bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: wilrijkBolletje, de tijd van de fietspompen of blazen is echt voorbij hoor. Enige tijd geleden las ik een artikel in de P-magazine (mijn geliefkoosd weekblad) over de nieuwe generatie poppen. Er stond er zelfs een op de cover en je zag begot niet dat het een pop was.Ja Wil het zou een eenmalige uitgave zijn voor mij, verder kost zo'n opblaasding geen rooie cent. En ze raken nooit aan de zuip, das ook zeker.Nou ik heb net die foto gezien en ik moet eerlijk zeggen, maar dat is vanuit een kunstenaarsoog (als ik mezelf zo mag noemen) erg mooi gemaakt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hmm blaast ie zichzelf dan op? Zoals die matrasjes die je kan kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Hoe ziet de man eruit wil? Of hebben ze zoiets niet in een mannelijk exemplaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Bol:)algoed dat je hem niet te pakken hebt kunnen krijgen, kost heel veel geld hoorhad een vriend vroeger die dat deed om zijn studies te betalenis zelfs gedoctoreerd met dat geld wat hij verdiende;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Fleur je zwiert diene zo op de grond zoals die nieuwe tenten...en die komt vanzelf op "niveau":D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 amai ik kom niet meer bij!! Stel je voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Zonnetje, jij kent er precies meer van hé Fleurtje, op die site staan mannelijk exemplaren ook hoor. Ze lijken een beetje op mij ( I Wish !!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Wildie poppen waar jij het over hebt zijn behoorlijk aan de prijsOoit op tv geweest hoe dat gemaakt wordtEr schijnt zelfs iemand te zijn die die dingen spaart..Voordeel is wel dat ze nooit hoofdpijn hebben...En er zijn ook mooie mannelijk exemplaren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 FleurBij de Jellinek hebben ze ook een al. forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 O Wil ff vlug kijken hoor ik ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 OH MY GOD!!! Ik ben gaan kijken op de site...ahum Je kan alles samenstellen gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 wel Wil ik ga mijn wild verleden hier niet aan je neusje hangen:Pik heb zo eens een uitzending gezien van mannen die het écht wel meende met die real dolls hoor, was zelfs ziekelijker was er zelfs één die speciaal een feestje hield met zijn nieuwe vriendin en die poppen zaten mee aan tafelzijn filo was als ze mij neemt, neemt ze men poppen erbijtja die dame heeft na die tete a tete bedankt voor de relatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: ZonnetjeBol:) algoed dat je hem niet te pakken hebt kunnen krijgen, kost heel veel geld hoor had een vriend vroeger die dat deed om zijn studies te betalen is zelfs gedoctoreerd met dat geld wat hij verdiende;) Heb daar ook wel eens aan gedacht maar wie wil nou een Alien Life Form?In bed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Geef mij michael maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Pfff, mijn internet is weer pokke t r a a g !!!!Nog even gauw enkele zalige kiekjes.Dit is mijn nr. 1 geliefkoosde plek in Corfu. Een baai genaamd Agni, en hier kan je ongelooflijk lekker eten. Allemaal kleine gerechtjes, heel gevarieerd zoals tapa's, in een oergezellige locatie .En dit is mijn (gehuurde) trots van het water .Ook de zeehondjes waren weer van de partij en rond het erg mooie mouse eiland zijn we ook gevaren. Ik weet begot niet meer waarom men dit zo nu weer noemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ja hallo, ben even op die site aan t ziendenk dat ik Michael neem met body A, met stoppelbaard en trimmed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 ah Fleur same taste:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Mai o mai zeg 6 duizend dollar. En er is er geen eentje bij met snor, baard en een staartje. Nah, maar niet doen hoor. En voor het figuur hoef ik het ook niet te doen. kromme benen, verhoudingen die niet kloppen. Veronderstel dat ze zo'n pop niet goed gemaakt hebben. Plop weg ding, loopt ie leeg of verliest een oog. Nee ik spaar liever voor een leuke vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Beetje te harig voor mij alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Verliest die een oog? man man toch hihihiWist zelfs niet dat zoiets kon..wat een wereld toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Maar dat is mn image FleurDe echte Alf die hier typt is van geheel andere ordeuiteraard...Evolutie ver vooruitdus weinig lichaamsbeharingmaar wel op de kop nog..Bol die poppen lopen niet leegKun je zo bij je vijver zettenop een bankje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeGeef mij michael maar Geef mij Alfje maar;) Heb je die foto gezien. Stuk hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Ja maar Boljij valt op borsthaarkan ik me herinnerenen ik heb er 4 geloof ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 quote: Originally posted by: AlfMaar dat is mn image Fleur Bol die poppen lopen niet leeg Kun je zo bij je vijver zetten op een bankje Ja Dag Alfie daar ga ik geen 6 duizend dollar voor betalen. Dan ga ik er zelf wel zitten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Toppunt van domheid:zo'n superpop aanschaffen en dan toch nog een papieren zak over dr hoofd doen s avonds of het licht uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden