Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 581
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
suusje777

Hahaha Alf jaja praat het maar recht, ik richt de tom op [tegen onbetrouwbare mannen]




Blondie ik zat ook met de kids maar die 10 dagen crisis en daarna die weken intern in de kliniek hebben me heel goed gedaan. Je krijgt er alle begeleiding en ontgiften[detox] en daarna diagnostiek, je moet je levensverhaal in de groep gooien, dat was wel heel moeilijk want iedereen keek me aan au!



mmmmm....... Suus
Voel me afglijden naar erger, maar kan toch nog niet toegeven en de hulp accepteren die me misschien wel geboden wordt via klinische opname...
Pfff...

Misschien excuses en uitvluchten, maar kan het me qua werk, kids en iedereen waar ik van hou niet veroorloven om ook maar een week weg te zijn...

Voel me k----------------------------------------------t
nu............ over en uit !!!
Ben het meer dan zat te vechten tegen van alles en overal verantwoording voor af te moeten leggen..........

Grrrrrrrrrrrrr.............
Boos op mezelf en iedereen om me heen

Sorry !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dacht ik ook hoor blondie, maar toen ik er eenmaal zat wist ik dat ik het JUIST voor mijn kinderen en de mensen van wie ik hou doe!!! Je ogen worden geopend daar hoor,klinkt hard maar ben echt blij dat ik het gedaan heb hoor.

Blondie big upper voor jou meis:present::heart::sun::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks sorry Blondie, lieverd, daar is het forum toch voor?
Goedzo, even ontladen.

Misschien is het goed om er met je huisarts over te praten. Dosering AD aanpassen? En misschien vinden de mensen die van je houden en op je werk het juist een goed plan om aan jezelf te werken. Dat komt hen alleen maar ten goede, Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
suusje777

Zo dacht ik ook hoor blondie, maar toen ik er eenmaal zat wist ik dat ik het JUIST voor mijn kinderen en de mensen van wie ik hou doe!!! Je ogen worden geopend daar hoor,klinkt hard maar ben echt blij dat ik het gedaan heb hoor.




Blondie big upper voor jou meis:present:
:heart::sun::musicnote:



Pffffff....
Sorry hoor voor mijn negativiteit nu, maar zie gewoonweg geen oplossing voor mijn problemen

1
Werk : Als ik nu voor therapie ga is mijn kans op een vaste baan weg heb het prima naar mn zin op de afdeling waar ik nu werk, maar wat als... en wat voor mijn verdere carriere..... Zal altijd in mn arbeidsverleden staan !!! Dus geen kans meer op het werk dat ik zo graag doe

2
Mn kids... Zoon is autistisch, hoogbegaafd...
Begrijpt er echt nix van wat er nu allemaal gebeurt...
Dochter deste meer.... Ook hoogbegaafd en met dr 8 jaartjes oooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Zo wijs, begrijpt maar al te goed wat er aan het handje is...

3
Mn ex, vader van de kids
Wil de kids bij hem..........
Right, begrijpt zijn zoon niet eens en zou het liefst zn kids meenemen naar zn geboorteland...
En zn dochter ??? Liefst gesluierd en besneden aanbieden aan de hoogste bieder !!!
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........

4
En dan nog mn manneke nu (liefje dus)
Is een schat, maar verantwoordelijkheid ?????????????????????????????????????
No way !!!

Begrijpen jullie nu waar ik mee zit ?????????????

Keuzes, ja !!!
Niet dus

Sorry voor mn uitlating en zorgen...
Gevoel dat ik met mn rug tegen de muur sta............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fotograaf

Welterusten Suus. Ik heb net weer een Marokkaanse cocktail ingeschonken, mmmmmmmmmmm.




Ik denk dat Blondie ook naar bed is, dus ik ga uitloggen, nog even aan de slag. Doeiiii



Nope, niet naar bed............
Gewoonweg niet zo snel............... met typen dan
en met keuzes maken........
:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blondie, Meis maak het jezelf niet zo moeilijk hoor, ik ken het probleem,mijn man wil ook inene de kids nou no way. Maak eens een weegschaal voor jezelf, moet je in een kliniek ook voor en nadelen balans en kijk wat er uit komt!

Foto was dat een maroc coctail?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
suusje777

Lieve Blondie, Meis maak het jezelf niet zo moeilijk hoor, ik ken het probleem,mijn man wil ook inene de kids nou no way. Maak eens een weegschaal voor jezelf, moet je in een kliniek ook voor en nadelen balans en kijk wat er uit komt!




Foto was dat een maroc coctail?



Suus :
Mn ex wil de kids, meenemen naar zijn geboorteland om ze op te voeden naar zijn religie !!!
Whatever het hem takes........
dus kliniek is wat mij betreft uitgesloten..........
Rechtzaak loopt nog, dus geen risico
Dus ook geen alco.........
Aan de ene kant een prettige bijkomstigheid, aan de andere kant, laat ik mijn leven liever niet meer bepalen door anderen..........
Lang genoeg gedaan......................ouders, ex, en nu helaas ook mn vriend...
enige verschil is dat ik nu haar op mn tanden heb !!!!!!!!!!!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...