Spring naar bijdragen

donderdag 10 juni 2010

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
borretje

Alf; frustraties eruit gooien..

Ah
Je kunt alles eruit gooien
of het gelezen wordt is maar de vraag
ik gooi zo vaak frustraties eruit
heb bijna niets meer over...:D
Overigens helpt alleen opschrijven ook al
er hoeft niet eens gereageerd te worden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 456
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
igor

Bor ik wou je even een grote bos
:present:
geven. knap van je

Marinka heel goed dat je alles weggekieperd hebt . volhouden.

Blondie voel je je wat beter nu? en ga je weer werken of blijf je even in de lappenmand?

Voel me wel wat beter hoor, nog wel erg moe en down, maar gesprek met mn huisarts heeft me wel goed gedaan...
Advies van mn huisarts was wel te blijven werken, al is het dan maar voor de structuur en regelmaat..............

Huisarts gaat ook betere hulp zoeken om mn depressie te boven te komen, voel me hier wel goed bij want op de een of andere manier kon mijn psych van hiervoor wel de vinger op de problemen leggen, maar effectieve therapie daarop ??? Ho maar !!!

Komt goed dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
jacc

Alf: ik heb het erover dat nieuwe mensen die voorzichtig hier hun weg proberen te vinden over het hoofd worden gezien omdat men te druk is met prietpraat, we zitten tenslotte nog steeds op een alcoholforum.

Ahhh, ik ga hier nog even op reageren (goedemiddag btw)

Als redelijke nieuweling, of ben ik niet meer nieuw? Nouja, ik weet nog wel hoe het als nieuweling was om hier binnen te komen. En dat gaat hier niet anders dan op andere fora. Of in het echt.

Je kunt als nieuweling gewoon niet verwachten dat het gesprek tussen mensen die elkaar al langer kennen staakt omdat jij als nieuwe met een mededeling tussendoor ploft. (chargeer ik even)
Ga eerst eens in het lopende gesprek mee.
En ja, dit is een alcoholforum maar we zijn met elkaar geen therapeuten. Bij een therapeut kan je binnenkomen met een hulpvraag. In een forumgroep werkt dat zo niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol
Ik heb daar wel wat over geschreven nog hoor
een van de afgelopen dagen
Over 2 weken is het net achter de rug
wordt ik vertroeteld door een leuke zuster hopelijk..
Herstel gaat wel langer duren dan ik dacht...
En kans van slagen is 60%...
Misschien blijf ik er in
ben ik van alles af.
Hoop niet dat die KNO arts de avond ervoor
heeft gedronken als hij mijn hals
openjast.....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag!
En als je geen frustraties hebt betreffende drank of het forum, mag je dan wel meeschrijven? :D

De enige frustratie die ik vandaag heb is dat ik niet het feilloze oriëntatievermogen van mijn vader heb geërfd en dus in een vreemde omgeving steevast de verkeerde kant op ga. Enfin, zo kom je nog eens op plaatsen die je anders nooit gezien zou hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf dat gaat niet gebeuren hoor. Ik ga me stiekum als chirurgenzuster om kleden en zal desnoods zijn bibberende hand vast houden. Nee hoor geen zorgen, ik ben er bij als het gebeurd:P
Ik zal gelijk de rest ook ff controleren als je wilt. Kijken naar de kleur van de tong, even kijken of je oogleden nog mooi wit zijn, kijken of je geen kalknagels hebt of ingegroeide voetnagels.
Komt helemaal goed hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alf naar welk ZH ga je? kunnen we allemaal helpen :D maar als jij eerst een vlaggenstokhouder moet ophangen kijk je dan wel uit want volgens mij ben je niet zo handig en kunnen we je straks al helpen in het ZH :P en nu ga ik nog wat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, wat je zegt Dar! Jaaaaren geleden heb ik eens op een ander alcoholforum geschreven, waar elke vorm van toezicht ontbrak. (Nou mag ik wel eens mopperen op de Moderator, maar over het algemeen vind ik het prettig dat dit forum gemodereerd wordt.)
Wat de mensen daar tegen elkaar zeiden, de scheldpartijen, ayayay, daar lustten de honden geen brood van.
Tja, er kan hier natuurlijk wel eens een "nieuweling" per ongeluk tussendoor glippen, dat is spijtig. Vind ook dat er vrijwel altijd wel een welkomstwoord is.
En voor de rest is het toch een kwestie van de aandacht vragen die je nodig hebt, toch?

P.S. Dank je Dar, insgelijks, behalve dan natuurlijk dat Oostindisch dove, hihi.
Werd net opgebeld door iemand van de postcodeloterij, moest meteen aan jou denken. Zeer snel afgepoeierd. EEn gewaarschuwd mens....)

Jaaaaaa, en ik heb mijn nieuwe laptop, hoera, hoera, hoera!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
igor

Alf naar welk ZH ga je? kunnen we allemaal helpen
:D
maar als jij eerst een vlaggenstokhouder moet ophangen kijk je dan wel uit want volgens mij ben je niet zo handig en kunnen we je straks al helpen in het ZH
:P
en nu ga ik nog wat doen.

Heu??? Maar ik heb de leiding hé? Ik begin aan z'n voeten zo langzaam naar z'n benen. Zal gelijk even m'n epileersetje mee nemen (dat ik niet heb). Als jij nu begint met z'n bos krullen dan komen we elkaar halverwege tegen. Afgesproken.:)
moeten we alleen nog een zuster hebben voor de maaltijden dus iemand die goed kan koken, en iemand voor onder de douche. Hoppa Alf wordt verwend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Vie: heb jij dat geërfd, dat waardeloze orientatievermogen?

Ik heb het van mezelf:D !

Als er iemand met me mee rijdt vraag ik altijd om eerder te komen, omdat ik tijd verlies met verdwalen.
Zeg ik: volgens mij moeten we hier naar rechts, dan is het steevast juist de andere kant op!

Maar er een leuke draai aangeven: Gussie, wat is het hier mooi....hahaha. Ja!!

Trouwens, die Mupke, een echte nuchtere Groninger? Of besmet met Grunns nuchterheid?
Klinkt realistisch in elk geval!

Mensen mijn graslandschapje is weer piekobello..... waauwie!
Ga nu eten!

Jullie ook: eetze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy, was het maar waar. Mijn vader, moeder en drie halfzussen wisten/weten in den vreemde zonder moeite de goede richting te vinden. Ik ben de enige die hopeloos verdwaalt. En weet je wat het beschamende is? Dat ik het pas de laatste jaren "zie" van mezelf. Jarenlang heb ik knetterende ruzies gemaakt met reisgenoten, omdat ik, als enige natuurlijk, zéker wist dat we naar links moesten.
De ergste keer was toen we in de Pyreneeën na urenlang mijn route gevolgd te hebben, tegen het invallen van het duister voor een ravijn stonden en in het donker urenlang hebben moeten teruglopen.
Sommige zaken dagen maar langzaam bij me. Net als drinken trouwens, dat het me bijna twintig jaar heeft gekost om te beseffen dat dat toch ècht niet de goeie manier voor me was....
Jij weet het tenminste van jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Cathy misschien zou jij hem willen voorlezen s'avonds? En in slaap wiegelen. Dan doet Woman een oriëntaalse dans voor hem en nu heb ik alleen nog iemand nodig die goed kan zingen. B.v. Das Musikalische opfer in B. GROOT van J.S,Bach. Of een mooie cantate. Poeh hé wat zal die slapen.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...