Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeFrisdrank om te stoppen met roken? De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Nee echt??Echtigentechtig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ga je nu moeilijke vragen stellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik zou moeten stoppen met roken..heb parodontitis of hoe het beest ook weer mag noemen. Ik jaar daar elke roker mee de stuipen op het lijf terwijl ik zelf blijf lurken.Ooit . Maar niet vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Je hebt anders bruine haren muppie Echtigentechtig = cross your heart and hope to die Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 diep in mn hart ben ik blond Fleur.Maar begrijp ik het goed? Jij rookt???? En net zit je hier te vertellen dat de nicotinekauwgum je er zo goed vanaf geholpen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Hihihi wie weet want Rivella geeft me wel een vol gevoel en bovendien niet de psychische behoefte aan een peuk zoals bijv. crodino wel (bij mij).Nou het bruin zit 'm bij mij vrees ik alleen nog van binnen Maar schrok zonet voor de spiegel van een vreemde vlek in mijn hals, nooit eerder gezien! gelukkig...... ging weg met watjes en lotion, tja dat krijg je als je achter 2 stofwolkjes loopt te zweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 gekkerdIk ben eind vorig jaar gestopt met ex..maar na een week een week stoppen dumpte ie me (zo chagrijnig was ik toch niet? :confused;) en een week daarop stierf mijn broer..Dus de dees dacht..Ff pakkie sigaretten halen dan maar Maar ben wel twee weken gestopt geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Lieve mensen, ik ga uitloggen.Kan niet zo lang in 1 houding zitten en typen.Wens iedereen sukses, sterkte en een goede nachtrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Goh Sara, stoppen met roken en drinken? Ik heb het één nog niet onder de knie laat staan het ander. Alhoewel ik stoppen met roken minder moeilijk vond dan het laten van drinken.Had natuurlijk mijn nicotinesjikken hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik was ook lang gestopt met roken. Met behulp van Zyban. Dat werkt goed maar is wel een zwaar middel en valt niet bij iederen goed geloof ik.En toen dumpte ik mn ex (ja, hij was wel chagerijnig, altijd!) en daar was ik zo blij over dat ik dacht: Kan mij het bommen, ik neem een pafke. En dat werden er weer heel veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Slaap lekker Sara. Je 1e dag kun je weer optekenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Amai!! Ik val bijna van mijn stoel van het lachen Zotte mus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Dar, ik heb een nnamrekceN hometrainer. Wat het precieze merk iks weet ik niet; ik ben nog aan het werk.Volgt later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik kan me nog herinneren wat mijn ex zei toen hij wist dat ik terug rookte..Hij zei dat het hem verbaasde dat ik nu al had opgegeven. Hmmm...was niet echt meevoelend denk ik ;-)Anderen eigenlijk ook niet..tot ik echt wel héél boos werd en zeiden dat ze konden oprotten. Die niet-rokers ook altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Nou, ik vond het weer even leuk hier. Heb ook wel gelachen toch. En ben weer op de hoogte van wat er zoal hier en daar speelt bij een aantal van jullie..Lekker slapen straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 quote: Originally posted by: fleurtjetot ik echt wel héél boos werd en zeiden dat ze konden oprotten. Ik zie het je zeggen, met een Wahaaaha Nu ben ik echt weg. Dagdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Btw ex had het al na drie dagen opgegeven..klein detail..Ah sporten, dat moet ik ook nog eens een keertje doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Nog even een reactie op vit.B1:Richtlijn Problematisch alcoholgebruik: het is wenselijk om na staken van alcohol in 4 weken tijd de dosering vit.B1 van 100 naar 0 terug te brengen. Dus bv. 1-2 weken 100, dan 50, 25, dan stop. Dit geldt alleen als je verder wel een gevarieerd gezond dieet hebt zonder tekorten (dus niet streng veganistisch ofzo, gewoon volgens de schijf van 6). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 slaap lekker muppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik probeer te slapen Fleur. Ssssstttttt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Ola er heeft er één haar oordopjes niet in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Op het gevaar af vanWat delen doetEen uit de diepte ontstegenErgens in een Friese wilde enweelderige tuinEen lach die niet stoptBiggelende tranen overdezelfde wangenSilly MayAll my life..Nothing really mattersEn morgen huilt ze weerNou en! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Oh! CorelliMooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Dames en heren, jongens en meiskeshet was me weer een waar genoegenToedeloetjes en de groetjesMorgen weer een fijne dag doewie !!!!xxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden