igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Bol sterkte met je broer.Drup fijn dat het huis verkocht is.Bor ik zit met kromme tenen en hoop dat je zoon gauw weer bij jullie mag wonen.Woman als het stoort die kauwgom heb ik wel een oplossing, breng ze maar hier ik ben net terug uit enschede en stond gigantisch voor jan met de korte achternaam, ik had het verkeerde papier bij me . had ik nu toch maar niet geluisterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 suus fijn dat je terug bent. komt er nog nabehandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Nee, nee, nee Bol, hihi, we zijn het vandaag niet eens Nooit je huisdier behandelen met chemische middelen. Ze gaan er aan likken en dat is heel slecht voor ze!Hier is een heel gekke tip: wrijf de rest van de kauwgom in met pindakaas. Heb je dat in huis, Woman? Ze mag er best aan likken, want ze krijgt het er toch niet allemaal van af. Na een uurtje ofzo, het pootje afwassen met lauw water.Deze tip kreeg ik van de dierenarts, die moest ik toch al even bellen voor mijn kat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Pfffffffffffffffffffff voel me enigzins genegeerd !!!maakt niet uit hoor, of eigenlijk wel !!!!Duik mn tuin in, en naar mn zoon die vrij teleurgesteld is............ Dacht wat leuks te gaan doen, zoals zwemmen, maar mn dochter is hem gepeerd.........Zoeken naar een speld in een hooiberg nu...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Lief van jullie en ik hoop dat ik het samen met Caro achter de schermen verder uit te kunnen vechten. En ja de vriendschap zat heel diep en dat is echt zomaar niet over hoor wat gevoel betreft.Bolleke sterkte meid en sorry dat ik er overheen walste.He ben echt van de leg en heb echt het gevoel dat ik niet positief deelneem hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Aangepast Bor, hihi, het stond er wat gek, maar ik moest ook even mijn huisarts bellen voor mijn eigens Vandaar de verschrijving.Marjo, in plassen bier wakker worden is natuurlijk niet leuk, tenminste dat denk ik niet. Vind trouwens jouw recept van lekker bruin brood met kaas wel aantrekkelijk.Blondie ik negeer jou niet. Als je wat van de lever moet, of wil, of zomaar wat wil vertellen, dan lees ik dat. Ik ben momenteel zelf bezig met iets spannends, namelijk een bedrijfje opzetten met een vriendin, maar daar weet ik nog te weinig over om er echt over te vertellen.Veel plezier in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Geduld is een schone zaak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Maar als het dan je kid betreft................Leef met je mee !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Marjo, terug kijken naar het oude op de drempel van het nieuwe jaar.Een nieuw jaar waarin ik je wijsheid geluk en liefde toewens.Van harte gefeliciteerd en een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Vie wat stom:huh: Had ik niet aan gedacht. Heb het ook wel eens met een hondje gehad en heb dit met Therp. gedaan. Daarna gelijk wel afgewassen, maar als het lukt met pindakaas is het veel beter. Ik zal het ook in gedachten houden. Dank voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Voel me leeg trouwens hier, sorry !!!Nee, geen sorry !!!Niet mezelf continu verantwoorden en meer verwachten...In staat om nu naar de winkel te rennen voor een drankje...........HELP !!!!Maar waarmee ?????????????????????????????????????PPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..........Geen scheldwoorden hier, maar ben in state van....................f************************ckMaar hou me in............met moeite...............voor mn kids................maar mn voor mezelf................ben meer waard dan ............. alles !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sorry, heb het effe moeilijk !!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Cathie ik zal je nooit negeren maar ben wat warrig vandaag, sorry.Rudy wat een prachtige felicitatie woorden naar Marjo. Zo goed als jij dingen kan verwoorden altijd weer. Wou dat ik dat kon maja ik kan goed koken hoewel de schotel nog niet klaar is hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Omdat je morgen spijt zou hebben Blondie. Omdat je het eigenlijk helemaal niet leuk vindt om afhankelijk te zijn van een middel.Omdat je van je zelf al, nuchterweg, genoeg betekent om je niet te hoeven verdoven. Omdat je afspraken met jezelf hebt gemaakt en je het niet leuk zou vinden om die te breken.Of wat denk jij?Bor ik wilde ook van alles gaan doen buitenshuis eigenlijk, maar moet hier wavhten op allerlei info waarmee ik verder kan werken.Vervelend hè?Wat zou jij anders zijn gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Lieve Bor,Niks gebeurt................. Leef gewoonweg al maanden op het randje, en weet gewoon niet meer of ik het nog kan trekken....................KidsExPartnerWerkGewoon alles word me teveelEn dat nuchter !!!!!Hoe zou ik dit niet nuchter aanpakken ?Yep, weet het wel..............Laten begaan !!! Achter me laten !!!Maar lost niks op !!!Aan het werk nu........ pfffffffffffffffffffOP=OP !!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 THNX Vie, Zit nu in tranen !!!geduld effe nu met me............. Sta in tweestrijd.................PIJN !!! Maar laat het toe............. met moeite !!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Blondie, wat is er gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Drup moeilijk hoor je kop erbij houden als je rond loopt als een kip zonder kop.Kijk eens in je ovenschotel?Gefeliciteerd met de verkoop van je huis.Er blijft een aardige cent aan de strijkstok hangen lees ik.Waar woon je ook alweer? (grapje)Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over financiën bij de inrichting van een andere woning.Dat geeft ook wel rust.Ik las vanmorgen in de krant dat momenteel miljoenen huizen en appartementen voor een spotprijs aangeboden worden In spanje, Costa del Sol.Misschien iets voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Blondie wat scheelt er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 gaat verre van goed, althans, vecht !!!!Tegen van alles.............En ja, begrijp heel goed wat je wil zeggen Marieke, maar alles lijkt hier maar tegelijkertijds te komen, en kan op de een of andere menier geen keuze maken wat belangrijker is...Oke: mn zoon.... nr 1werk : nr 2 of 3partner nr 2 of 3ex..............bye !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 nou rudy, daar heb ik wel oren naar. krijg je er ook een baan bij? drup hoe is het nu met je hoofdwond? zijn de grijze celletjes wel blijven zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Dan heb je in een keer veel voor je kiezen Blondie.Even een paar keer heel diep ademahalen vanuit je buik, en bekijken waar je nu meteen iets aan kan doen, of wat je voorlopig los kan laten. Ik weet niet of dat voor jou een tip is, voor mij helpt het wel als ik het helemaal echt niet meer zie zitten.Je schreef vanmorgen nog dat je je optrok aan je kinderen. Dikke knuffel ((((((Blondie))))))En het maakt niet uit hoor, van je af praten kan al heel goed zijn.Bor ik had het liefst in de zon in de tuin willen gaan werken. Is die monteurman- of vrouw er al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Terug gelezen, een arm van mij over je schouder Blondie.Je mag je rot voelen.Zet alles op een rijtje.Eerst het belangrijkstede rest volgt van zelf.En niet drinkenDe pijn gaat over.Sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Kom ff binnengevalllen Marjo, supergeweldige verjaardag gewenst!! Geniet ervan Oei Blondie, gaat niet zo goed op het moment Rustig aan hoor...het bezinkt wel een beetje. Gisteren zelf totaal in paniek en god heeft maar klein beetje gescheelt of ik stond daar met mijn pint.Na een half uurtje was de storm al wat meer gaan liggen. Kan zo ineens allemaal teveel worden hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Sorry, zit hier alleen maaar in tranen............ Kon ik het maar benoemen wat het is..................Denk zelf dat ik mezelf voorbij ben gegaan, al eerder gebeurd, ach ben een sterke vrouw en kan alles aan.....................Ja, right !!!!!Alleen zo moeilijk om te accepteren dat je het niet allemaal alleen afkan, en dan ook nog een partner die geen verantwoording neemt...........Nog kind is !!!GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Blondie is er niemand in de buurt waar je een praatje mee kunt maken.Vriendin of buur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2010 Ach blondie..ik zat gisteren in tranen omdat ik nog niet eens een aantal stomme formulieren kan invullen. Sta er zelf al héél lang alleen voor met mijn dochter en kan begrijpen dat teveel soms teveel is.Maar het komt wel weer goed ook hoor.Het is normaal dat je af en toe ook een keer crashed. En hulp vragen aan een ander is inderdaad niet altijd even gemakkelijk. Maar soms neemt het ook weer héél veel druk weg.Het maakt je niet zwak of dom.En mannen?? Ach ja blijven die niet altijd een beetje het jongetje (sorry guys) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden