lady jane Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Even zondigen en nu al de nieuwe draad openen (sorry, mea culpa)maar voor mijn Noordzeemaatje Albert Remco::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light::musicnote::sun::):light:Albert jongen nog vele droge jaren die met een natte koude duik mogen beginnen per kalenderjaar dan.Samen met Will natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Ik doe mee hoor, op deze nog niet begonnen dag (vind ik, nu ik nog niet geslapen heb).Goodmorning!!!!!!!!En Albert Remmo van harte gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Steady AlbertDe koelbloedigeNimmer klagendeNoeste AppieCongrats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Op verzoek van Jane dit draadje omhoog en hier verder gaan.Speciaal voor onze kanjer ARAlbert Remmo van harte gefeliciteerd met je verjaardagMaak er een mooie dag van samen met je vriendin...En ooohhh wee als je je felicitaties niet in ontvangst komt nemen vandaag!!!We missen je stiekum een klein beetje.Gelukkig gaat het goed, dat verzacht het missen wel.Speciaal voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Hee MarjoKom je nog even gedag zeggenen een goeie nacht wensenTruste voor straksLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Poeh! Je helpt meuit de brandHelemal de kluts kwijtWaar nu verder..Tnx Witte!Joe toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 Vuurkorf verlaten Foto?Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Happy birthday AR!:musicnote: Laat het een mooie dag zijn hoorXSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik wil wel en bakje koffie hoor, goedemorgen CaroLekker, komt straks een vriendin Wieeeeuuuhhhh.Gezellig stadten vandaag en ally laten zien.Ik heb er zin in vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Heej Caro Ally is Almere. straattaalHe rot dat je niet kunt gaan hoor!En dat stadten doen we buiten de winkels. Gezellig toch!Is mn oudste vriendin,ik ken haar al zolang maar nog maar 1 keer gezien!Dus wat ga je doen vandaag Caro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ja Caro is goed.Wakker worden adb'ers kom op de dag is mooi en warm wie blijft er nu in zn bed liggen!!!!!!!!!WAKKER WORDEN SLAAPKOPPEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik rammel wel haha. Pakt een paar deksels en slaat ermee.Ja lekker lopen door de stad en over de markt, gezellig.Ik zal haar eens bellen want ze kwam erg vroeg zei ze:D ik heb er zin in vandaag hahaEn jij caro wat ga je doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik maak alles onveilig hahaha niet bewust hoor, ga leker je ding doen Caro!Ik spreek je snel weer meisXSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 :moon: Goedemorgen iedereen ? Of ben ik alleen momenteel. Wat zingen jullie weer stralend zeg. Dank je voor de koffie Caro, het smaakt :moon:En Voor AlbertRemmo :moon::moon::moon::moon::moon::moon:Maak er een stralende B dag van hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Ik krijg plots in de gaten dat ik al aan 687 berichtjes zit, en dat op een maandje tijd. Je kan niet zeggen dat ik niet actief bezig ben hé. Nu eerst even terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 AR VAN HARTE GEFELICITEERD een mooie zonnige dag heb je al kado Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 spud wat ontzettend lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Van harte gefeliciteerd Albert Remmo, wat heb je een mooie dag uitgekozen om jarig te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 En wat is het stilletjes hier, iedereen nog lekker aan het slapen of al lekker in het zonnetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 ik heb straks bbq dus al een beetje aan het voorbereiden nog even wat halen zo, ik ben altijd bang dat ik te weinig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 hahaha, komt me bekend voor Igor. Heb dat probleem ook vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Wil alles oke? lig je al aan het zwembad, of ben je bij de bakker blijven haken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Hoi Von, Igor, juist alles bijgelezen, wat kan er toch gekletst worden hé Hop, nu naar de bakker, vandaag zou het de laatste dag slecht weer zijn, (afin, slecht), en morgen en overmorgen supergoed.Het ga jullie goed. Gaat het een droge bbq worden igor ? Laat het je in elk geval smaken, want dat is het liefst wat ik doe. Moet nog wel mijn eerste "droge" bbq meemaken, maar ook dat komt er wel eens aan. Ik heb er sterke hoop op.Ik lees jullie later nog wel :wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Moet nog naar de bakker toe dus, hahaha. Nou wil, plezier dan maar daar weer. Hier is het inmiddels al weer schitterend weer. Ik ga ook snel boodschappen doen straks. nog lekker rustig in de winkels en dan heb ik daarna heerlijk de hele dag om in de tuin te rommelen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2010 Nog vlug heel even voor igor, zit op mijn terrasje met zwembad in het zicht, maar donkere wolkjes hier. Vandaag nog slechte dag, maar morgen en overmorgen beloofd het super te worden. Het zijn dan ook de laatste twee van de vakantie, god, wat gaat het snel hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden