Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Zo , vandaag het begin van de WK.En toch hoop ik elke keer weer dat Nederland kampioen wordt. De slingers hangen in de tuin. Ik heb een oranje shirtje..... aan mij zal het niet liggen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Goeiemorgen Yvonne,Wat zit gij hier eenzaam ende alleen. Kom je even gezelschap houden.Alweer klaar om te gaan werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ook goeiemorgen Vie. Nog stilletjes hier hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Nou, klaar nog niet... duik straks even de douche in, maar moest eerst even een bakkie koffie hebben hoor. Jij ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ja doe maar Yvonne, lekker.Carolien is ook alweer gespot.Ik heb vandaag een klus te doen waar ik niet blij mee ben. Totaal niet relevant voor het forum, trouwens, al zou ik er vroeger van naar de fles hebbben gegrepen. Namelijk, ik heb een ander soort wasmiddel gebruikt dan normaal, en echt alles wat ik uit de kast trek ruikt muf, je weet wel, zoals was die niet goed gedroogd is. Het is gewoon door mijn hele kledingkast heengetrokken, die meur. Dus ga ik vandaag alle kleding opnieuw wassen, maar ja, ik heb geen droger en het is ook geen weer om iets buiten te hangen.... hihi, wat een narigheid toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Leuk Caro. zo, ik duik de douche in, koffie is gaan werken:) : ben weer wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Yegggg Vie, heb ik ook een keer gehad. Spul weggegooid en alles opnieuw gewassen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 goede morgen allemaalwat een prut weer weer. wordt het binnenkort nog mooier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Haha, Carolien, is ook een idee natuurlijk, fitness en wasdrogen tegelijk. Ja Yvonne, dacht ik een keer zuunig te wezen met heel goedkoop wasmiddel. Nou ik gebruik de rest wel om een sopje te maken voor de tegels van het terras.Igor, het wordt altijd weer beter. Maar het is inderdaad grijzig weder. Hoop dat het in je hoofd zonniger is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 jammer, als de zon zich dan maar af en toe laat zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 in m'n hoofd is het druk druk. zo maar eens zien dat ik er wat uit krijg door 'actief' te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Igor, het was van een dubieus merk van de markt, zo'n gelegenheidskoopje, dus ik denk niet dat iemand zich zorgen hoeft te maken.Yeah, actief worden. Maar nu eerst toch nog maar een groooote mok koffie.Goedemorgen Dar, ook derbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ik heb al 3 bakjes op. ik ga maar eens sinasappels fijnknijpen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 nog liefhebbers? ik ben nu toch bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 morge allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Moggûh!Jeemigdepeemig11 uren non-stopVerse jus?Yeah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Morgu igor, tas en Marjo.Juuuuutje komt eraan hoor marjo en koffie staan vlak voor jullie. Zo, tis hier dicht.... wolken hebben zich aaneen gesloten..maar er is een sfeertje buiten dat ik denk: hm, zonnetje komt straks nog wel hoor. Komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 heb je zolang geslapen marjo? nou daar komt de jus, doe je het glas wel terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ik hoop von, had gisteren de ochtenjas gewassen ik had verwacht dat ik hem droog kreeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Lieve luitjes, ik moet naar mijn werk. De rest van de koffie zit in de thermoskan en staat op het aanrecht. Tas, sterkte met je tegels...... maar als het af is...........helemaal te wooooooow.Hoop dat Bor toch lekker in haar eigen bedje heeft geslapen en de ruzie weer heeft bijgelegd......Ik ben weg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 werk ze yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Eén keer wakker geweestMaar kon me niet bedenkenof het nou de vorige eeuw waswaar ik me in bevond of morgenof gister, midden op de dag of ergensin de nachtDus heb het maar gelaten en was alweer wegMaar goed, dat wordt dus rennen vandaagNeehee! Oh nee..Oh wat leuk!Krijg ik er zomaareen glas bij, oh neeTnx lekkerAlsjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Excuus, dit was een testHet gaat niet wat wordenIk zal weer moeten gaanHet is niet andersJammerWens jullieeen fijne dag LaterWellicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Dag wakkere wezens!Hier:Ekster calling...Everything fine here.Trying to wake up but...it's difficult!Can I order a warm chocolat?A warm bagel with cottage cream cheese would be nice too!Thanks a lot!! Have a nice day and don't do anything I wouldn't do! Aanpassing: laten we het erop houden dat ik nog niet wakker was;) Thanks Vie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden