Spring naar bijdragen

Zondag 13 juni 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 562
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vind het heel knap van je hoor Marika, je zegt zelf het is maar dag 5, maar is iets om trots op te zijn hoor.

Tof hoor een motor, helaas niets voor mij ben ik veel te roekeloos voor een te agressieve rijder zeg maar.
Misschien ooit als ik wat ouder ben, ben nu blij met mijn auto.
Alcoholvrij bier geen optie voor het voetbal kijken Marika?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met moeilijke woorden bedoel je hosting, bekkie ? Anders kan ik je even niet volgen hoor. De hosting is een plaats of firma die je website online heeft staan op een main server.

Marika, 5 dagen is echt niet niks hoor. Mijn povere rekord is blijven hangen op 9, maar ben er nog aan het werken. Zolang je tussen door niet echte brokken maakt, valt het wel mee. Dikke proficiat, en ja, liever een pondje dan een katertje, hoe klein ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo Bol is weer terug en ga nu bank hangen. De rommelmarkt was niet zoveel maar ben al met al toch een tijdje weg geweest. Heb Jos nog ff gebeld maar dat ging het zoals gewoonlijk niet zo goed mee. Zit nog zo in z'n eigen wereldje dat hij nog niet eens vraagt hoe het nu met de Bol is. Ach ik moet die hoop maar laten varen.
Zo mensen maak er een mooie middag van en misschien tot later.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Ben een week te vroeg ongesteld geworden ?
Hoe kan dat nou
Verklaard wel mn suikerkick van gisteravond
Maar ik word alleen eerder ongestel bij hevige emotionele gebeurtenissen
Nou dat valt wel mee dacht ik
Strange fenomena....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel me toch een beetje boel naar ondanks een fijn weekend met vriend. Las nog alles terug over de meeting en hoe het geweest was maar ook de organistaie en verwarring er omheen. Isa viel me erg aan (althans dat voelde ik zo) en beet terug. Hoop van harte niet dat ik het ben een storend element te zijn geweest of erger nog dat ze zich terug trok door mij. Kan het me niet voorstellen want dit is uit te praten maar voel me hier toch niet lekker bij dus wilde dat even hier kwijt. Wel een troost te lezen dat de 2 tijgers van een Woman en Patatteke het fijn hebben gehad want elke meeting hoe groot of klein brengt altijd wel weer iets goeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indeed
Het is heel fijn eens alles te kunnen te vertellen zonder bang te zijn dat je iemand shockeerd.
Dat kan hier ook natuurlijk, maar echt live praten is toch wel echt heel prettig...
Ik ben er voor om dit echt vaker te doen. 1x in de 3 maanden ofzo ?

quote:


Originally posted by:
Vlaamsmeisje

Directe herkenning Wil. Beeld dat klopte en ook zeker een klik. Alsof we elkaar al lang kenden.




Maar toch weer anders dan met oude vrienden waarbij je toch ergens steeds op je hoede bent om niet teveel over je alcoholproblematiek te praten.




Heel plezant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, drupje, fijne zondag. Wat ben ik blij man te zijn, alleen voor dat al woman. Maar ja, man zijn zal ook wel zijn nadelen hebben zekers ?
Drupje, dat zou maar flauw zijn hé, maar ja, ik verschiet van niets meer hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...