tasseke Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 ondertussen ga ik afsluiten!er komt een heel legioen binnen en iedereen kletst door elkaar heen!of tot straksof tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Denk niet dat ik mezelf graag zie? Hmmm...laten we daar maar niet naartoe gaan baklap , groot gelijk! Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn toch? Die uitdrukking hangt aan mijne muur op het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik kruip in mijn bedje gekkerds.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Gelukkig heb ik zo'n antwoord nooit gekregen woman, anders zou hij dus een heel erg blauw oog gehad hebben waarschijnlijk.Als je ouder word ga je er anders over nadenken volgens mij, Fleurtje dat komt goed geloof me maar, bij iedereen komt het uiteindelijk goed.Ik ga slapen, wil iedereen welterusten wensen. Sweet dreams.Fleurtje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik vind het heerlijk om me helemaal vol te smeren met glitters en valse wimpers en de hele ratteplan, Winchi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Zoals ik van de week al schreef ben ik niet thuis en ik dacht dat het niet thuis zijn en trek wel los zou lopen. Nou ja het loopt ook, ik weet niet helemaal welke kant; de trek de ene, ik de andere? Er was mij verteld dat het tweede jaar makkelijker zou zijn, het eerste jaar liep ik misschien wel samen met de trek, nu zie ik de trek meer langskomen. Toch is dat af en toe ff adem happen want echt welkom vind ik die trek niet, een beetje een zeur. Maar dat mag van mezelf dan ook weer niet want ik wil altijd weten wat er achter de trek zit, maar alles mag van mezelf want elk gevoel mag er zijn, gevoel achter de trek dan dus. Want alleen door dat gevoel achter de trek te accepteren kan ik iets met die trek, heeft ie nog nut. Maar op dat nut zat ik nu ook niet te wachten want ik probeer m'n seizoen te draaien. En er wordt ontzettend veel geklaagd over de economische toestanden en en eeeeehhO ja ben ik m'n knuffel ook nog vergeten, het arme beest, en m'n boompje zou die op uitdrogen staan of bloeit die inmiddels?Grblm; ik ga maar ff buiten kijken of de maan schijnt, kopje thee enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik ga de alcoholfilm kijken met een bak ijs in de aanslag. En die mag op, het is ten slotte zaterdag avond, er zit en pmsje in de lucht en ik heb het weer fantastisch droog gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Kom zo nog even gedag zeggen heur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Hoi!Verdiept in mijn boekDus sluit maar af zoDat had ik gelezen WingVernauwing van de geestHad ik gister behoorlijk last van.. Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ja, nu ben ik natuurlijkweer afgeleid, nah ja..Maar even nog wat anders danzo gaat dat dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik sluit ook afWelterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Iedereen is al op bed zie ik.Nou welterusten voor wie dit nog lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Welterusten Emma,Je bent ook niet naar Den Haag geweest?Ik dacht even dat je met Woman had afgesproken; begrijp dat die alleen met VM is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Nee hoor Alaine, ik heb VM eergisteren nog even gesproken maar ik heb op het dradje geschreven dat het mij niet lukte om te komen.Woman en VM waren met zijn tweetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ok, dan heb ik dat gemist.Ik zit nog even buiten te kleumen. Vanavond was een vriend op bezoek die middenin een scheiding zit; verschrikkelijk verdrietig, die strijd om de kinderen en om geld.We hebben hem alleen kunnen steunen in zijn verdriet.Zodoende kon ik nog niet slapen; maar met koude vingers verlies ik steeds van de computer (bejeweled). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik ga even in bad liggen, lekker opwarmen.En dan nog even tievie in bed.Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Dat is wel triest Alaine hoor.Kan me voorstellen dat het gesprek nog steeds in je hoofd zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Maar ik ga nu echt naar bed.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Vandaag gespeeld in NHBuitengewoon plezierigveel gelachenVanavond feest gehad bij mn broerbuitengewoon plezierigveel gelachenHet leven lacht mij toeen ik lach terugEn dat alles zonder drankHoe is het mogelijkHad ik niet kunnen denkeneen maand of wat terugHelder in het hoofden sneller van geestdan voorheenkomisch en ad remin gezelschap van de juiste mensenDe verlichting verbreedt zichik voel het..Nu naar bedMorgen weer spelenik heb er zin an.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Zo dat was een confronterende film...Had em al eens gezien, vast en zeker met een kater in mn kielzog. Volledig in ontkenning. Ik heb tenslotte geen kids dus ik kon lekker blijven doordrinken. Tsja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden