Spring naar bijdragen

Maandag 31 mei 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 490
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey bolletje, rapilos, tas en dar, welkom bij de vroege vogels. Ik voel gewoon dat deze dag een fantastische dag gaat worden. Hebben jullie dat nu ook ? :rose:
Mijn wederhelft is ondertussen ook opgestaan, wat wou ik soms hebben dat ik ook zo lang kon slapen. Maar ik ben een echt ochtendmens, zonder ochtendhumeur en ik ben zoooo blij dat ik leef :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Bol;
Van harte met je 6 maanden.
Super hoor, het blijft toch altijd een hele prestatie.
En wat ben je gegroeid in die 6 maanden he!
Geniet van vandaag!

Wil,

Lekker dat je zo geniet van je vakantie
Welverdiend, en met de drank gaat het ook goed lees ik.
Heerlijk voor je joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje, ik weet niet zekers waarom, maar mits iedereen dit zegt wil ik ook niet achterblijven hé. Hier komt ie:
:rose::rose::rose::present::present::present::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::heart::heart::heart::rose::rose::rose::present::present::present::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::heart::heart::heart::rose::rose::rose::present::present::present::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::heart::heart::heart::rose::rose::rose::present::present::present::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::heart::heart::heart::rose::rose::rose::present::present::present::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::heart::heart::heart::rose::rose::rose::present::present::present::sun::sun::sun::musicnote::musicnote::musicnote::heart::heart::heart:

Van harte hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank dank. Ja ik heb vorig jaar nog 2x gedronken. Weet niet precies maar wanneer maar ik ben dus vanaf 1 dec. uit gegaan dus dan is het een half jaar. Ik had het zelf echt niet verwacht mensen. echt niet. Had het ook echt niet alleen gekunt hoor. Op een of andere manier geeft mij het frum zoveel kracht, en ook zie ik hier wat alcohol allemaal teweeg kan brengen. Het leven is nuchter zoveel beter en fijner. Geen kater, geen depressief gevoel, geen verkapt beeld van hoe het leven en mijn werkelijkheid nu echt in elkaar zit, geen mensen die je veroordelen vanwege de drank.
Daarvoor in de plaats, leven. Leven zoals het is, met al z'n ups en downs, maar wel een eerlijk leven. en dat wil ik voor de rest van m'n leven hebben. Dank jullie allemaal voor de fijne steun.:):heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ukaine was mijn favoriet, Belgie op 3. Israel vond ik erg mooi maar hij haalde 2 hoge noten niet. Duitsland was mijn nummer 5: leuk liedje maar wat weinig body voor het songfestival.
Zo zie je maar weer hoe onvoorspelbaar er vaak gestemd wordt (en soms heel voorspelbaar maar dan politiek 'correct').

Wel erg gezellige droge avond gehad met lief en kinders (al lag er 1 op de bank te slapen tijdens de puntentelling).
Mooi weer hier (midden-NL)! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand aansteken Har? Dan moet je al 1-2 weken voor je verkoudheid thuisblijven. 't Zou volkomen vastlopen in het werkverkeer als iedereen dat zou doen.

Gewoon niet zoenen Dar, en regelmatig je handen wassen (vooral als je die vaak moet schudden). En natuurlijk hand voor je mond (maar dat hoort sowieso al). ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was inderdaad een beetje domme sugestie :huh:

Kan bij mij op het werk ook niet, als je geen (hoge) koorts hebt ga je gewoon werken.
En met een gebroken been wordt je met een taxi gehaald en gebracht, krijg je aangepast werk als je je eigen werk niet kunt doen...

Moet je nagaan krijg ik elke jaar van mijn baas een training "Bestrijding ziekteverzuim" en dan dit soort dingen zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...