Spring naar bijdragen

zaterdag 12 juni 2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 395
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja zeg dat wel, vandaag weeral mijn lievelingsmerk whiskey afgeslagen, zonder problemen. Maar ik was dan ook met mijn nieuw pronkstuk op de baan en heb gezworen om zeker dan nooit of te nooit iets te drinken, hoe weinig ook. Sinds verleden maandag eigenlijk helemaal niets meer gedronken, en heb er momenteel zelfs niet veel behoefte aan. Vanavond lekker chinees met vrouw en kids thuis.
Morgen gaat me dat niet lukken, maar met de rem er op hƩ ;)
Is het daar bij jullie net zo mooi weer dan hier ? :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@wilrijk, aangenaam!

Of het in Belgie ook te krijgen is weet ik niet, hier is het in ieder geval op recept te krijgen.

Ik ga me nog heel diep inlezen in deze materie en voorleggen bij zowel mijn HA als verslavingsarts. Mochten ze hier niet aan willen beginnen, waar ik op zich wel wat van begrijp, het is niet bewezen. Dan ga ik eens kijken op internet, voor 30 euro kun je 200 pillen uit Nieuw Zeeland laten komen. Iemand uit Nederland heeft dit gedaan en ze werkten.

In mijn leven heb ik genoeg met pillen en drugs geexperimenteerd om zo'n pilletje ook maar eens te slikken, vooral omdat het minder schadelijk is dan paracetamol wordt gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tnxie Wil, bedoel je de link of de tekst?

Wat de tekst betreft er is niets mooiers dan als het heel erg warm is geweest op een avond buiten zitten of lopen in de regen. Vandaar dus.

Pillen uit Nieuw-Zeeland daar zou ik persoonlijk niet aan beginnen je hoort er zulke rare verhalen over pillen via internet. Ook geen enige controle op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu een blog te lezen over baclofen, ">http://scienceblogs.com/neurot...diction_could.php


En in het bijzonder de reacties. Wat ik daaruit haal is dat best intelligente mensen hier op reageren, zelfs met wetenschappelijke onderbouwing en links naar andere artikelen. Nu nog even verder lezen en dan mijn conclusies uit deze blog halen. Uiteraard ga ik er nog veel meer over lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Baklap, pilletje via internet van NZ-Land ?? Dat zou ik precies nooit erg vertrouwen. Ik zit momenteel aan de Campral en krijg de indruk, dat het soms wel werkt, maar soms merk ik er ook niet veel van. Of zit het allemaal maar in mijn hoofdje ?
Bekkie, morgenavond heb ik een afspraak met mijn zus en schoonbroer in ons vaste stamtaverne voor het eerst na onze vakantie. Erg mooi daar, en gewoonlijk drinken we daar volentƩ, tot we doorgaan en dan was ik thuis niet meer te houden. Ik zette alles aan mijn mond wat ik vond. MORGEN NIET dus. Het gaan enkele drankjes worden, afgewisseld met water of iets anders, en thuis ga ik er voor zorgen dat de drang naar meer verdwijnt. Ik heb al gemerkt dat een stukje chocolade soms wonderen doet ! (tip tip)
Afin, je zult het maandag wel lezen of ik in mijn opzet ben geslaagd, misschien kom ik wel even op het forum morgenavond, maar niet waarschijnlijk. Heb mijn vingers al eens verbrand :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@wilrijk, klopt maar iemand heeft het al geprobeerd en het werkte, ik zie het dan ook als laatste uitweg.

Met ongeteste pillen ben ik wel bekend, maar dan waren dit meer partypillen :P Waar ik trouwens voor altijd van af ga blijven, die eindigen altijd een een zuippartij en depressie bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VolentƩ wassedatte nu weer, nooit van gehoord. Ik hoop voor je dat het lukt Wil, ergens begrijp ik ook dat het moeilijk is, weet nog niet wat ik zou doen. Hoop het in ieder geval van je te horen hoe je het hebt doorstaan.

Enne chocolade daar waag ik me maar niet aan, wil niet teveel aankomen, alhoewel als je stopt met drinken je ook weer gewicht verliest hoor ik hier weleens.

Maar ik blijf graag zoals ik ben, misschien iets te dun maar ja that's me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje,

Ja ik weet het niet vind het zo'n gladde enge vent een beetje een soort pimp zeg maar dan met die twee oorbelletjes van hem en die zelfingenomen kop van hem.
Kan er niks aan doen, maar als ik hem zie heb ik altijd zoiets van uhhhhh gloof niet dat ik dat hier mag zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik het wel kan raden Bekkie. 't Is een gladnek, een padjakker, een goggomobiel een dikkont, een stinkerd, een over het paard getilde dwerg, ja hoor ik durf het wel te zeggen hier.;):)

Hey daar is onze vriendin Tassie weer. :rosev :rose :rose :rose :present: hier meis die heb ik voor jou vandaag gekocht.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...