druppeltje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Nou ben niet rustig Emma, ben de auto aan het inladen met spulletjes voor de armlijdende asielen in Spanje. Morgen is er een wandeling op de veluwe voor de sponsers van ALAS maar daar komen ook de vrijwilligers dus bakken vol ingezalmeld om af te geven zodat ze het mee kunnen nemen. Dacht dat ik een grote auto had maar is tikje te klein want ze hebben vanalles nodig dus en nam de bedjes, bakjes mee maar propte er vele handdoeken en dekens tussen. Ging goed maar toen mijn rollator nog want we gingen wandelen. Fijn en nu maar zien waar Banjo en ik kunnen zitten/hangen/liggen. Zou in de middag gaan regenen dus tas met droge kleren ook maar mee en Tutje nog ergens bergen morgen. Komt kee want als invalide heb ik mijn benen vrij (geef kniegas en heb stuurrem) dus prop haar wel ergans tussen mijn benen. Ga verhuizen een keer dus linnenkast geplunderd wat ik kan missen en dat is heel erg veel dus zit tot de nok toe vol zodat ik maar amper in de spiegel kan kijken. Naja ik gok dat ik niet veel hoef te spiegelen want zitten hopelijk in de kerk als ik aankom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 voor straks allemaal weltrusten en morgen weer vrolijk op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Welterusten Igor.Nou dan heb je het wel druk hoor Drup, straks lig je helemaal op apegapen morgen.Sparood, niet beschaamd voelen hoor, gewoon meekletsen.Wing, mooi lijkt het me daar.En Pietjebel, nogmaals Hoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik zou willen zeggen goeden avond allen maar ik baalWacht ff....IK BAAL...voor het geval iemand er over kijkt.Kan je reactie wel ergens begrijpen Jacc. Kan het gevoel wel een beetje...Dus hé...IK BAAL!!!!!!Waarom? Om de zelfde akkebakkes reden!!! Dus hé laat ik mezelf ff vervelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Heey Fleur, waarom baal jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Wing, een paar jaar geleden kwam ik regelmatig in Bloemendaal (toen ik nog in A'dam woonde), maar het Thijssens hofje heb ik nooit gezien.Waar in Bloemendaal kan ik het vinden?Fleur, dezelfde akkebakkes reden...? Welke is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik baal van mezelf en de hele wereld! Ik baal van mensen! Ja ik vind mensen niet leuk..nou dat is gezegd. Wereldschokkend? Nee verre van..Ik baal van die vervelende gedachten elke keer opnieuw in mijn hoofd en baal ervan dat ik geen lijn vind.Ik baal ervan dat ik geen doelen heb en als ik ze stel de voldoening zo vlug weer verdwenen is. Ik baal ervan naar mensen te kijken en te denken..pffff...boring. Hmm...en dat is nog maar de helft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Wing? Ik baal van je antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Het is voor de zaterdag inderdaad ongekend rustig.HAALLOOOO! zit iedereen in de tuin ofzo?Ik heb ook lekker internet geshopt in de tuin (vaderdagcadeau, lamp, radiator) en ondertussen opgepast dat de kindjes elkaar niet afmaakten in het zwembadje. Net nog een beetje onkruid gewied...Logisch dat het hier dus stil is.Tiet fuur'n pafke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik vind wel dat je alles en mij erbij over één kam scheert Fleurtje!Tijd voor wat afleiding, een film op tievie?Of gewoon vroeg naar bed en morgen een nieuwe poging...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Goh laat het zo zijn dat ik vandaag wat scherp sta alaine..Vraag me af waarom je het persoonlijk neemt? En zeggen dat ik een filmpje nodig heb of misschien vroeg naar bed moet?Euh..komt nogal heel betuttelend over. Zo van Hé fleur waar maak je je toch druk om? Geen sterfgevallen of gebroken botten daar toch? Dus waarom niet vroeg in je bedje kruipen? Wat is het doel dan van dit forum?? Mag ik niet effe spuwen? Of moet ik me gewoon netjes en op een gepaste manier uitdrukken?Nou daar baal ik nu weer van se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Fleur, als je alleen maar kijkt naar wat NIET goed gaat is dat ook frustrerend. Mensen die ouder worden of invalide worden alleen maar depressief als ze blijven treuren om hun verliezen.Zeker als je zo'n bui hebt en ook bijna alles niet goed vindt.Je zou ook kunnen kijken naar wat WEL goed gaat op dit moment. Richt je daarop.En als dat niet lukt: accepteer dat rotgevoel dan maar even. 't Is net als met de trek: gewoon accepteren, je er niet tegen verzetten; het gaat gewoon weer over. Vooral als je een nacht geslapen hebt zet de wereld er weer anders uit (of heb je een ochtendhumeur?). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Het is het kind in mij PietjeParel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik neem het niet persoonlijk op Fleur.Probeerde je alleen wat op te krikken.Maar volgens mij ben je daarvoor niet in de stemmingen heb je alleen zin om even lekker te zeuren.Mag ook hoor; daarvoor is het forum ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Dank Wing (mooi shot). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Huh??Ik heb geen zin in slaap alaine..Ik heb zin om te balen..niemand heeft er een boodschap aan maar hé who cares? Denk niet dat ik heb begrepen wat je boodschap was.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Mooi plekje Wing!enne ze vragen vrijwilligersdus als je nog tijd hebten je meditatief nutttig wilt makenfijn baantje:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Weetje F., 't is soms moeilijk om de juiste noot te raken.Ik zit natuurlijk ook niet tegenover je, en ik ken je niet. Ik kan niet zien wat voor gezicht je trekt als ik iets tegen je zeg, en dat maakt het soms lastig om precies het goede te zeggen. Sommige reacties vind ik ook niet helemaal in mijn straatje, maar ik ga er van uit dat de meesten het hier goed bedoelen.En dan probeer ik alleen het positieve gevoel er uit te pikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Wil je dan wel dat iemand 'cares'?Wat wil je dan horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hannah1, heeft jouw zoon ook een alcoholprobleem dan?Wing, hoe doe je dat? Een link plaatsen lukt me nog wel, maar hoe kan ik er een andere naam overheen toetsen, zonder dat de link verandert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hmm volgens mij zijn we nog steeds van een andere wereld wing...Ik wil niets onder controle hebben op het moment. Ik heb al helemaal geen zin om Sleedoorn te bestuderen. Who the hell het ook mag zijn..Wat hebben mensen toch met cryptische omschrijvingen altijd? Ik heb zin om......grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....daar heb ik zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hannah, wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Leest hij mee Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Goh wat heeft iedereen toch met Pietjebel?Zonnetje waar zit je??? JIj klein zonnig ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Fleurige boel hier!Pietje ook al..Dochter is nog nietuit-ge-éénwielerdondanks dat ze de puberleeftijd heeft bereiktEn dan moeten we ook nog sleedoorn bestuderenIk trek het niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden