Spring naar bijdragen

donderdag 10 juni 2010


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 456
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha die Wil! Gelijk alweer aan het werk... poehpoeh, complimenten hoor!

Bolletje. Ik probeer me dat alles voor te stellen; jij hebt ook je behoeftes en aandacht nodig toch?
Doet hij dan werelijk niets met opmerkingen van anderen, van jou. Diep treurig!!
Ik moet hier soms ook wel eens schreeuwen hoor, om gehoord te worden...
nou ja, erg vervelend... zachtjes uitgedrukt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: je kan het gebruiken en ik loop er van over ;)

Die link heeft woman enkele dagen geleden in pb gezonden. Iedereen die het wou kon het krijgen maar wel in pb. Het was een zalig optreden van haar, waar ze schitterde als nooit voorheen. Ik kon daar echter niets van openkrijgen wegens te t-r-a-a-g internet, maar hier dus wel. Nu staan er zoveel filmpjes op, dat ik de weg een beetje kwijt ben, daarom mijn vraag aan haar.
Bor, ik neem je mee met elke vakantie of uitstap die ik onderneem, goed hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O nog even dit: die Mens en spirit partij heeft toch nog iets van 25000 stemmen binnen gehaald; op hun gastenboek staat dat er mensen zijn die nu al balen dat ze strategisch gestemd hebben.
Let op: deze partij gaat meer betekenen!
Ik heb me serieus afgevraagd of ik actief ga worden voor deze partij. Moet nog even nadenken...
want ... kost tijd natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
cathy56


Bolletje. Ik probeer me dat alles voor te stellen; jij hebt ook je behoeftes en aandacht nodig toch?


Doet hij dan werelijk niets met opmerkingen van anderen, van jou. Diep treurig!!


Ik moet hier soms ook wel eens schreeuwen hoor, om gehoord te worden...


nou ja, erg vervelend... zachtjes uitgedrukt!



Nou hij gaat er denk ik wel over na denken maar verder doet hij er den ik niets mee. De rede hiervan is toch dat hij zo druk bezig is met zichelf en alles wat hij mankeert, dat er geen plaats meer is voor andere dingen. zijn wereld bestaat alleen maar uit zelfbeklag, zelfmedelijden, schelden op anderen want die doen het nooit goed, was vroeger toen de kinderen nog thuis waren ook al, dus hij leeft in een hele kleine wereld, vol met ellende.
En mijn psych heeft ooit wel eens gezegd, Jos wil geen medelijden meer, hij wil dat anderen gaan lijden voor zijn ellende.
Ik vond dat toen een hele knappe uitspraak van hem want dat is nu precies wat er gebeurd als ik bij hem op bezoek ga. En dat kan ik dan niet bij hem laten en sla het als het ware op in mijn eigen lichaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oesje ze is er niet meer...
Wil ook al zijn schup afgeveegd zie ik. Ben ik altijd net iets te vroeg of net iets te laat..

Zie sunshine ook niet...zou ze al op reis zijn? Hmm geheugen als een vergiet..
Blondie? Kom jij ook nog eens piepen één van de?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ja Fleurie het beste peerd:P

Daarom schreef ik het ook zo op Borretje. Ik kon dat vroeger zo klagend vragen dan. hahaha. Die meiden trapten er altijd in.

Van die buienradar klopt hier ook geen hol hoor. Het regent hier pijpenstelen maar er is niets te zien op de radar.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Marika

Goedemiddag iedereen,




omdat ik vrij ben vandaag maar even schoonmaak gehouden en heb alle flessen met drank die open waren leeggekieperd en de dichte aan de buurman gegeven. Alleen de wijn staat er nog, die is van mijn man en dat lust ik beslist niet.






Spannende verkiezingen, nog tot half drie gekeken en toen in slaap gevallen. Ik hoop niet op een coalitie van VVD, PVV en CDA.




MARIKA, IK REAGEER EVEN OP EEN POSTING VAN JE OP 13.58.....

GOED GEDAAN MEID, AL DIE FLESSEN WEGGOOIEN...

Waarom ik dit in hoofdletters schrijf lijkt me duidelijk...

Ik hoop dat je blijft meelezen en meeschrijven in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Tida. Heb jij dan ook ervaringen met het mantelzorg zijn?




Hey Cath. hoe is het met jou lieverd?



In het verleden. Eerst m'n moeder en paar jaar later m'n vader. Dat heeft bij elkaar niet lang geduurd maar was vooral bij m'n moeder vreselijk intensief en ook ik werd alleen maar afgesnauwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...