Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Heeey, hoe ist hier?En Fleurtje, wat heb je uitgespookt? (moet nog bijlezen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Is dat cryptisch bedoeld Wing? Ik snap het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Fleurtje, misschien zijn er meer aanmaningen gevallen,dat weet je maar nooit.Ook ik kreeg weleens een berisping, die ik niet terecht vond.Ook een paar keer een ban.Het punt is kalm te blijven. Opwinding is een mega trigger.Vertel hoe je gaat.Wat zijn je doelstellingen?Wat zijn je verwachtingen?Hoe hoop je op koers te komen? (je bent hier niet om niets)Dat soort zaken zijn toch belangrijker.In mijn begin periode ( ik dronk toen) vloog ik ook vaak in de gordijnen.Nu drink ik niet en ben redelijk rustig.Wel een nerveus type, maar hier laat ik het een beetje voorbij trekken.Houd je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 GoeienavondRustig dagje verder hierlekker gefietst enzoWat spullen opgehaalden opgemetenDe witte zag er goed uitmooi beestje is hetLigt nog steeds naasthet fornuis te spinnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nou daar ga je een hele kluif aan hebben muppie Maar het is niet volledig meer..blijkbaar heb ik iets gezegd dat niet zo positief en nu ja hoe zullen we het noemen...was. Andere dingen kunnen dan wel weer. Vreemd forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ook die tip kreeg ik eens.En ja, ook dat werkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nou wing...knap van je hoor! Moet je nog dadelijk ff steken toch?? Hoe lelijk kan iemand doen vraag ik me af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Moet ik bijlezen van gisteren Fleur? Ik weet nog wel wat daar gestaan heeft. Was er zelf bij toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunMijn avond is goed. Het ziet ernaar uit dat onze fietser uit Zeeland De tegenwind toch wat onderschat heeft. Huh, je hele bericht heb je veranderd en nu is mijn reactie daarop -of het cryptisch bedoeld was - totaal onzinnig.Beetje vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hij heeft zichzelf voorbij gefietst. Maar, een aardsoptimist.!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Knap dat je je reactie nog eens weghaalt Wing.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ojah!Even een andere radiozender opzoekenMisschien kom ik straks nog terug.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ik ga nu ff naar de winkel en voor wie het zielig vind..ja ik ga om drank..Ik heb het gehad met wing zijn uitlatingen maar vooral met de lage steken onder water. Je reactie van daarjuist wing was beneden alle pijl. Ik walg ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Nederlands corrigeren..beneden alle PEIL natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Strak plan Fleurtje.Zorg altijd dat je een staartje in de fles laat voor morgenochtend.Hielp mij altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Bedoel je nu dat je Wing de schuld geeft van je komende uitglijder?Lijkt me geen goede zaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hoi Ari, join the club.Femke is er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Marika... zo kan het er hier aan toe gaan.Gelukkig niet altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunZe wordt onthaald als ware ze Messias.quote: Wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Denk het niet wing..Een opmerking als deze kon je net zo goed plaatsen aan de moderator persoonlijk. De moderator leest niet mee op het moment toch. Weet wat de bedoeling er van was..je benadrukte dit nogmaals door het onmiddellijk te verwijderen.Nou hoop dat het je gelukkig maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Sorry, ik lees nu pas weer mee. Ik geef niet bewust geen antwoord op vragen Soothe.Ik heb licht gedronken ook op de Antabus en voel me ook niet lekker daardoor maar het valt wel mee de reactie. Ik ga om verhoging van de Antabus vragen om de stok groter te makn. Mijn wil om er van af te komen is er zeker en ik jammer alleen maar omdat ik schijnbaar niet sterk genoeg ben om het uit mezelf te kunnen.jullie zal ik nog stevig nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Leuke sprekende ogen. heeft Femke.Als de messias er zo uit zag.@Ari Mooi van Emile.Laat me maar even delen.Als ik weg moet, even aangeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Hallo allemaal,Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes en de peebeetjes.Fleurtje in het speciaal even een:sun:Ik zie dat een heleboel mensen het moeilijk hebben vandaag. heel veel sterkte en liefs van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Ben ik blij dat ik op Femke lijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Oh, 't gaat over politiek. Ik heb gestemd en weinig vertrouwen in de uitkomst.Zie het echt somber in op dat terrein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden