Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 ja Cathy, ik kon me er helemaal in kwijt. Het was echt fijn, was goed bij stem en het was nog gezellig ook.Deed me echt goed deze avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Wing, de link staat op de vorige pagina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik ga ook mijn eigen brood bakken!Heerlijk lijkt me dat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nou, dan zijn we er nu eindelijk helemaal uit. Lijst Alf, daar gaan we voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 EM Hoe gaat het met de voorbereiding van de bruiloften het lied wat je daar voor voorbereidt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 pff wat een hoop geschreven, vandaag.Ben net klaar met lezen.Ben blij dat ik nu weet op wie ik stemmen moetlijst Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Verbruik je daar niet enorm veel energie aan Alf? Of heb je eigen windmolens? Vraag me af in hoeverre iemand dan meer begaan is met zichzelf dan met de rest van de wereld.Ik ga zooooooooo kort in de bocht vandaag . Maar hé daar heb je minder stoeptegels voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Zo dat gaat snel Al 2...Ik weet niet of een coalitie met Winglitot de mogelijkheden behoort... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 FleurIk loop met molentjes en heb er ook ooit een klapvan gehadvan een Malle Molenwel te verstaanGekke Alfweet je nog?malle molen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik wou wat zeggen overmannen aan de macht..Wat is dat tochMaar ik hou mijn muil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ja meeste mensen weten niet dat wijn ook getest wordt op dieren....Maar als je er bijna denkt is het niet meer dan logisch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Sorry lijst Wing zegt me niets Aanvallen doe ik toch nooit Wing. Nam je naam in de mond maar hé niets persoonlijks hoor. Het gaat over de woorden die ik las en niet de persoon die er achter zit. Je lijkt me een goede politicus. En geloof me ik zit er bijna elke dag tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 De voorbereidingen heeft het bruidspaar zo goed als klaar, volgende week gaan ze nog even op vakantie voor een week.Zelf ben ik op een tasje na ook klaar dus het feest kan beginnen. Eerst nog naar Griekenland, over twee weken gaan we weg.En het nummer ga ik hoogstwaarschijnlijk niet zingen.Mijn stemming is daar te slecht voor geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Spreek je uit Marjobij mij heeft iedereen recht van sprekenik sluit geen Friezinnen uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik geloof dat alleen dat merk bier met de grote G niet getest wordt op dieren, maar weet ik niet zeker meer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Na je laatste link...zie ik alleen nog harige Alf Maar wel best schattig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik bedacht me netDat daar geen sprake van is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Net zo min alsje mij een Friezinkunt noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Marjo.... liefde met een zachte hand, weet je nog:DAlf, je moet wel even je foto opnieuw plaatsen hoor!Dicht bij de natuur... ik kan niet anders zeggen!Ik heb net mijn laatste goede daad gedaan vandaag: ik heb een ieniemini kikkertje uit mijn keuken gedirigeerd naar de buitendeur.... voor mij was dat de kortste weg, echter het vijvertje is hélemaal om voor het arme beest! Die springt zich verrot de hele nacht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Woman Hoe kom je erbij dat wijn e.d. op dieren wordt getest???En hoe gaat dat dan?Geloof er niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nu kwets je me Wing...ff kijken...nee toch niet Soms is het moeilijk om in die spiegel te kijken niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Aaaach Cathy, dat vind ik zielig en je moet hem wel even wijzen waar dat ieniemienie vijvertje is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ik ga nu echt afsluiten, tot morgen dagdag xxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ah, dat is jammer ERdat je niet zelf zingt wrsch.maar ik kan het me voorstellen hoor.Als je je niet goed voeltmoet je het niet doenen je er zeker niet schuldig over voelenHoop dat je tegen die tijd en zeker na je vakantie in GR.er wel van kan genieten..van die dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Nou Fleurtje is een beetje cynisch en Wing en zij liggen elkaar geloof ik niet zo?Geen leuk commentaar: nietszeggend... ik ga toch maar wat anders stemmen Wing....Zal ik blijven of maar beter weg gaan?Em, we kletsen nog wel eens. Deze mooie avond heb je in je broekzak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden