fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ikke weer ff weg...the boss is back Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Heu heu????????????? TAART????? Waar? Is er voor mij ook nog een stukkie over?Hey die Ari ook weer in de kamer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Het is heel gek, dat als je op troostvoer googled, je alleen maar zoete dingen te lezen krijgt.Blonide, ik heb gepofte krieltjes met een vulling van zalm, dille, zure room, limoensap en peper uit de molen.Ben zelf ook niet zo van het zoete.Bor! Hè, wat een zoffer nou toch! Je moet wel door heel veel heen om te bereiken wat je wil. Niet aflaten hoor, laat je niet ontmoedigen. Op een dag.....Tas met die twee extra kuub zand kan je nog een zandbak maken. Leuk toch, met een schepje en een emmertje, en je weer kind voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 uitloggen wil ik niet... Maar ga wel effe mn koppie te rusten leggen... Voor een minuutje of 10OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sorry, voor mn negatieve input nu effe............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Lieve allemaal,Ik ben weer terug en heb een heel goed gesprek gehad.Ik heb het ook de hele tijd goed doorstaan zonder tranen.Maar toen ik wegging zei ze: Eindelijk eens iemand die helemaal achter jou staat....Ja toen kwamen ineens toch de waterlanders.....maar dat is niet erg.Blondie, ik kan me voorstellen dat je enorm baalt maar de huisarts wil je tenminste zien morgen, is best al snel hoor. En dat je je rot voelt over het telefoontje naar je werk kan ik me ook voorstellen want waar haal je om 14 uur nog een late dienst vandaan? En je wist om 8 uur al dat je het niet zou gaan redden vandaag. Volgende keer misschien eerder aan de bel trekken?Borretje, ik heb echt met jou te doen en ik zou moordneigingen hebben. Maar goed, je moet je waardigheid bewaren omdat ze anders zeggen: ja, zie je wel? dat mens is zo gek als een deur.Maar oh oh oh ik zou denken:kill and destroy..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hee Ari, wat doe jij hier, staat de trein weer stil Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Em. wat fijn dat het allemaal toch een beetje lekker is gelopen met het gesprek. Ja en waterlanders mogen gezien worden.Tas. 7 kub? Zo gaat er maar aan staan zeg. Denk aan je rug meis. En met dat regenweer is alles zo lekker zwaar ook nog. Poeh hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hee Hallo ......Emma wat goed klinkt dat!Heb je er al iets uit kunnen slepen? Ben erg benieuwd!Bol, ben je gestopt met je vijver?Ja die Tas is lekker bezig of niet; wel flauw van die loerende buren anders... pff, ik zou even gaan zwaaien naar ze!Zo, bruine bonensoep, stemmen en vanavond naar Dogtooth (een look alike von Trier).Jammer, Dessert flower draait hier nog niet Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 En nu dan stoppenMoeilijkben een bankje aan het bekleden, de losse kussens moeten nog. heb jaren geleden stof gevonden uit het oude Tuschinsky Theater in AmsterdamNu ben ik dus halverwege en moet stoppen. Nou is het niet klaar. Daar baal ik echt van, want morgen heb ik weer andere ideen ...Dus, douchen en ik moet nog even op de fiets poesspul halen. Beter anders lig ik weer de hele avond op apegapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: EmmaroosLieve allemaal, Ik ben weer terug en heb een heel goed gesprek gehad. Ik heb het ook de hele tijd goed doorstaan zonder tranen. Maar toen ik wegging zei ze: Eindelijk eens iemand die helemaal achter jou staat.... Ja toen kwamen ineens toch de waterlanders.....maar dat is niet erg. Blondie, ik kan me voorstellen dat je enorm baalt maar de huisarts wil je tenminste zien morgen, is best al snel hoor. En dat je je rot voelt over het telefoontje naar je werk kan ik me ook voorstellen want waar haal je om 14 uur nog een late dienst vandaan? En je wist om 8 uur al dat je het niet zou gaan redden vandaag. Volgende keer misschien eerder aan de bel trekken? Borretje, ik heb echt met jou te doen en ik zou moordneigingen hebben. Maar goed, je moet je waardigheid bewaren omdat ze anders zeggen: ja, zie je wel? dat mens is zo gek als een deur. Maar oh oh oh ik zou denken:kill and destroy..... Emmaroos,Daarom voel ik me dus ook zo *Wil zo graag, maar trek het nu effe niet............En dat terwijl ik me supergoed voel op mn werk.......... Als ik er eenmaal ben..Zoals ik al eerder zei, trekt me door de dag heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 owja, ik vond tussen mn vaders spullen een vrij grote foto uit begin jaren 70 schat ik (gezien de bussen) van het Centraal Station in AmsterdamLiefhebber mag em hebben voor nix. (allen verzendkosten) Soothe, Dar, Adam ? of iemand uit jullie omgeveing ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nou Cathy, allereerst moest ik maar gewoon op vakantie gaan van haar en dat doen we volgende week zaterdag dan ook.Ondertussen gaat zij zich voor mij inzetten dat ik nog wel opnieuw kan reintegreren maar dan op een rustiger afdeling maar natuurlijk kan zij geen ijzer met handen breken.5 juli moet ik bij haar terugkomen en 6 juli heb ik dan die test en 13 juli ook en dan wachten op uitslag.Zij zei dat die er al in twee weken kan zijn in plaats van die 6 weken dus ik moet zeggen dat er spoed achter zit. Nou ja, kijk wel.Ik heb weer hoop iig en hoop is heel goed voor mij, heel goed zelfs.Ik heb gevochten als een tijger altijd en misschien werpt dat nu eindelijk eens zijn vruchten af?En mag ik nu dan eindelijk eens lief zijn voor mezelf??? Ik hoop het zo!!Maar Cathy.......ik ben een beetje blij! Misschien onterecht maar stiekum...En oh ja ook nog, ze belde ondertussen met mijn afdelingshoofd en weet je....die is me liever kwijt dan rijk...zei ik toch? Eindelijk gerechtigheid.Ik weet dat ik euforisch ben maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Fijn joh, dat er geluisterd gaat worden en er nu wat vaart achter komt.Zou mooi zijn toch: een wat rustigere afdeling. Die zijn er heus wel te vinden!Hoop, ja belangrijk hoor. Wees maar lekker eufoor eventjes, zolang het maar droog blijft.Dan eerst straks heerlijk op vakantie, met in je hoofd wat meer een vrij gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Lekker, thuiswerken Ari. Straks nog naar het werk? Da's laat.Emmaroos, dat is goed verlopen dan. Heel fijn om te lezen.Woman, weet je dat je daar bij (boeken)antiquairs nog geld voor kan krijgen, zo'n foto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik ben even weer weg, doei Ari, Vie, Bol, Blondie, Woman, Emmaroos...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ja dat weet ik, daar had ik em voor bewaard, maar jee ik heb liever dat iemand em gratis krijgt die er blij mee is. In de naam van mn vader ofzo. Ik heb al een half huis van mn vader gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Doeg doei Cathy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Help !!!!!!!!!!!!!!!Ik verzuip, maar niet in de alco.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Slapen nu.............. En morgen aan de refu of zo... en een betere ADBang nu dat ik mezelf wat aan ga doen... Maar doe het niet !!! Kids zijn meer dan mn gevecht waard!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Woman Dank voor de moeite die je hebt genomen om wat 'bewijs'op te zoeken.Die onderzoeken mbt resveratrol had ik ook al gevonden. daarbij gaat het niet om wijn, maar om bovengenoemde stof, die O.A. in rode wijn voorkomt, maar ook in andere producten.Dat bericht over die dronken ratten is wel interessant, maar ze sluiten zelf al af of zo'n onderzoek wel nodig is. En dat raakt dus aan de kern van de zaak; ik ben ook tegen dierproevenonderzoeken met chimps. staan ook nog op mn netvlies, maar ik ben vooral tegen dierproevenbij onderzoeken die nogal nodeloos zijn zoals onderzoek naar cosmetica. Onderzoek naar t voorkomen/bestrijden van ernstige ziektevind ik dan weer wat anders. Het is altijd een afwegingof je op mensen moet testen of op dieren...Ben je tegen elke vorm van proefdieren gebruiken?In de psychologie wordt ook veel gebruik gemaakt van dieren bv, geheugenonderzoek, leerbaarheid, etc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik ga even afstand nemen van het forum.Even....misschien ben ik er vanavond weer, misschien ook niet.Soms hoor je een noodkreet vn iemand en daar maak ik me dan echt zorgen over, ik uit mijn zorgen dan maar geen antwoord.Even later, een tijdje terug is dat geweest, schreef iemand dan heel gezellig op woorddomino.Hoe erg is die noodkreet dan???En nu weer zo, een noodkreet....iemand heeft het zwaar, weet dat al vroeg in de ochtend/nacht en vervolgens gaat het over koffie en taart en wat dan ook.Ik weet één ding wel, ik ben erg depressief en vraag wel hulp en krijg het ook van hier maar ik heb dan geen zin in woorddomino of lachen of wat voor flauwekul dan ook.Ik ben dan gewoon ziek en er komt dan ook niks uit mijn handen.Ik snap het niet meer en denk dat er gewoon de draak met ons zorgenden gestoken wordt.Gewoon negatieve aandacht vragen....is ook aandacht....En dan ook nog eens alle verantwoordelijkheid kwijt zijn, sorry, maar dat gaat er bij mij niet in.Ik ben een warm mens met heel veel gevoel vor iedereen hier maar ik voel me nu echt in mijn hemd gezet.Dag allemaal, ik stop er eerst mee.Liefs Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Blondie, ga iets rustigs doen meid.Afschuwelijk om je nu zo te voelen, het gaat voorbij, maar probeer nu even goed je tijd door te komen.Zodat je spoedig weer aan het werk kan. Dat wil je graag toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Emma, goed om jezelf denken. Dat kan er maar 1 en dat ben jij!!En laat je horen als je me nodig hebt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Stom, ik wilde alleen nog even inloggen voor de eventuele nog zwevende kiezers......Mens en spirit is iets nieuws.......Ga svp even kijken op hun website.Het lijkt mij het moderne antwoord op onze vragen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden