Spring naar bijdragen

Maandag 7 juni 2010

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 363
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihihi wie weet want Rivella geeft me wel een vol gevoel en bovendien niet de psychische behoefte aan een peuk zoals bijv. crodino wel (bij mij).

Nou het bruin zit 'm bij mij vrees ik alleen nog van binnen :huh:
Maar schrok zonet voor de spiegel van een vreemde vlek in mijn hals, nooit eerder gezien! gelukkig...... ging weg met watjes en lotion, tja dat krijg je als je achter 2 stofwolkjes loopt te zweten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D gekkerd

Ik ben eind vorig jaar gestopt met ex..maar na een week een week stoppen dumpte ie me (zo chagrijnig was ik toch niet? :confused;) en een week daarop stierf mijn broer..
Dus de dees dacht..Ff pakkie sigaretten halen dan maar ;)
Maar ben wel twee weken gestopt geweest :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was ook lang gestopt met roken. Met behulp van Zyban. Dat werkt goed maar is wel een zwaar middel en valt niet bij iederen goed geloof ik.
En toen dumpte ik mn ex (ja, hij was wel chagerijnig, altijd!) en daar was ik zo blij over dat ik dacht: Kan mij het bommen, ik neem een pafke. En dat werden er weer heel veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me nog herinneren wat mijn ex zei toen hij wist dat ik terug rookte..
Hij zei dat het hem verbaasde dat ik nu al had opgegeven. Hmmm...was niet echt meevoelend denk ik ;-)
Anderen eigenlijk ook niet..tot ik echt wel héél boos werd en zeiden dat ze konden oprotten. Die niet-rokers ook altijd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een reactie op vit.B1:
Richtlijn Problematisch alcoholgebruik: het is wenselijk om na staken van alcohol in 4 weken tijd de dosering vit.B1 van 100 naar 0 terug te brengen. Dus bv. 1-2 weken 100, dan 50, 25, dan stop. Dit geldt alleen als je verder wel een gevarieerd gezond dieet hebt zonder tekorten (dus niet streng veganistisch ofzo, gewoon volgens de schijf van 6).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het gevaar af van
Wat delen doet

Een uit de diepte ontstegen
Ergens in een Friese wilde en
weelderige tuin

Een lach die niet stopt
Biggelende tranen over
dezelfde wangen

Silly May
All my life..

Nothing really matters

En morgen huilt ze weer
Nou en!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...