smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Als je het idee loslaat dat je echt iets weet,kun je de rest van je leven in verwondering genieten.Nin Sheng (ingestuurd door: Marij Schelleman, Made NL)Dit is een dagelijkse gedachte.Voor wie er wat aan heeft.Dank je Alf,Slaap goed, ik doe nog een peukje bij de schuifpui en verwonder me...doedidoeixxx:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Volgens mij heeft wing een probleem?Zal je een plezier doen en gaan slapen Negeer mij morgen en ik doe net hetzelfde..is de deur kwestie opgelost toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nog iemand wakker???Kan echt dus niet slapen,zomaar!Zit vol energie, weird Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Mooi FotolijstjeJe bent lekker bezigGenoten van Freek?dat is ook mooiEten en plezier wat wil je nog meer?Rust misschienik ga ook maar eens te beddeTrusteWing ook.Fleur eveneensen Blondie natuurlijkCathyVerwonder je..bij het licht van de sterrenof is het gewolkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 quote: Originally posted by: SootheBlondie, Misschien niet wat men wilde of hoopte. Maar een beschaafde partij gaat niet al de principes opzij gooien om te regeren. Het CDA wilde niet met de SP samenwerken en de PvdA, die links praat en naar rechts lonkt sloot zich bij het CDA aan. Zo ging het. Het was ze afgenomen. Soothe : Dat begrijp ik ook wel, maar was op dat moment wel teleurgesteld dat ze opinie van de Nederlandse kiezers niet in daden om wilde zetten !!!Hoe moeilijk het dan ook was geworden, maar een serieuze poging had ik wel willen zien om de kiezers te geven waarvoor ze hadden gekozen...BTW... Deze regering is ook gesneuveld, dus was dit zo'n goede keuze ???Net stemwijzer gedaan en blijkt :Groenlinks op 1PvdA op 2 SP op 3Morgen effe verder testen... Ben er nog niet uit...Blijf mijn grootste sympathie voor SP voelen en gevoel... is nu effe niet betrouwbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hee wing alles goed? soothe!!!en de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Suus : Jammer dat je nu effe de slaap niet kan vatten, ken het maar al te goed... Druk in je koppie ?Afijn ben blij je weer zo op deze manier te lezen... Take care !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik vind 'de rest'geen kwalificatie waar ik genoegen mee kan nemen SuusMijn naam is Alf..(grapje, dat snap je wel...toch?)Hoop voor je dat je snel slaperig mag worden SuusMij lukt het al aardigNu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Trusten Alf, ik ga inderdaad weer lekker.Heb het momenteel ook heel druk met tv kijken, ik mis geen enkel debat en aanverwante programma's.Morgen uitslagenavond, dat wordt zappen! Vanaf 23.00 uur Ned 3: Wim de Bie en Jan Jaap v.d. Wal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Idem dito wing..Wil je aub mijn naam niet meer in de mond nemen? Heb het wel gehad nu..it's boring me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Yep Suusje, ik ga slapen.Wing relex kerel, zo ken ik je niet.Laat je niet opnaaien.De solar plexus wing, allemaal knopen.Oh, grapje Wing.Rustig ademen.Groen links, mag ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Lieve allemaal ik ga nu te bedde.Buenas noches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Slaap lekker Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Schuifpui weer uit.Frisjes daar. En ook heel mooi; nacht!Ik kwam uit op: pvda, d66 (schrok ik van) en sp.Foto, ik ben jaloers dat je je over kan geven aan de tv!Zo'n avond wil ik ook wel eens weer!Nu toch maar te bedde..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Moest er al lang in!! Potjandorie..Morgen een megagroot verslag uittypen..zal maar met een half oog zijn Slaap zacht met één oog dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 bekkie, blondie6173, cathy56, Soothe, fotograaf, fleurtje, Alf, wingchun, suusje777 TrustenCopy en paste, dus ook aan mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Fleur en Wing: ERG zijn jullie, 2 klierende kinderen.en nu weg.Basta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Blondie, geen gristenuni hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 *Wing : Kappen nu !!! Afsluiten en je roes uitslapen...Ben deze sfeer zat nu !!!Zit zelf ook niet lekketr in mn vel, maar reageer ik dat af op mn frumgenoten ???Genoeg nu, schop onder de kont en wegwezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Mijn kieswijzeruitslag:1 PvdA - 2 Groenlinks - gedeelde 3 D66 en PvdD (???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 nounou gezellig weer hier, wing alles goed?Alf sorry, hallo Alf haha zo goedSoothe trusten hoorFleur doe een wat aardigerBlondie nou idd die slaap mag nu wel komen hoor!Is er nog wel iemand wakker??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 quote: Originally posted by: SootheBlondie, geen gristenuni hoor. NO WAY !!!!!!!!!!!!! En zeker geen PVVKan nu met een gerust hart gaan slapen.... hahaha !!! (slaap is er nog niet, en morgen weer mn kids om 7 uur aan mn bedje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hier nog meer dan wakker hoor suus !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Fleur en Wing, jullie gedragen je als kleine kinderen, dus ga maar een uurtje in de hoek staan (zonder glas) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Blondie pfff gelukkig jij bent er nog, ook geen slaap meisWing je negeerd me auch :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden