fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Huilen hoeft niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Het is helemaal niet erg als een meningsverschil wordt uitgesproken op de draadTot lering van allensoms worden zaken duidelijker daardoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Fleur, een discussie als dit leest niemand overheen...Ik kies geen partij, maar vind dat jij en wing dit effe samen uit moeten vechten via PB en niet hier op het forum...En voor Wing geldt hetzelfde... Lees je graag, maar waarom nu zo reageren ??? en dan wegsluipen... Genoeg nu !!! Ga nog effe de kieswijzer doen en kijken waar ik op uitkom... Zal waarschijnlijk wel SP worden, zoals iedere keer, al vraag ik me soms af waarvoor je stemt...Ook als SP veel stemmen wint op landelijk niveau zoals vorige keer, nemen ze toch weer geen heft in handen maar kiezen voor de oppositie !!!Soms begrijp ik politiek niet...Maar goed, ben ook niet zo diplomatisch ingesteld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dat maken we zelf wel uit FleurtjeWat is er meid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Het hoeft ook nietHet liefst hou ik je vastGewoonEn ik leer ook weer allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik heb er behoorlijke moeite mee als de werkelijke aap niet uit de mouw komt.Het gaat me niet aan. (zucht ... denkt iedereen)Maar ook ik vind dit niet normaal: het begint gewoon met een aardig praatje over politieke voorkeur en visie.Maar in een mum van tijd gaat het van: dik hout zaagt men planken.Sjonge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dus waarom dan nog SP Blondieook een partij die het liefst schoptmaar als het er op aankomt toch liever geen regeringsverantwoordelijkheid wil nemenRoemer is wel een leuke ventoud onderwijzer hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Zo gaat het CathyNet als bij mijn kinderentoen ze nog klein warenIn een driftbui liefdevolvasthoudenWerkt altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wat maakt hem/haar zo boos? Mijn ondertoon...ik las net hetzelfde daar. Wat hannah1 zei is wat ik voelde..eerder ook al.Het was mijn grens over. En dan word ik politiek. Verder niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Alf : SP associeer ik nog steeds met hun visie wat betreft gezondheidszorg (werkzaam daar, dus misschien ook wel begrijpelijk) en hun motivatie om het beste in onze toekomst te behalen door bescherming van de zwakkeren onder ons (sociale zekerheid, al ben ik het niet altijd met hen eens) en de evrantwoording die ze trachten te nemen voor onze toekomst... De jeugd (scholing garanderen, etc...)Maar goed, je hebt wel gelijk wat betreft het feit dat wanneer ze de verantwoording krijgen ze zichzelf terugtrekken in de oppositie met naar mijn idee niet-legitieme redenen...Vandaar ook mijn twijfel dit keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nou dan gaan we ze vasthouden, okay?Ik wil wel hoor.Meestal staan mensen veel dichter bij elkaar dan ze zelf beseffen. (Fleurtje-Wing)Ik voel me wat genegeerd. Wou een beetje loswurmen.... zo van: jongens ga je gang,... leg het uit.NO WAY.Goed dan... tsss. Aan mij hoeft het niet te liggen. Ik wil wel, al zou het lastig zijn. Het is immers een openbaar forum?Krijg ook wel genoeg van die houding: maar men kan ook zeggen: we zoeken het zélf uit. (pb?)De vraag is of dat gebeurd. Gemiste kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wat zei Hannah 1 dan?Wat lokte het nu uit dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hallo allemaal. Ik heb net een lekker recept voor een Marokkaanse cocktail op het drankdraadje gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Alfie hoi,Debat gekeken.Ben debat moe. Blij dat het over is.Al die staafkolommen en taartdiagrammenmaakt doodmoe!Alf, de SP wil best verantwoordelijkheid en loopt niet zomaar weg.Ook nu kijkt de PvdA teveel naar rechts.Maar Emile zal er voor vechten.Met Femke kan het goedkomen.Ik wil een linkse coalitie. Afwachten dus.Trusten Alfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Voor nu laatik het even..Hoi FotoNjammie!Morgen kijkenDe rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ok Soothehet heeft je mening gesterkt zo te horenl, mooi(voor jou, niet voor mij:DJa moe, idd van die voorspellingennagesprekken etcVond Freek wel weer grappigof heb je m gemist?Voor nu: trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wing ???Nu ook boos op mij ???Begrijp er geen bal meer van ???Gaf alleen advies dit via PB uit te vechten en niet op een openbaar forum als dit !!!Wat is daar mis mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hoi FotoDag ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Blondie, Misschien niet wat men wilde of hoopte.Maar een beschaafde partij gaat niet al de principes opzij gooien om te regeren.Het CDA wilde niet met de SP samenwerken en de PvdA,die links praat en naar rechts lonkt sloot zich bij het CDA aan.Zo ging het.Het was ze afgenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Daar heb je ook weer gelijk in Soothe Zo was het inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik vind de verwarring ook ietwat te groot worden! Verward Wing Blondie met mij? Mogelijk.Wing: verantwoordelijk betekent ook dat je dit buiten je kan laten (denk ik).Als dat niet lukt altijd... okee.Mij lijkt het dat JOU iets dwars zit.Emma: welterusten lieverd!Ik ga ook slapen.Freek nog op de achtergrond.Ik denk dat ik toch voor een grotere partij ga kiezen morgen.Maar ik sluit een opwelling ook niet uit... voor gr.l.xxx trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dag Cathyslaap lekkermaak je niet te druknu nieten morgen ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Morgen maak ik een Indiase kipcurry, als het lekker smaakt, zet ik het recept op het forum.Ik heb weer genoten van Freek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hij heeft het op mij blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden