Zonnetje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 goodmorning Bol, Tas:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hey bolletje, rapilos, tas en dar, welkom bij de vroege vogels. Ik voel gewoon dat deze dag een fantastische dag gaat worden. Hebben jullie dat nu ook ? Mijn wederhelft is ondertussen ook opgestaan, wat wou ik soms hebben dat ik ook zo lang kon slapen. Maar ik ben een echt ochtendmens, zonder ochtendhumeur en ik ben zoooo blij dat ik leef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goeie morgen Vonneke Wil en de rest.Wil wat ontzettend goed joh dat je het gisteren droog gehouden hebt zeg. Heerlijk gevoel is dat nu hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Bol nen dikke proficiat:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Gauw al even een indrukje geven van Petriti. Ik kijk er al naar uit.Zo, ben effe weg, naar de bakker en ontbijt met mijn geliefde. Ik lees jullie straks nog wel !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 ha,ik vergeet iedere keer dat je een uur tijdsverschil heb.ik vond je wel heel vroeg wakker voor een vakantieganger Vandaag leuke dingen op het programma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ja hoor bolletje, ik voel me er echt goed bij, en mijn vrouw des te meer Ik moet dit nog doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goeie morgen snottertje. Hier een zakdoek voor je en gooi het er maar eens uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goedemorgen allemaal,Bol;Van harte met je 6 maanden.Super hoor, het blijft toch altijd een hele prestatie.En wat ben je gegroeid in die 6 maanden he!Geniet van vandaag!Wil,Lekker dat je zo geniet van je vakantieWelverdiend, en met de drank gaat het ook goed lees ik.Heerlijk voor je joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ik ga even ontbijten.Kom straks misschien nog wel even gluren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 bolletje, ik weet niet zekers waarom, maar mits iedereen dit zegt wil ik ook niet achterblijven hé. Hier komt ie::rose::present::sun::musicnote::heart::rose::present::sun::musicnote::heart::rose::present::sun::musicnote::heart::rose::present::sun::musicnote::heart::rose::present::sun::musicnote::heart::rose::present::sun::musicnote::heart:Van harte hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goedemorgen,Bolletje van harte met je half jaar, geweldig...Emmaroos Wil veel plezier, maak er een mooie, misschien weer droge, dag van. Dat geldt trouwens voor iedereen, laten we er een mooie dag van maken. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Och, en Dar: Gezondheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Em, ik ga je later eens een pb sturen. Je ligt me nauw aan het hart hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Harry, we gaan er vandaag werk van maken hoor, dankjewelen Dar, deze is voor jou. Tot laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dank dank. Ja ik heb vorig jaar nog 2x gedronken. Weet niet precies maar wanneer maar ik ben dus vanaf 1 dec. uit gegaan dus dan is het een half jaar. Ik had het zelf echt niet verwacht mensen. echt niet. Had het ook echt niet alleen gekunt hoor. Op een of andere manier geeft mij het frum zoveel kracht, en ook zie ik hier wat alcohol allemaal teweeg kan brengen. Het leven is nuchter zoveel beter en fijner. Geen kater, geen depressief gevoel, geen verkapt beeld van hoe het leven en mijn werkelijkheid nu echt in elkaar zit, geen mensen die je veroordelen vanwege de drank.Daarvoor in de plaats, leven. Leven zoals het is, met al z'n ups en downs, maar wel een eerlijk leven. en dat wil ik voor de rest van m'n leven hebben. Dank jullie allemaal voor de fijne steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Dag dag lieve Rap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 En laat ik nou denken dat ik je al ingehaald had!Bol, :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:Dar, beterschap met de neus en al eromheen.En de rest natuurlijk goede morgen vanaf de fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hallo Dar,Je kunt inderdaad beter aan jezelf denken en misschien gewoon de hele dag thuis blijven.Als je daar moeite mee hebt doe je het gewoon om zeker te zijn dat je niemand aansteekt.Beterschap en toch een fijne dag,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Ukaine was mijn favoriet, Belgie op 3. Israel vond ik erg mooi maar hij haalde 2 hoge noten niet. Duitsland was mijn nummer 5: leuk liedje maar wat weinig body voor het songfestival.Zo zie je maar weer hoe onvoorspelbaar er vaak gestemd wordt (en soms heel voorspelbaar maar dan politiek 'correct').Wel erg gezellige droge avond gehad met lief en kinders (al lag er 1 op de bank te slapen tijdens de puntentelling).Mooi weer hier (midden-NL)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Hier ook mooie weer, lekker zonnetje...Gorinchem dus, iets uit het midden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Niemand aansteken Har? Dan moet je al 1-2 weken voor je verkoudheid thuisblijven. 't Zou volkomen vastlopen in het werkverkeer als iedereen dat zou doen.Gewoon niet zoenen Dar, en regelmatig je handen wassen (vooral als je die vaak moet schudden). En natuurlijk hand voor je mond (maar dat hoort sowieso al). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Goedemorgen. Bol een heel half jaar toppie :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Toedeloe, ik ga werken na de kids afgezet te hebben in school.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2010 Was inderdaad een beetje domme sugestie Kan bij mij op het werk ook niet, als je geen (hoge) koorts hebt ga je gewoon werken.En met een gebroken been wordt je met een taxi gehaald en gebracht, krijg je aangepast werk als je je eigen werk niet kunt doen...Moet je nagaan krijg ik elke jaar van mijn baas een training "Bestrijding ziekteverzuim" en dan dit soort dingen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden