igor Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 goede morgen allemaalhermie is ook al wakker zie ik.gisteren even lekker in een bos gewandeld.dat ik zo vroeg wakker ben komt omdat ik m'n roes heb uitgeslapen. ik blijf maar in een kringetje draaien en vandaag spring ik er weer uit. dat moet gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Hoi igor, en ik die dacht eerste te zijn vandaag. Spring even uit de band, doe ik ook telkens keer weer, sterker en sterker.Bijzonder fijne ochtend trouwens, kijk eens wat ik voor je heb ? :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 goede morgen wilmoeten er niet een paar OPSTAAAAAAAAAAN, jullie gingen toch uit met een stel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 dank je wil.ik had het berichtje al aangemaakt en toen zag ik dat je verwachtte de eerste te zijn. sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ho nee hoor igor, geen sorry hoor, je was gewoon sneller en ik was een schip vast aan het maken. Het is hier geen competitie hé. Moet weeral terug vertrekken hier. Nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Voel je je okay ? Het weekend kan beginnen, dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Nog vlug even meegeven. Mijn levensmotto.Nog een fijne ochtend iedereen, nog 1 schip en ik kruip onder de wol. Bye Bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 ja hoor, beter dan het was van de week en jij?misschien wordt het vandaag wel net zo mooi weer als gisteren, daar wordt ik in elk geval vrolijker van. tot hoe laat heb je nog dienst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 thanks, je hebt me aan het lachen gekregen en ik zal hem onthouden vandaag. weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Goede morgen Igor? en alle andere nadien,Tja, nu dacht ik aindelijk es te openen op een vroege zaterdag.... Ik voel me als een klein meisje dat op schoolreis gaat!Ben trouwens nog nooit in Den Haag geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 goede morgen VMdaar kan ik inkomen, nu zie je de gezichten.met hoeveel zijn jullie? heel veel plezier vandaag. en de rest ook natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Ik weet dat ik met Woman hab afgesproken en wie ernog komt weet ik eigenlijk niet Igor.We zien wel!Ik las dat je gisteren gedronken had? Was daar een reden voor? Alhoewel, bij mij is het vaak zonder reden. Gewoon het idee, oh, nu kan het wel weer. De laatse maand niet meer, ik heb blijkbaartoch ergens ingezien dat die twee glazen ALTIJD twee flessen worden. En dan voel ik me niet eens lekker en de dag daarna al zeker niet!Dus nu (ook al is het nog steeds onder het motto, vandaag niet), maar helemaal niet meer te drinken.Sterkte voor jou ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 een goede reden had ik niet natuurlijk. het is de hele week al misgegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Heel goeiemorgen.Rustig nog hier.Vlaamse, heel veel plezier vandaag. Jullie hebben er mooi weer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Goede morgen Vie, nu er toch nog niemand is kan het wel op dit draadje denk ik (hoewel niet alcohol gerelateerd en al zeker geen discussie over minderen of stoppen )Hoe maak verse kervelsoep? Die kervel mag echt niet koken hè? Wat doe je daar verder nog in en mix je ze of gewoon fijn gehakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Vlaamse ik geloof dat ik nog nooit van m'n leven kervelsoep heb gemaakt.Dat wordt even googlen dan. lijkt me wel lekker.Dank voor het idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Wij hebben bergen kervel in de tuin en buiten soep maken zou ik niet weten wat er anders mee te doen.Of zoals peterselie gebruiken bij bv. asperges maar daar raken die bergen niet mee op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Er staan plenty recepten op internet, Vlaamse.Haha, dat heb ik momenteel met sla. Het komt me de oren uit ondertussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Goedemorgend iedereenhet zonnetje schijnt zo lekkerde dag kan niet meer stuk:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Hey VM als je wil schrijf ik wel het recept van de kervelsoep van mijn grootmoeder opis volgens de Vlaamse traditie met rijst en ballekes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Wil jullie allemaal een heel goede morgen wensen.Vandaag lekker in m,n nieuwe huisje aan het werk.Leuk dat jullie een meeting hebben.Lees later wel hoe het geweest isMisschien ben ik er volgend jaar ook wel bij Je weet maar nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Oh ja Zon!! Graag! Mijn grootmoeder had die ook, maarik weet niet hoe ze ze maakte!Als je wil kan je het bij het eet- of receptendraadje schrijven!Klaar om volgende week te vertrekken Zon??Goede morgen Rapilos. Hoe is je huis?Sla soep Vie?? En daarna liters courgettensoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 goede morgenheb je er al geslapen rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Vlaamse ik gooi overal sla in Heee, Rapilos, wat leuk. Het wachten is toch nog redelijk snel verlopen. En daar zit je dan, in je eigen huis.Je eigen plek onder de zon, tralalalalaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 V.M.Huis is super,Ga lekker verven vandaag.En nu sluit ik af,heb een hoop te doen vandaagAllemaal, nog een hele fijne dagToedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden