fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Beter zonnetje..afgekoeld..Lekkere wandeling gemaakt en nagedacht. Niet zo gemakkelijk als iedereen in je hoofd rondspookt maar lukt net wel.Met je neus nog in de boeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 niejeben mijn winter-zomer kleding aan het wisselenpfff, is ieder jaar hetzelfde... al die valiezen naar beneden, uitpakken en inpakkentelkens zeg ik, nu doe ik een hoop weg... maar ja dan denk ik weergoh, da komt mss terug in de mode, en dat heb ik leuke herinneringen aan, en met deze sta ik ze goed,...kortom er gaat nooit veel weg en ik zit blijf met 5 valiezen zitten:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Haha Fleur ja ik geloof t ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 en dan heb ik het nog niet over mijn schoenen en handtassen:Ddas helemaal hopeloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik ga even een heel erg lekker broodje eten en dan een flink dutje. Heb wel goed geslapen bij hem op de bank (hij heeft een heeeeele grote fijne wegzinkbank)maar toch de spanning en inspanning van gister voel ik nog best wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hoi landgenootjes en noorderburen, ben nog steeds niet bijgelezen, maar ben erg geboeid door de onverwachtse vele reactie's. Discussieren is goed, uiten ook. Daar dient tenslotte een forum voor Heb een beetje lastige ochtend achter de rug (ja duhhh), maar ben er opnieuw helemaal bij. Zit al met het lezen na 11.00. Ben komende hoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 hilarisch sunshine Ken het gevoel! Ze zeggen dat je al datgene dat je een jaar niet aanhad gewoon consequent moet wegdoen.Maar hemel ben er zelf een ramp in. Alhoewel vorig jaar had ik een deel op een hoop gegooid om weg te doen. Komt ex langs met 'hé dit is toch nog mooi, en daar sta je goed mee'. Voor ik het wist lag de hoop terug in de kast Misschien een typisch vrouwen kwaaltje?woman is in looooooooooooove . Superfijn toch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Wil Doe maar lekker rustigaan joh. Je hebt vakantie toch?Woman ik zou dat ook best eng vinden hoor. Zou het gevoel hebben dat ik een beetje op een troontje gezet word. Ik verwen ook veel liever dan dat ik verwend wordt. Wat heerlijk zo'n wegzinkbank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ach verliefd zijn,... hoe mooi toch....die spanning, dat ontdekkenzolang geleden maar toch nog steeds de mooie herinneringen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ok wil, trap misschien weer in iets maar geboeid door de reacties? Huh? Fleur hou je grote mond!!!!Zen meid...zen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ikke wil ook verliefd zijn :$Maar deze keer dan wel op de juiste vent?Een opblaasbare pop zou een optie kunnen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Morgen is mijn 'ok ik stop weer met drinken dag'.Waarom morgen? Nu ja omdat ik vandaag toch weer gedronken heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 nah... niet veel te ontdekken, na één avond al op uitgekeken+ geen weerwoord;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 hmm dochter gaat haar haar stijlen..Twaalf jaar en wil al stijlen, scheren en go on...op mijn twaalf speelde ik buiten en bouwde ik hutten..Word oud vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ooow, Bol maar mijn man weet nog helemaal niet zo goed of hij dit wel leuk vindt allemaal, hij kijkt vooral de kat uit de boom; van nou ja ik zie het wel. Het niet-drinken zegt m gewoon niets meer na 15 maanden, dat is vanzelfsprekend geworden. Als ik m zou vragen hoe lang drink ik nu niet meer dan zou hij het niet weten, net zo goed als dat hij een trouwdatum niet weet etc. Je weet wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Alf, dat heeft manlief hier ook, hij was een tijd huiverig, ga je dan bij me weg, heb je me dan niet meer nodig. Ik heb herhaaldelijk moeten zeggen/duidelijk maken: nee ik heb geen enkele intentie om bij je weg te gaan en ik hoop jij ook niet. Dat ik nu af en toe wat vreemd doe komt niet door jou maar uit mezelf, laat me maar gewoon ff.Die ruimte laten we elkaar nu, de relatie verandert niet in die zin dat er behoefte aan een ander is, wel dat we allebei wat meer ons zelf worden en minder opgaan in elkaar, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 op mijn twaalfde speelde ik nog met barbies:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeIkke wil ook verliefd zijn :$ Maar deze keer dan wel op de juiste vent? Een opblaasbare pop zou een optie kunnen zijn Nee Fleurtje nee, dat is alleen voor mannen aantrekkelijk. Wij moeten het doen met foto's over mooie mannen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik denk dat mijn dochter de barbies op het moment aan het scheren is Ze zit in de badkamer en wie weet wat ze daar uitspookt. Denk dat ze haar oksels aan het scheren is. Is dan ook het enigste dat ze mag doen van me.Anders wil ze gewoon geen spagetti bandjes meer dragen..Jeugd van tegenwoordig...sla me neer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ik heb anders zo een opblaasbare mannelijke pop gezien bolletje en moet zeggen..zijn gezicht trok op niet veel maar dat ander ding daar?? :$Fleur let's not go there Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: Zonnetjeop mijn twaalfde speelde ik nog met barbies:$ Op mijn twaalfde wist ik nog niet eens dat vrouwen zich ook wilden scheren. Ik trok nog belletje.Heb me trouwens nooit geschoren hoor en epileren ook niet. Ik vind dat het gewoon bij mij hoort. Het zal er niet voor niets zitten, toch. Het zal best wel een functie hebben. Ja kijk, als je je okselharen in je broekzak kan stoppen wordt het iets anders maar ik laat het gewoon lekker zitten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 alee ge waart bijna verliefd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Owja Marieke dat weet ik nog wel, jou verliefdheid, ook zo ontzettend onzeker en spannend. Iemand uit je koor toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hij sprak niet terug sunshine en was onder de indruk..ideaal toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden