Spring naar bijdragen

donderdag 10 juni 2010

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 456
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou het ligt niet aan de make-up hoor! Je straalt gewoon charisma uit..
De rest viel in het water naast je. En mag nu wel melig klinken maar vind het echt.
Daarbij nog een echt kunstenaarsstekje..Je bed achter de boekenkast en een muggennet rond je bed? Zalig!
Ik had me je heel anders voorgesteld..gek toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik begin nu de vruchten te plukken van mn harde vechten. Heb maanden geknokt om dit huis van mn vader te kunnen kopen toen hij stierf. Nu heb ik dus boven een atelier/showroom en beneden straks een ieniemieni danszaaltje....wauwie !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het wel normaal dat het even botst tussen jullie beiden nu bor..weet het niet hoor. Jullie krijgen beide wel een hoop te verduren op het moment.
Die fustraties moeten op een bepaalde manier weg waarschijnlijk..En dan gaat het toch meestal langs diegene die het dichtst bij je staat?
Misschien niet op de bank slapen, gewoon samen stil zijn en tegen elkaar aanliggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een nieuw filmpje maar dat is een oefenfilmpje. Duurt 20 minuten en ik weet niet of ik dat op mn hyves kan zetten. Dan moet ie openbaar en dat doe ik liever niet met oefenfilmpjes. Misschien kan ik er wel een stukje uit editten (dat kan ik tegenwoordig ;)) wat wel representabel is. dat is wel een goed idee. Even helpen onthouden, ok ? Kunnen jullie ook zien hoe mn nieuwe rok staat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

Ik heb een nieuw filmpje maar dat is een oefenfilmpje. Duurt 20 minuten en ik weet niet of ik dat op mn hyves kan zetten. Dan moet ie openbaar en dat doe ik liever niet met oefenfilmpjes. Misschien kan ik er wel een stukje uit editten (dat kan ik tegenwoordig
;)
) wat wel representabel is. dat is wel een goed idee. Even helpen onthouden, ok ? Kunnen jullie ook zien hoe mn nieuwe rok staat
:)

Oh. Ik dacht dat er een nieuw filmpje rouleerde. Maar het is nog die ene van jouw optreden laatst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zeg je me wat, Fleurtje
Eigenlijk wilde ik Strong Woman doen, maar ik kon het niet meer veranderen.
Echt waar :)
Nee Mupke, geen nieuw filmpje maar die zal ik snel maken. Goed idee ! Die kan ik dan ook op You Tube zetten, omdat het solo is. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Fleurtje heeft stijl lang haar met een pony, lichtbruin, misschien een beetje highlights ?
Beetje sproetjes in de zomer beetje vierkant gezicht en ongeveer 1.65 lang. Strakke buik, wel beetje heupen. Draagt spijkerbroek en een los tshirt erop in groene kleur.
Zo.

En ? Klopt ie ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg Bor, je verrast me, ben je ook al oma? Je klinkt een beetje bitter over je dochter. Dat heeft vast zijn redenen wel, maar vind je het niet heerlijk, zo'n wurm? Of zijn de omstandigheden er niet naar om van je kleinkindje te genieten?
Ik snapte trouwens wat je eerder zei: "als ik het over kon doen".
Ja dat zeg ik ook wel eens. Maar ja, we hebben het nou eenmaal zo gedaan en niet anders, en daar zullen we mee moeten dealen, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben 1.68..heb lang vuilblond licht golvend haar. Tussen slank en minder slank ;). Lang gezicht, beetje konijnentandjes (aha daar zit de gelijkenis :) ). Buik hangt een beetje, net als als de rest :D.
Moet wel zeggen dat mensen gefacineerd zijn door mijn haar..waarom? sla me dood!!
Ooit iemand op de tram die eraan begon te frullen, uit het niets..freak! Dacht hé wat doe je nou??? Zei ie 'ik wou ff voelen of het wel echt was..En die vraag krijg ik wel meer.
Ben een echte leeuwin met haar los blijkbaar :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond
kom nog even binnenvallen
Vlaggenstokhouder hangt natuurlijk al lang
Ben wel handig,maar niet op alle terreinen
Waterhuishouding is niet mn ding b.v.

Dar

quote:

Alf, ik vat m niet, ik ben nog een beetje aan het bijkomen van het werk, een slechte zaak? Job en Femke hebben allebei gewonnen toch? Evenals Mark Rutte. Dus niks aan het handje?

Het was een grapje Dar, kijk even naar je eigen posting van 6;42, de opening
je schreef; de pvv heeft enorm gewonnen en dat je dat een zeer slechte zaak vond

Daar maak ik dan van dat het een 'slechte zaak' is dat J en F gewonnen hebben
Leek me duidelijk.......:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D muppie!!

Vraag me af hoe jij er uitziet..Vast héél guitig..met kuiltjes in de wangen of zo..
Bah ik eet geen konijn hoor. Afgezworen toen mijn konijntje stierf en ik er als 7 jarige doodziek van was. Kinderlijk gezworen nooit een konijntje te eten en hou nog steeds vast aan die kinderlijke belofte aan mijn dood konijntje ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...