeveel reacties jij krijgt en mogelijk ook de goeie voor joudan lijkt het me dat het je idd meer dan goed moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Welterusten Jannigje:sun:En ik zie Flip ook ingelogd en ik wil zeggen dat ik het heel erg voor je vind Flip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Mooi zoals je dat verwoord Flippa,onthou deze woorden ook voor jezelf he;)Ik wil jou ook nog even sterkte wensen met alleswat jij momenteel meemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Zag je posting na die van mij Flippie. En dank je.Witte, het doet me ook meer dan goed.Ook veel pb's met verhalen van mensen die het begrijpen, dat doet me zo goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Wing, dank je voor je hele lieve woorden.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Das mooi voor je, dat je hier dat deel kan halenBlijft er misschien wat ruimte voor Theo over, zijn jullie allebei, misschien blij;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ja Witte, BB had ook wel gelijk maar in RL heb ik zo weinig mensen waar ik echt alles aan kwijt kan.Daarom ben ik ook zo blij met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Dank je wel Em en Witte, weten jullie dat ik zoveel stommedingen heb gedaan in mijn leven met drank zonder drank,verdoven die handel zeg maar.Op dit moment baal ik als een stekker maar voel me wel sterk, benmet de situatie niet blij maar weet je, op een gegevenmoment moet je echt voor jezelf kiezen een anderkan het niet of doet het niet.Je moet jezelf altijd recht in de spiegel kunnen blijvenaankijken, dat heb ik ook tegen mijn kinderen gezegd ondanks het verdriet wat er ook bij mij heerst overheerstmijn ik en mijn ik zegt nu is het klaar !!Heeft dan ook wel 41 jaar geduurd maar ja..... alshet maar komt zeg ik dan maar.Liefs voor allemaal, en dank voor jullie reakties op mijnellendige situatie Filippa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Wil iedereen welterusten wensen.Em, Een:present:voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 enne iemand zei wijsheid komt met de jaren....... datis ook een waarheid als een koe !!Jammer dat ik 20 jaar geleden niet wist wat ik nu weet,ach........ en die "ouwe koeien" haal ik nog steedsuit de sloot, dat zijn de dingen die je gekwetst hebbbenen je zelfvertrouwen ondermijnd heeft.Maar allen jullie en ik kunnen jezelf en wij allemaal samenkunnen elkaar een schop onder de kont geven of eenaai over de bol, wat er nodig is om er weer bovenopte komen toch !!En dat gaan we allemaal doen !!!Alleen Woman niet die is in love (jaloers hoe kom je erbij???)Gr Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 welterusten rapilos !Rapilos als het leven over rozen zou lopen zouden we waarschijnlijkniet zo veel gedronken hebben in ons leven ?? of wel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Daar heb je volgens mij helemaal gelijk in FlippaJe moet ten aller tijden je zelf recht aan kunnen blijven kijken.Ik schrok best wel een beetje vanmiddag dat je zei dat je wel een borrel kon gebruikenHet is tenslotte al 4 jaar geleden.Aan de andere kant geeft dit toch weer aan dat de gremlins gewoon echt niet uit te roeien zijnook niet door het verstrijken van de tijd.Ik ben blij dat je hier naar toe kwam op dat moment.het is allemaal niet makkelijk als je net een stap hebt gemaakt, om anders met je relatie om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Welterusten Rapi en een terug.Flippie, ondanks alles toch heel knap van je om zo te denken.Dan maar 41 jaar, ik 51 jaar maar eens komt het voor mij, eens...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 eens is al begonnen hoor ER.De kunst is om het nu vast te houden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Oh Flip, ik las jouwe verhaal vanavond eerder al. Maar toen was je niet online.Nare situatie nu zeg. En het is al gezegd: stap voor stap. En dan komt uiteindelijk voor jou wel de zaak weer op de rails. Het kan een hele berg lijken die je op / over moet. En dat is het natuurlijk ook wel. Wil het niet afdoen als peuleschil. Maar wat moet, dat moet. En als dat bbetkent dat je nu je grens gesteld hebt omdat je anders niet verder kunt (met jezelf) dan is dat zo.Komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Witte zal eerlijk zijn, ik ben vrijdagavond naar de c1000 gegaan en heb6 blikjes bavaria gekocht 0.0% alle zes naar binnen gegoten,lauw dus niet te naggelen, toen was ik er klaar mee..... Maar ik gun het mijn echtgenoot toch echt niet dat ikstraks aan de drank ben en mijn kinderen kwijt zou kunnenraken, ben gekke henkie niet !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Nou, zo voelt het nog niet Witte want op het moment zit ik te vast in mijn emoties en spoken.Wel ga ik eraan werken en heb hulp, ik kan het niet alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Em het is geen schande dat je het niet alleen kan, weestrots op jezelf dat je hulp zoekt, dat is ook niet niets !!Toegeven dat je hulp nodig hebt dat is moeilijk en dandaadwerkelijk stappen ondernemen dat is top !!!En geloof me ook jij komt hier weer sterker uit.... duurteven en kost kracht maar je bent het dubbel en dwars waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ga ff het hondje doen, ben zo terug !!Voor de slaperige onderons, trustuh voor straks !!Flip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Kijk, dat je hulp gaat zoeken ER,omdat je er alleen niet uitkomt is toch ook weer een stapnaar het vasthouden dat het nu beter met je gaat.haha flippa hoe haal je t in je hoofd 6 lauwe baffies achter elkaar op te drinkenyak moet er niet aan denken.Maar goed als het je geholpen heeft om er weer even klaar mee te zijn.Enne idd je bent gekke henkie zeker niet.Dat heb je vandaag wel bewezen door voor jezelf te kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Wat ben jij toch een ontzetende lieverd, Flippie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Goedenavond forummers ... wie kent me nog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden