suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 fotograaf ook nog wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Wing : Heb je in een PB en via het forum getracht te bereiken om dit meningsverschil uit te vechten via PB of het anders te laten rusten...Dit is iets tussen jou en Fleur, maar het zorgt er bij mij niet voor dat ik een lekker gevoel erbij heb als ik na een dag hard werken met een depri koppie inlog op dit forum om mijn zorgen en gevoelens te laten zien... laat staan voor een buitenstaander die net rechte stokjes leert typen...Dus bij deze, laat het rusten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ja hoor Suus, hoe gaat het nu met je? En met de kids? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Mensen time out!!!Weet niet wat er allemaal gebeurd is maar is niet zo leuk dit, en ik krijg er geen slaap van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: suusje777Blondie pfff gelukkig jij bent er nog, ook geen slaap meis Wing je negeerd me auch :-) Yep, ook nog steeds klaarwakker hier, helaas....Maar vermaak me wel, al kan het beter die sfeer hierMaar goed, probeer me er maar effe overheen te zetten... Alles oke bij jou ?Kids oke ?En hoe is het nu met je manneke ? Sorry, al dagen weer niet gelezen hier en het is teveel om terug te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Het gaat redelijk tot goed fotograaf ook met de kids, ja het blijft moeilijk maar ooit zal het lonen toch, nu alleen maar slaapgebrek en slaaptekort, gelukkig ben ik een nachtmensEn met jou ook alles goed??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: fotograafFleur en Wing, jullie gedragen je als kleine kinderen, dus ga maar een uurtje in de hoek staan (zonder glas) Hahaha...Gelukkig weet je er weer een leuke noot in te brengen.....Foei !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Lieve Blondie, dit is nu precies de reden waarom ik minder vaak op het forum kom. Maar ik heb besloten om me hier niets meer van aan te trekken, ik neem er afstand van. Ik scroll ze door, doe jij dat ook?Andere mensen zijn meer de moeite waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Om te ontspannen.Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ja he blondie geen fijne sfeer,Kids gaan perfect en man en ik gaan scheiden! Zo kort maar krachtig zelf ben ik nog aan het vechten maar dat duurt nog wel even na zoveel jaar, pfff af en toe...Gaat met jou alles goed Blondie???Wing laat het glijden joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Soothe jij plakplaatje haha jij zou toch allang slapen???Kan je niet zonder ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Oh Suusje, ik zou gaan slapen.Thanks.Weg ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Even heel snel een tosti maken, pff dat ritme van mij haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Met mij gaat het lekker hoor Suus. Druk, druk, druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Goed bedoeld Soothe, die muziek, maar IK word er nerveus van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Helaas ben ik er ook nogSlaap weg, moest de kranten nog inpakken, morgen aan de straatkastdeurtje nog even gemaaktpff nog maar een slaapthee gemaaktIk zou zeggenbemoei je niet verder met de kwestie tussen Fleur en Wing, die komen daar zelf wel uit of nietSoothe ouwe plakstift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Alfje stuk tosti???Wing je negeerd me echt haha foeiFoto druk met werk?Blondie te bedde gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Haha Alfie, daar issieweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: fotograafLieve Blondie, dit is nu precies de reden waarom ik minder vaak op het forum kom. Maar ik heb besloten om me hier niets meer van aan te trekken, ik neem er afstand van. Ik scroll ze door, doe jij dat ook? Andere mensen zijn meer de moeite waard Foto:Ook ik ben niet vaak op het forum te vinden, lees zo af en toe mee, maar wil niet van de ene verslaving in de andere vervallen...Bovendien ben ik vrij gevoelig, dus trek ik me de gebeurtenissen alhier vrij snel aan, het gevoel dat ik anderen moet helpen, terwijl ik zelf soms in nood ben...Mezelf wegcijferen zal ik maar zeggen...Wgscrollen lukt me nog niet, maar afstand nemen wel steeds beter !!!Stap vooruit toch !!! Mag toch weer trots op mezelf zijn...Hahaha ......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Verder valt het me op dat hier veel linkse kiezers zijn en daar ook schaamteloos voor uitkomen...Ik snap dat wel, links staat voor kneuterigheiden gezelligheid, het grote wij-gevoel, samen ertegen aanwe houden van iedereen, een aai over de bol, mekaar vasthouden en knuffelen.Dat is leuk voor een schoolkamp of een personeelsuitjemaar niet om een land mee uit de crisis te trekkenBovendien is de maatschappij helemaal geen grote wij groep.Meer tegenstellingen dan je denkt en die kan C. ook niet bij elkaar houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nieuwe partij: Trots op Blondie, TOB:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Goedzo Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: suusje777Ja he blondie geen fijne sfeer, Kids gaan perfect en man en ik gaan scheiden! Zo kort maar krachtig zelf ben ik nog aan het vechten maar dat duurt nog wel even na zoveel jaar, pfff af en toe... Gaat met jou alles goed Blondie??? Wing laat het glijden joh Lieve Suus :Vechten voor je rechten gaat lukken lieverd, weet het zeker bij jou, al moet ik wel toegeven dat ik me laatst wel heel veel zorgen heb gemaakt om je... En het gevecht met de gremlims moeten we gewoon accepteren heb ik zo begrepen, al is het niet altijd even makkelijk...Blij om te horen dat het met je kids in ieder geval goed gaat... Trek je daar maar aan op !!!BTW Met mij gaat het op en aan... Soms AdB, maar ook nog wel eens een uitglijderTrek me op aan mn werk en mn kids...Maar blijft vechten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: fotograafAlf Gebroken hart?Is het uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden